مدال‌ آوران المپیک از خدمت سربازی معاف می شوند

ورزشکارانی که در رقابت های المپیک، قهرمانی جهان و آسیا مدال کسب کنند از انجام خدمت مقدس سربازی معاف خواهند شد.

مدال‌ آوران المپیک از خدمت سربازی معاف می شوند

طبق قانون ستاد کل نیروهای مسلح تمام ورزشکارانی که در رقابت های المپیک، قهرمانی جهان و آسیا در رشته های مختلف مدال کسب کنند از انجام خدمت مقدس سربازی معاف خواهند شد.
جواد فروغی در رشته تیراندازی، محمدرضا گرایی در رشته کشتی فرنگی، سجاد گنج زاده در رشته کاراته مدال طلا و حسن یزدانی در رشته کشتی آزاد، علی داودی در رشته وزنه برداری مدال نقره، محمدهادی ساروی در رشته کشتی فرنگی و امیرحسین زارع در رشته کشتی آزاد مدال برنز را در رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰، برای کشورمان به ارمغان آوردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    خدمت(مقدس!؟) آخرش نفهمیدیم کارهای رضا شاه قلدری بود یا خدمت به انگلیس و آلمان یا مقدس . اگر کارهای رضا شاه بد بود پس خدمت سربازی(اجباری) هم بد بوده ، یعنی همه کارهای رضا شاه بد بود بجز سربازی که بعداً مقدس شناخته شد . گیریم که خدمت اجباری که دو سال از بهترین سالهای هر جوانی را به باد میدهد ، مقدس باشد پس چرا همش دنبال معاف کردن بچه های پولدارها و آقازاده‌ها وطلبه ها و نخبه ها و ورزشکاران حرفه ای و ... هستید و آنها را از یک کار مقدس محروم میکنید !؟

  • فرهنگی
    0

    به بزرگترین مسئول کشور :الآن بیشتر از۳میلیون ۲۸ سال به بالا داریم و حاضر به خدمت رفتن هم نیستند یا توان رفتن در این اوضاع مالی سخت را ندارند شما که مسئولیت کشور رابه عهده دارید و وظیفه اتان است که مردم در آسایش باشند و باید هم باشند و آیا اسامی نامبرده را در کشور رها میکنید وبه خاطر قانون کشور باید تا آخر عمر باید از زندگی کردن محروم شوند؟

  • فرهنگی
    0

    خبر فوری پیام قبلی ام را درج کن که این پیام را

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا میدونه چکارت موسی کمالی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها