نصرالله پژمانفر: تئوری سازش با غرب به شکست منجر شد/ روحانی فرافکنی نکند

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: برخی از جریان‌ها و افراد با اینکه می‌دانند ارتباط با آمریکا هیچ حسنی برای ما نداشته است، اما فرافکنی می‌کنند.

نصرالله پژمانفر: تئوری سازش با غرب به شکست منجر شد/ روحانی فرافکنی نکند

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در واکنش به انتشار گفتگوی منتشر نشده رهبر معظم انقلاب با مرحوم هاشمی رفسنجانی در خصوص دلایل عدم مذاکره با آمریکا و تحلیل جریان‌های ضدانقلاب مبنی بر اینکه رهبری ایران به دنبال پایان مذاکرات مربوط به برجام است،گفت: تئوری مذاکره با غرب و آمریکا در دولت‌های سازندگی، اصلاحات و حتی بخشی از دولت احمدی‌نژاد تعقیب شد اما با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه بارها و حتی پیش از آغاز دولت روحانی بر عدم اعتماد به غرب تاکید فرمودند، افزود: در این هشت سال هم مذاکرات با غرب در عمل نتیجه‌ای نداشت و جریان نزدیک به دولت و روحانی نباید امروز به دنبال فرار از پاسخگویی باشند و مشکلات را به گردن دیگران بیاندازند.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰مجلس تصریح کرد: جریان‌هایی که علت به نتیجه نرسیدن مذاکرات را به گردن دیگران می‌اندازند، عجز و ناتوانی خود را نشان می‌دهند و این کارشان حاکی از آن است که حتی از تفکر خودشان هم نه در عمل و نه در گفتگو نمی‌توانند دفاع کنند.

پژمانفر تاکید کرد: چندین دهه است که مذاکره با غرب در کشورمان دنبال شده اما تجربه‌ای تلخ بوده است و همیشه از غربی‌ها ضربه خوردیم و آنان حقوقمان را تضییع کردند.

وی متذکر شد: کودتای ۲۸ مرداد، کاپیتولاسیون، تحریم، فشار حداکثری و بسیاری دیگر از اقداماتی که غربی‌ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی علیه کشورمان انجام دادند، نشان‌دهنده آن است که آنان قابل اعتماد نیستند.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰مجلس تصریح کرد: برخی از جریان‌ها و افراد با اینکه می‌دانند ارتباط با آمریکا هیچ حسنی برای ما نداشته است، اما فرافکنی می‌کنند و مباحث خلاف واقع را مطرح می‌کنند.

پژمانفر تاکید کرد: مسئله بن بست در مذاکرات با آمریکا، مسیری است که انتها ندارد اما با وجود این، برخی از افراد و جریان‌های داخلی تلاش کردند راهی را برای آن باز بگذارند که به جایی نرسید و این مسیر همیشه بن بست است و به جایی هم نخواهد رسید.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • فتاحی
    0

    اصل ۹۰ محاکمه میخواهیم. حق ملت هستش. اگه کوتاه بیایید خودتان را محاکمه می کنیم.

  • حسن عاقل
    0

    این ا قایان اگر ساکت باشند مملکت جهت ص میکند حیح خود را پیدا

  • غیر قابل نشر
    0

    بله کلا" ملاک تو هستی. هرچی برات حسن داشته باشه خوبه حتی اگر به قیمت نابودی کشور ومردم باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها