برای کمک به اطفاء جنگل ها و حریق های ایجاد شده

نیروی هوافضای سپاه پاسداران به کمک ترکیه رفت

یک فروند هواپیمای ایلوشین ۷۶ و دو فروند بالگرد ام آی ۱۷۱ نیروی هوافضای سپاه از 8 مرداد در عملیات اطفاء حریق در کشور ترکیه حضور دارند.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران به کمک ترکیه رفت

در پی درخواست کشور ترکیه از جمهوری اسلامی ایران برای کمک به اطفاء جنگل ها و حریق های ایجاد شده در استانهای مختلف این کشور و بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اعزام یک فروند هواپیمای ایلوشین ۷۶ ودو فروند بالگرد ام آی ۱۷۱ جهت کمک رسانی به عملیات اطفاء به کشور ترکیه اقدام نمود.

بنابر این گزارش؛ از آغاز اطفاء حریق از 8 مرداد تاکنون بیش از ده سورتی عملیات اطفاء هوایی توسط هواپیمای ایلوشین صورت گرفته و از امروز عملیات اطفاء توسط بالگردها نیز آغاز خواهد شد.

نیروی هوافضای سپاه با طراحی و ساخت سامانه های اطفاء حریق هوایی و انجام عملیات مختلف مردم یاری خصوصاً در حوزه اطفاء حریق هوایی در حال حاضر دارای یکی از مجرب ترین و با تجربه ترین تیم‌های اطفاءحریق هوایی می باشد که ضمن حضور در مناطق مختلف کشور در طی سالهای گذشته و کمک جدی به عملیات اطفاء پاسخگوی نیاز کشورهای دوست و همسایه نیز بوده است.

منبع: سپاه نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    چرابفریادکوهاوجنگلهای خاکسترشده ایران نرفتیدمگرایران وطن شمانبودهزاران هکتارسوخت کوه بر زفارس بزرگترین وسرمایترین کوه بودخداجواب دهد

  • ناشناس
    0

    برای آتش سوزیهای کشور خودمون که مرده بودند.کجا ترکیه به کمک ما اومده بود.اجنوی پرست.

  • کاربر ناشناس
    0

    ایرانوایرانوایران

  • میلاد
    0

    جانم فدای سپاه عزیز وعشق

  • ناشناس
    0

    پس وقتی جنگل های زاگرس وشمال کشور آتش می گیره این هواپیماهای اطفا حریق هوایی سپاه کجا هستن تا آتش رو خاموش کنن؟؟؟!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها