مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد:

اضافه شدن ۲۰۰ هکتار به مساحت صنعتی لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: سه شهرک و ناحیه صنعتی منجر به اضافه شدن ۲۰۰ هکتار به مساحت صنعتی استان شده است.

اضافه شدن ۲۰۰ هکتار به مساحت صنعتی لرستان

بختیار رازانی اظهار کرد: در هر استانی توسعه اقتصاد صنعتی چند شاخص دارد که چنانچه ارتقاء یابند نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری، توسعه صنعتی و رغبت سرمایه‌گذاری در استان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: ظرف سه سال اخیر در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی استان فعالیت‌هایی انجام شده به گونه‌ای که ۱۰۰ هکتار به شهرک‌های مموجود اضافه کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: همچنین نسبت به ایجاد سه شهرک و ناحیه صنعتی که شامل شهرک نورآباد، ناحیه صنعتی چمن‌سلطان الیگودرز و رومشکان اقدام شده که ایجاد این سه پروژه منجر به اضافه شدن ۲۰۰ هکتار به مساحت صنعتی لرستان شده است.

رازانی عنوان کرد: همچنین ۳۰۰ هکتار برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: شهرک‌های صنعتی طبق اصل ۴۴ قانون واگذاری شهرک‌ها به شرکت‌های خدماتی که اعضای آن متشکل از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها هستند، واگذار شده که اداره امور این شهرک‌ها باید توسط شرکت خدماتی انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های گازرسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان در راستای جایگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع است که امیدواریم با همراهی شرکت گاز استان، گازرسانی به دیگر شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز به سرعت صورت گیرد چراکه این مهم، از برنامه‌های اولویت‌دار شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت گاز لرستان است.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها