محمدرضا گرایی: امیدوارم در المپیک پاریس با برادرم مدال بگیرم

قهرمانی کشتی فرنگی المپیک ٢٠٢٠ گفت: با قهرمانی در این رقابت‌ها به رویای دوران نوجوانی‌ام رسیدم.

محمدرضا گرایی: امیدوارم در المپیک پاریس با برادرم مدال بگیرم

محمدرضا گرایی بعد از قهرمانی در وزن ۶٧ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ٢٠٢٠ توکیو، گفت: از دوران نوجوانی رویای کسب مدال المپیک را داشتم و اکنون احساس خوشحالی می‌کنم که به آن رسیدم. آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال المپیک است و خوشحالم که دل مردم را شاد کردم.

وی درباره اینکه یک سال پیش قول کسب مدال در المپیک را داده بود، خاطرنشان کرد: آن زمان هنوز دوبنده تیم ملی را به دست نیاورده بودم. من هدف دو ساله داشتم و به آن رسیدم.

محمدرضا گرایی: امیدوارم در المپیک پاریس با برادرم مدال بگیرم

قهرمان طلایی المپیک توکیو اظهار کرد: در مسابقه فینال وقتی اخطار گرفتم حریف اوکراینی از پشت مچ دستم را گرفت که این حرکت خطا بود. دوربین آن صحنه را شکار نکرد و اعتراض ما هم مورد توجه قرار نگرفت. از آن به بعد از لحاظ فنی کشتی را در دست گرفتم و ادامه دادم.

گرایی درباره رقابت با نمایندگان سایر کشورها و مشکل داوری در این رقابت‌ها عنوان کرد: وزن ۶٧ کیلو سخت‌ترین وزن مسابقات بود و ۶-٧ قهرمان در این وزن بودند که خدا را شکر همه را شکست دادم.

امیدوارم در المپیک پاریس با برادرم مدال بگیرم

به گزارش خبرنگار اعزامی از توکیو، محمدرضا گرایی همچنین در نشست خبری بعد از کسب مدال طلای المپیک در مورد حسش و اینکه برادرش نتوانست مدال بگیرد، اظهار داشت: خداراشکر امروز به مدال رسیدم. در فینال با کشتی حساب شده حریفم را شکست دادم.
وی افزود: حس خوبی دارم چون بعد از تمرین های زیاد به رویایم که کسب مدال المپیک بود رسیدم.

گرایی در مورد شکست برادرش محمد علی در این دوره گفت: برادرم شکست خورد. قبل از اعزام وقتی در اردوی آزادی بودیم از دنده و زانو آسیب دید و دیگر هم نمی‌شد کسی دیگر اعزام شود اما او در همین رقابتها در ثانیه پایانی جلوی کشتی گیر کراوسی تلاش کرد. از همین جا به برادرم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم طلای المپیک پاریس را بگیرد.

وی در مورد اینکه برای آینده چه برنامه ای دارد و چهارمین فرنگی کار ایرانی هستی که طلای المپیک می‌گیری و آیا می‌خواهی تا المپیک بعدی هم باشی عنوان کرد: برنامه من برای آینده با صلاحدید کادرفنی این است که در رقابت های جهانی نروژ شرکت کنم یا نه که اگر بروم تغییر وزن نمی‌دهم ولی اگر صلاحدید کادرفنی باشد در وزن ۷۲ هم کشتی می‌گیرم. برای المپیک آینده هم برنامه دارم و امیدوارم در پاریس همراه برادرم مدال بگیرم.

محمدرضا گرایی: امیدوارم در المپیک پاریس با برادرم مدال بگیرم

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها