حمله توپخانه‌ای مجدد رژیم صهیونیستی به مرز لبنان/ پیام شدیداللحن گانتس به یونیفل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس شلیک موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی دستور داد پیام شدید اللحنی به یونیفل ارسال شود.

حمله توپخانه‌ای مجدد رژیم صهیونیستی به مرز لبنان/ پیام شدیداللحن گانتس به یونیفل

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، توپخانه رژیم صهیونیستی به صورت کامل مرزهای مشترک با لبنان را در پی حملات موشکی اخیر هدف گرفت.

طبق بیانیه ارتش این رژیم، توپخانه ارتش بار دیگر طول مرزهای لبنان را در واکنش به حملات راکتی از لبنان به سمت اراضی اشغالی هدف گرفت.

پیشتر، منابع از حمله موشکی از خاک لبنان به سه شهرک در منطقه الجلیل در اراضی اشغالی خبر دادند. در پی این حمله ارتش رژیم صهیونیستی بخش‌هایی از جنوب لبنان را در چند نوبت هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که آژیر خطر در شهرک "کریات شمونه"، "کفار جلعادی" و "تل حی" در الجلیل در اراضی اشغالی در نزدیکی مرزها با لبنان به صدا درآمد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    یهودیها کلا استایلشون اینه، خودشون مجاز به بمباران ، ترور، بمب گذاری در همه جا هستن، به محض اینکه جواب کارهای کثیفشون رو میگیرن مثل زنان بدکاره جیغ بنفش میکشن، کلا یهودیها خدا رو هم در طول خودشون میدانند ، نه اینکه در طول خدا باشند ، هزاران ساله مثل زالو به کلی امپراطوری میچسبن و انقدر اون امپراطوری رو درجهت امیال طلبکارانه خودشون از درون تهی میکنن تا بپاشه، امپراطوری ایران تا امپراطوریهای اروپا زمان جنگهای صلیبی تا امپراطوری رو به زوال آمریکا. عدالت بالاخره پابرجا خواهد شد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها