در دیدار با اعضای شورای شهر تهران مطرح شد

واکنش سید حسن خمینی به تهدیدات رژیم صهیونیستی

تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت: اگر آن‌گونه که صهیونیست‌ها این روزها ادعا می‌کنند، کسی دست طمع دراز کند، در کشور ما با یک موج و عزم راسخ مواجه می‌شود.

واکنش سید حسن خمینی به تهدیدات رژیم صهیونیستی

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی بعد از ظهر پنج‌شنبه در حاشیه تجدید میثاق اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای تهران ، ری و شمیرانات با آرمان‌های امام راحل (ره) طی سخنانی خطاب به این اعضا گفت: بدانیم که پشت درهای بسته نیستیم، باید توجه کرد که آیا هر انتصاب، انتخاب و مصوبه بهترین گزینه است یا گزینه بهتری نیز وجود دارد.

وی افزود: برای اتخاذ بهترین تصمیم باید منیت های جناحی و گروهی را کنار گذاشت، چشم همه در افق شهر تهران به تصمیم شما است و ان شاءالله آنچه به انجام می‌رسانید، بهترین باشد.

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، گفت: در تعرض به مملکت ما هیچ سلیقه‌ای، دفاع از تمامیت کشور را کنار نمی‌گذارد.

خمینی اضافه کرد: همه سربازند و اگر کسی گوشه چشمی داشته باشد همه پشت سر فرماندهی کل قوا هستند، اگر آن‌گونه که صهیونیست‌ها این روزها ادعا می‌کنند، کسی دست طمع دراز کند، در کشور ما با یک موج و عزم راسخ مواجه می‌شود.

وی رقابت‌های داخلی را قدرت کشور دانست و گفت: این رقابت‌ها نقطه ضعف نیستند.

منبع: جماران

70

حجم ویدیو: 4.36M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • هامون
    0

    بله چنین بوده و هست اما نمیدونم چرا وقتی ملت یکپارچه از دولت تقاضای حداقل حق و حقوق خود را دارد ، دولتمردان یکدل و یکصدا به فریاد مردم نمیرسن ! درین اوضاع کرونایی حکم تخلیه واحد مسکونی ما صادر شد ، ما اینقدر این طرف و اونطرف رفتیم کرونا گرفتیم لعنت رو به کی و کجا بفرستیم !؟ در تب و لرز تایپ دارم میکنم ، کسی هست پاسخگویم باشه ( یکماه مهلت دادن که ده روز گذشت ) این یک نمونه از آلام مردم

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      اگر مستاجر بودی که صاحب خونه هم حق دارد...اگر مورد دیگری بوده که جای خود دارد

  • هادی
    0

    فصل الخطاب فقط مقام معظم رهبری، به حرف سید حسن خمینی هیچ کس قدمی برنمی دارد

  • ملت
    0

    یاد زمان پدر بزرگت بخیر گذشته ها گذشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها