عکسی از گزینه معاون اولی رئیسی در صف اول مراسم تحلیف/ نماینده اروپا پشت اسماعیل هنیه نشست


14 مرداد 1400 - 22:28
610c1bc3d7ef5_610c1bc3d7ef9
مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری سیزدهم با حضور مقامات داخلی و میهمانان خارجی در صحن مجلس برگزار شد که با حاشیه‌های جالب توجهی همراه بود.

حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مراسم تحلیف و در ردیف اول میهمانان، به حرف و حدیث‌ها پیرامون معاون اول وی در دولت سیزدهم قوت بخشید.

عکسی از گزینه معاون اولی رئییس در صف اول مراسم تحلیف /نماینده اروپا پشت اسماعیل هنیه نشست

از دیگر نکات قابل توجه در این مراسم، نوع چیدمان محل نشستن میهمانان خارجی بود. در ردیف اول میهمانان خارجی، حضور نمایندگان جبهه مقاومت شامل اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد نخاله رئیس جنبش جهاد اسلامی دیده می‌شد در حالی که نمایندگان اتحادیه اروپا در ردیف دوم نشسته بودند.

عکسی از گزینه معاون اولی رئییس در صف اول مراسم تحلیف /نماینده اروپا پشت اسماعیل هنیه نشست

احسنت‌های مکرر نمایندگان مجلس برای رئیسی

در ادامه مراسم و زمانی که نوبت به نطق رئیس‌جمهور رسید، وی حدود نیم ساعت سخنرانی کرد و چندین بار حضار، به ویژه نمایندگان مجلس به جهت مباحثی که رئیسی مطرح می‌کرد، احسنت گفتند.

زمانی که رئیسی در نطق خود گفت: «ما مدافع واقعی حقوق بشر هستیم و سکوت در برابر ظلم و جنایت و تجاوز به حقوق انسانهای بی‌گناه و بی‌دفاع را قبول نداریم. ظلم و جنایت چه در قلب اروپا و آمریکا باشد چه در آفریقا و چه در یمن و سوریه و فلسطین، ما در کنار مظلوم خواهیم بود و در داخل هم، مردم و جوانان این مرز و بوم، از ما می‌خواهند که صدای مستضعفین و ولی نعمتان انقلاب باشیم.»، نمایندگان مجلس با صدای بلند و یکصدا احسنت گفتند.

مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری سیزدهم با حضور مقامات داخلی و میهمانان خارجی در صحن مجلس برگزار شد که با حاشیه‌های جالب توجهی همراه بود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

610c1bc3d7ef5_610c1bc3d7ef9
14 مرداد 1400 - 22:28

حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مراسم تحلیف و در ردیف اول میهمانان، به حرف و حدیث‌ها پیرامون معاون اول وی در دولت سیزدهم قوت بخشید.

عکسی از گزینه معاون اولی رئییس در صف اول مراسم تحلیف /نماینده اروپا پشت اسماعیل هنیه نشست

از دیگر نکات قابل توجه در این مراسم، نوع چیدمان محل نشستن میهمانان خارجی بود. در ردیف اول میهمانان خارجی، حضور نمایندگان جبهه مقاومت شامل اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد نخاله رئیس جنبش جهاد اسلامی دیده می‌شد در حالی که نمایندگان اتحادیه اروپا در ردیف دوم نشسته بودند.

عکسی از گزینه معاون اولی رئییس در صف اول مراسم تحلیف /نماینده اروپا پشت اسماعیل هنیه نشست

احسنت‌های مکرر نمایندگان مجلس برای رئیسی

در ادامه مراسم و زمانی که نوبت به نطق رئیس‌جمهور رسید، وی حدود نیم ساعت سخنرانی کرد و چندین بار حضار، به ویژه نمایندگان مجلس به جهت مباحثی که رئیسی مطرح می‌کرد، احسنت گفتند.

زمانی که رئیسی در نطق خود گفت: «ما مدافع واقعی حقوق بشر هستیم و سکوت در برابر ظلم و جنایت و تجاوز به حقوق انسانهای بی‌گناه و بی‌دفاع را قبول نداریم. ظلم و جنایت چه در قلب اروپا و آمریکا باشد چه در آفریقا و چه در یمن و سوریه و فلسطین، ما در کنار مظلوم خواهیم بود و در داخل هم، مردم و جوانان این مرز و بوم، از ما می‌خواهند که صدای مستضعفین و ولی نعمتان انقلاب باشیم.»، نمایندگان مجلس با صدای بلند و یکصدا احسنت گفتند.

منبع: مهر

70

نظرات 47
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
من 0 1 پاسخ 1400/5/15 -21:57

کارشون واقعا درست بوده و عالی ..احسنت به این فکر

روزبه 3 0 پاسخ 1400/5/15 -15:26

خوش بحال عربها بد به حال فارسها

توکلی 1 0 پاسخ 1400/5/15 -14:57

اگر فردا دیدی طالبان سوار بر کول نماینده اروپا بود چه میگی؟

امید 0 5 پاسخ 1400/5/15 -13:59

لطفا اجازه بدید رئیسی عزیز کارش انجام بده بعد اظهار نظر کنید؛دوره روحانی تمام شده دوران انقلابی هاست.رئیسی رییس همه ماست عجله نکنید

== 3 0 پاسخ 1400/5/15 -12:35

مزدوران منطقه ای پروار شده از ثروت این ملت در صف مقدم نشسته اند.

صفی 7 0 پاسخ 1400/5/15 -11:21

سریال تکرای پاچه خواران دربار .مگه میشه این عادت بسیار زیبای ایرانی از بین بره ؟خاک تو سر ما ملت برای این نمایندهای چاپلوس.

ناشناس 2 1 پاسخ 1400/5/15 -11:12

نماینده اتحادیه اروپا که فرستاده اند در اتحادیه شخص عالیرتبه ای نیست که اینهمه در مورد سرو صدا راه افتاده. یک کارمند معمولی را بهش نمایندگی داده اند.همین ردیف دوم هم براش زیاده.

تلخک 11 0 پاسخ 1400/5/15 -10:57

دقیقا چیدن صندلیها درسته هر که سهم بیشتری از این سفره میبره جلوتر نشسته

حیا 2 0 پاسخ 1400/5/15 -10:24

مردم همان خار وخاشک اند یه روز محمود آوردن گفت امروز هم با مهمانی های شاهنشاهی

میلادی 1 0 پاسخ 1400/5/15 -10:16

به نظر الان وقتشه که به ان وعده عملی نشده عمل کنیدکه اگر ترامپ از برجام خارج شد ما ان را اتش می زنیم حالا بسم الله همه قدرت که در دست شماست لا اقل به این وعده عمل کنید .

شهروند۱ 19 1 پاسخ 1400/5/15 -09:45

آقا مایحتاج عمومی مردم ایران را ارزون کنید ، بعد تشریف ببرید به مردم مستضعف اروپا و آمریکا کمک کنید ، تو این مملکت هنوز پس از ۴۰ سال مشکل معیشت اولیه مردم را حل نکردید ، این همه جوان بیکار از سن ازدواج گذشته را سر و سامان بدید ، این همه زباله گردهای را سر و سامان بدید !، بازنسشته را که با حداقل ۴ تومن باید زندگی کنه را سر و سامان بدید ،پیک ۵ داره تموم میشه حواستون به پیک ۶ باشه ، داشتن پراد فکستنی که آرزو مردم شده را سر سامان بدید ، آب مردم خوزستان را سر سامان بدید ووووووووووو بعد بفکر مردم مظلوم سایر کشورها باشید

ناشناس 9 4 پاسخ 1400/5/15 -09:40

اوناییکه هنوز فکر میکنند اینا با غرب دشمنند توجه خاص فرمایند .اوناییکه هنوز باور ندارند اینا دست نشاندگان همون غرب هستند کمی بیاندیشند .

موری 20 4 پاسخ 1400/5/15 -09:36

تو اول به ملت خودت ظلم نکن بعد مدافع سایرکشورها باش شما میتونی بما بگی ریس جمهور کدام ملت هستی!

علی 1400/5/15 -10:39

فلسطین و لبنان و سوریه بشاراسد

علي 11 3 پاسخ 1400/5/15 -09:34

بد نيست به داد مردم مظلوم ايران هم از همه جهت برسيد شماها كه طرفدار مظلومان هستيد شعار هميشگي شما طرفدار مظلوم است و اين در صورتي است كه در كشور خودتان هر روز تعداد مظلوم بيشتر ميشه

جهان 6 1 پاسخ 1400/5/15 -09:32

شعار زدگی و احساسی عمل کردن، بلای جان اقتصاد و معیشت و اشتغال و آبروی مردم است. انشاا... که آقای رئیسی واقع گرا باشند و چند ماه دیگر گزارش پیشرفت اقتصاد، معیشت، آسایش و آرامش مردم کشور را ارائه نمایند...

حسن 5 3 پاسخ 1400/5/15 -09:28

خاک بر سر نماینده اروپا!!؟؟

ناشناس 7 3 پاسخ 1400/5/15 -09:10

چون نماینده های مجلس اکثرا آدم رئیسی هستند

ایرج 7 3 پاسخ 1400/5/15 -09:03

دست از این شعارها بردارین و کار کنید .فرض نماینده اتحادیه اروپا ردیف دوم نشست چه سودی داره؟حالا نمایندگان احسنت گفتن .خب بعدش .دو صد گفته چون نیم کردار نیست به عمل کار برآید به سخنرانی نیست

ملاهای بی سواد خواهشا برید گم شید 10 5 پاسخ 1400/5/15 -08:53

نماینده اروپا پشت هنیه!!! فقط وفقط در موقع مهمان نوازی میتونن هارت وپورت کنن، مثلا طرف راکوچیک کنن!! هنیه با چمدان‌های پر خواهد رفت. لعنت خدا بر ملاهای بی شرف وطن فروش

کوروش کبیر 3 6 پاسخ 1400/5/15 -08:34

کنار هنیه نشستن چه افتخار بزرگیست

م 2 2 پاسخ 1400/5/15 -06:53

حالا فعلا موقع چل چلیته شعاراتو بده وقتی مثه چی تو گل گیر کردی و همه ی قیمتها چندین برابر الان شد مردم ساده و نادان میفهمن این مملکت با این چیزا درست نمیشه

علی 5 1 پاسخ 1400/5/15 -06:51

فقط جای طالبان و داعش خالی مونده ظاهرا

1400/5/15 -12:43

و زکراکی خوشگل مزدور

ابن الوقت 4 0 پاسخ 1400/5/15 -06:45

از برادران طالبان کسی نبود؟ البته اینقدر انسانهای شریف و فروتنی هستند که نخواستن توی چشم باشن. خدا حفظ شون کنه برای بقای نظام.

ناشناس 1 0 پاسخ 1400/5/15 -06:40

مشکلات ما رو مگه اسید حل کنه چون از کی رییس جمهور باشه نیست بلکه از مجموعه کسانی است که خارج از دولت و بالاتراز آن هستند شما به سهم دولت از مجموع درآمدهای ملی نگاه کنید .

دن کیشوت 6 0 پاسخ 1400/5/15 -06:32

رییسی می گوید اگر در هر کجای جهان ظلمی واقع شود،ما در کنار مظلوم خواهیم بود،پس اگر ایشان در کنار آن عده از جمعیت مسلمان چین که از سوی حکومت چین آواره و عقیم شده و مورد ظلم و ستم وحشیانه قرار گرفته اند،نایستد،از هاپو کمتر است!

قاسم 1400/5/15 -14:21

مستر دون کیشوت راجع‌به اسلام ستیزی در آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان نیز نظرت را اعلام می‌کردی بد نبود

ناشناس 1 3 پاسخ 1400/5/15 -06:07

خبرگزاری اصلاح طلب، بسوز

همه پرسی 3 1 پاسخ 1400/5/15 -04:56

یک همه پرسی بکنید ملت ایران آیا حاضرند مثل این 40 سال، منافغشان قربانی خارجی ها شود به اسم دفاع از مظلومان؟!

گربه نره 3 0 پاسخ 1400/5/15 -02:27

مدافع واقعي حقوق بشر بجز ايران و حومه. انشا… با اتكا به فضل الهي و همكاري با زياد نخاله هاي موجود، همگي به مقام انسانيت خواهيم رسيد

مهدی 5 1 پاسخ 1400/5/15 -02:02

کدام جوانان این مرز و بوم از شما خواستند به کشورهای عربی کمک کنی در صورتی همه جوانهای ایران به کمک نیاز دارند.

دانا پور 1 4 پاسخ 1400/5/15 -01:58

درود بر رئیسی ، به امید پایان مشکلات بدست توانای ایشان و تیم همراهش .

شهرام.ر 6 0 پاسخ 1400/5/15 -01:55

مردم از شما میخوان که نون اونا رو به هنیه و نخاله و بقیه عربهای گرسنه ندین .کی به حرف مردم گوش کردین که حالا دومین بار باشه؟؟!

8 0 پاسخ 1400/5/15 -00:38

آنهایی که صف اول نشستند پول لازم هستند

کریمی قدوسی 0 5 پاسخ 1400/5/15 -00:36

احسنت بر جناب دکتر سید رئیسی احسنت

ممد 1400/5/15 -15:30

کريمي مغز فندقي اومد

ناشناس 0 1 پاسخ 1400/5/15 -00:05

شایسته سالاری از همین جا شروع شده

سید 42 12 پاسخ 1400/5/14 -22:53

کدام مردم گرسنه از توچنین خواسته ای دارند.

خودم 1400/5/15 -01:01

با رای شان نشان دادند که چنین خواسته ای دارند. من هم همین خواسته را دارم

ایرانی 1400/5/15 -01:19

من و امثال من

سرباز کوروش 1400/5/15 -09:19

منظورش مردم گرسنه مجلس بوده، شنیدیکه گرسنگان مجلس چه احسنتهای پرشوری میگفتن

آسید 1400/5/15 -09:30

مگر رای داده بودی؟

دلتا 1400/5/15 -09:54

خودت گرسنه ای !!!!!!!! مگر این شکم چقدر جا دارد که هر کاری می کنند ومی گویند شکم را جلو می کشید هر چه تو شکم بریزی آخرش باید ........خالی کنی در این دوران در ایران شاید خانواده ای کم بخورد ولی گرسنه نمی ماند اما شما حتما گرسنه نیستی چون اگر گرسنه بودی پول نت نداشتی !!!!! که اراجیف بنویسی

ناشناس 1400/5/15 -10:34

واقعاچرااینا سرخود ازطرف مردم حرف میزنند.مردم فقط میگن ایران ولاغیر.عزت ایران پایداری ایران اقتصاد اول دردنیا برای ایران ولاغیر ولاغیر ولا غیر.ماهیچوقت ازکسی نمیخواییم که دخالت کنند درکاردیگران.شما اول همه چیزکشورخودتون رو درست کنیدبعدوکیل مدافع دیگران بشید

به دلتای بی غیرت 1400/5/15 -10:44

شکم کدوم ایرانی اندازه حسن نصرالله و علم الهدی هست؟!! آخه چقدرر تو بی غیرتی، حسن نصرالله پولا را می‌گیره که لالی و چیزی نمیگی اما به یه جمله هم وطنت حساسی و توهین میکنی، نکنه لبنانی و سوریه ای هستی ؟!!!

رضا سان 1400/5/15 -11:06

دلتا_ تو یا جیره خور هستی(که دمت گرم تو بخور ما نگاه میکنیم) ویا نادان هستی........نت چقدر میشود؟ کوری نمیبینی مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتند.اونوقت مگر فقط شکم هست( مسکن_ امنیت شغلی_ تبعیض در همه چی_ درس فرزندان_ من چی میگم تو خود بهترِ از من میدونی) فقط نظاره گر وضع خودت نباش نگاه کن چهره هموطنت داره از تنگنا داد میزنه خوب بیاندیش ما مسلمانیم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks