بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان از روستاها، رودخانه های محلی و زمین های کشاورزی هویزه و دشت آزادگان

رئیس کل دادگستری خوزستان و هئیت همراه با حضور در روستاها و همچنین بازدید از رودخانه های محلی و زمین های کشاورزی شهرستان های هویزه و دشت آزادگان، آخرین وضعیت آبرسانی به این مناطق را بررسی و دستورات لازم را صادر نمود.

بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان از روستاها، رودخانه های محلی و زمین های کشاورزی هویزه و دشت آزادگان

حجت الاسلام صادق مرادی به همراه زبیدی نیا معاون قضایی رئیس کل دادگستری و جعفری چگنی معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان در ادامه پیگیریهای خود در خصوص وضعیت آب استان با حضور بین دامداران و اهالی روستاهای شهرستان هویزه و دشت آزادگان آخرین وضعیت آبرسانی ، مشکلات و کمبود های این مناطق را بررسی و دستورات لازم را جهت تسریع در رفع آنها صادر کرد.

رئیس کل دادگستری خوزستان در دیدار پس از استماع خواست ها و مطالبات مردم این مناطق، بر رفع و حل و فصل مشکلات آبی روستاها و نهاده های دامی دامداران تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی با جدیت پیگیر حل مشکل آبرسانی به این مناطق است و اگر مشکل کمبود آب مرتفع شود دیگر مشکلات از قبیل کشاورزی و دامداری هم رفع خواهد شد و باید همه دستگاه در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم در چند روز آینده با کمک گروه های جهادی و سپاه آب بصورت پایدار به اکثر این مناطق خواهد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه اظهار داشت: در جلسات شورای تأمین استان حتما مطالبات بحق روستاهای و دامداران این مناطق را مطرح و با جد پیگیر حل آنها خواهیم بود.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها