رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان:

علت فوت دختر ۲۲ ساله در نوار ساحلی بندرعباس تحت بررسی است

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از بررسی دقیق و کارشناسانه زوایایی فوت مشکوک یک خانم در نوار ساحلی توسط کارشناسان انتظامی استان خبر داد.

علت فوت دختر ۲۲ ساله در نوار ساحلی بندرعباس تحت بررسی است

سرهنگ عبدالمجید کرمی ظهر امروز (۱۱ مردادماه) در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد فوت مشکوک دختر جوان حدودا ۲۲ ساله در نوار ساحلی بندرعباس در موقعیت بوستان غدیر و مقابل استخر چمران در شب گذشته، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره جرایم جنایی و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام و ضمن هماهنگی و دعوت از مقام قضایی در بررسی های اولیه صورت گرفته بر روی جسد متوفی هیچ گونه جراحت ، کوفتگی ، کبودی و آثاری مبنی بر وقوع درگیری و وقوع قتل عمد مشاهده نشد.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان اظهار کرد: با هماهنگی و دستور مقام قضایی و همکاری اورژانس جسد متوفی به سرد خانه سازمان پزشکی قانونی انتقال و بررسی دقیق و کارشناسانه زوایای پنهان علت فوت این خانم توسط سازمان پزشکی قانونی و کارشناسان پلیس آگاهی با جدیت در دستور کار بوده که نتیجه نهایی علت فوت متعاقبا به سمع و نظر شهروندان و عموم مردم می رسد.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها