استاندار ایلام:

اعلام خطر وضعیت کرونا در ایلام/ فاجعه در راه است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه برای وضعیت کرونا در استان اعلام خطر می کنم، گفت: اگر روند عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم یابد، فاجعه به بار خواهد آمد.

اعلام خطر وضعیت کرونا در ایلام/ فاجعه در راه است

محمد نوذری با اشاره به جهش آمار مبتلایان به کرونا در استان هشدار داد: عادی انگاری نسبت به وضعیت در استان موجب بالا رفتن آمار مبتلایان شده است.

وی بیان کرد: در صورت تداوم این روند، به زودی شاهد بالا رفتن میزان مرگ و میر کرونایی در استان نیز خواهیم شد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که برای وضعیت حاد کرونایی در استان اعلام خطر می‌کنم، تاکید کرد: همه موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، البته اینجا شهروندان بایستی به خاطر حفظ جان خودم هم که شده تا آنجا که می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در مراکز جمعیتی حضور پیدا نکنند.

رئیس ستاد استانی مبارزه با با اشاره به بازدید میدانی در سطح شهر ایلام گفت: متاسفانه امروز شاهد پایین آمدن معنادار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین شهروندان هستیم و تداوم این وضعیت عادی انگاری شهروندان می‌تواند بسیار خطرناک و فاجعه بار باشد.

نوذری رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همچنان مهمترین سلاح مقابله با در شرایط فعلی عنوان کرد و گفت: قطعاً عزم همگانی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی چون ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی، نرفتن به گردهمایی‌ها، اجتماعات، دورهمی های خانوادگی، مراسمات عزا و عروسی و … می‌تواند ما را از این پیچ خطرناک عبور دهد.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها