چهارمین قربانی خزر در آستارا/ هشدار جدی به شناگران خارج از طرح ها

جسد بی جان جوان اردبیلی که در آب های خزر در منطقه رحیم محله لوندویل نوار ساحلی شهرستان مرزی بندر آستارا غرق گردید، از آب بیرون کشیده شد.

چهارمین قربانی خزر در آستارا/ هشدار جدی به شناگران خارج از طرح ها

سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا اظهار کرد: حدود ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۵ مرداد، یک نفر در آب های خزر در منطقه پرخطر و ممنوعه شنای رحیم محله لوندویل گرفتار می شود.

سعید میرقربانی با بیان اینکه از همان لحظات اولیه حادثه، تلاش ناجیان غریق و اهالی مستقر در منطقه برای نجات این فرد آغاز شد، ادامه داد: پس از خروج غریق از آب، عملیات احیا به روی وی آغاز شد که متأسفانه تلاش ها بی نتیجه ماند و جوان ۲۱ ساله اردبیلی (میلاد - ع)، جان خود را از دست داد.

میرقربانی با بیان اینکه این فرد به دلیل عدم آشنایی به محل مذکور و فنون شنا دچار حادثه شد، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار نفر در آب های خزر در سواحل شهرستان مرزی بندر آستارا غرق شدند که همگی آنها در مناطق خطر آفرین و ممنوعه اقدام به شنا می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا در شرایط فوق قرمز کرونایی قرار دارد و پارک ها، تفرجگاه ها و طرح های سلامت دریا تعطیل و ورود مسافر به این شهرستان ممنوع است، خطاب به هموطنان هشدار داد: در راستای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از هرگونه حادثه تلخ از اقدام به شنا در مناطق ممنوعه و خطر آفرین به شدت بپرهیزند و طرح‌های سلامت دریا را برای تفریح و آب تنی انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها