عنابستانی: اینستاگرام قوانین ما را خواهد پذیرفت/ ابزار آلات فساد و فحشای جنسی و فروش اسلحه به راحتی تبلیغ می شود

نماینده مردم سبزوار در مجلس از خرید فروش اسلحه و ابزارآلات جنسی در اینستاگرام انتقاد کرد و ضمن اعتراض به مسدود شدن صفحه کاربری‌اش گفت: اینستاگرام که ۵۰ درصد پهنای باند ما را مصرف می‌کند، ضوابط ما را می‌پذیرد.

عنابستانی: اینستاگرام قوانین ما را خواهد پذیرفت/ ابزار آلات فساد و فحشای جنسی و فروش اسلحه به راحتی تبلیغ می شود

علی اصغر عنابستانی در مورد طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و سامان‌دهی پیام رسان‌های اجتماعی گفت: ابتدایی‌ترین نکته این است که این طرح به رأی گذاشته نشد تا بفهمیم چه کسی موافق یا مخالفش است. آنچه در صحن به رأی گذاشته شد، شیوه بررسی طرح در قوه مقننه بود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم با بیان اینکه آنچه در فضای مجازی مطرح می‌شود با واقعیت متفاوت است، گفت: طرح صیانت از حقوق کاربران بیش از چهار پنج سال است که در مجلس مطرح است. عده‌ای از نمایندگان اخیرا پیشنهاد کردند که ساختار بررسی طرح مذکور بر اساس اصل ۸۵ باشد یعنی این طرح در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: بسیاری از نمایندگان با کلیات طرح مخالف بودند اما با بررسی طرح به صورت اصل ۸۵ موافق بودند. بنده هم موافق اصل طرح و هم موافق بررسی آن بر اساس اصل ۸۵ هستم.

عنابستانی بررسی هشتاد و پنجی طرح جمعیت و حمایت از خانواده در گذشته را مصداق بارزی برای کارآمدی اصل ۸۵ دانست و گفت: کمیسیون مربوطه در مورد طرح جمعیت بیش از ۹۰ جلسه تشکیل داد و با حضور کارشناسان موضوع جمعیت را بررسی کردند. به نظرم اصل ۸۵ باعث دقیق‌تر شدن طرح می‌شود. یکی از مزایای اصل ۸۵ این است که در صورت تصویب طرح، قانون را دائمی نمی‌کند بلکه آزمایشی خواهد کرد.

وی با بیان این ادعا که در قانونمند شدن فضای مجازی مناقشه‌ای وجود ندارد، اظهار کرد: فضای مجازی ادامه زندگی حقیقی است. بخش بیشتری از زندگی ما در پلتفرم‌ها می‌گذرد. بنابراین مشخص است که برای این فضا به قانون نیاز داریم.

عنابستانی از خرید و فروش اسلحه در پلتفرم‌های خارجی خبر داد و ضمن انتقاد از آن گفت: بسیاری در ایران به راحتی عکس اسلحه را منتشر می‌کنند و مدل‌ها را به نمایش می‌گذارند و با ساختار بانکی پول در و بدل می‌کنند. همچنین ابزار آلات فساد و فحشای جنسی در اینستاگرام به راحتی خرید و فروش می‌شود. کافیست جست و جو کنید و ببینید.

عنابستانی ادامه داد: اینستاگرام صفحه محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه ما را می‌بندد. همچنین صفحه رئیس بنیاد مستضعفان را فیلتر کرده است. این پلتفرم فردای حمایتم از طرح صیانت صفحه شخصی بنده را محدود کرد. بنده به عنوان یک شهروند به چه کسی باید دادخواهی کنم که چرا حساب کاربری‌ام بسته شده است؟

این نماینده مجلس به ضرورت حمایت از کسب و کارهای مجازی در پلتفرم‌های خارجی اشاره کرد و گفت: در دنیا همه پلتفرم‌ها به محض ورود به یک کشور، قوانین آن کشور را می‌پذیرند. ما نیازمند قانون گذاری در این زمینه هستیم اما اقدام تقنینی ارتباطی به مسدود کردن فضای مجازی ندارد. در طرح مذکور آمده است که حتی قاضی هم نمی‌تواند پلتفرم خارجی را محدود کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس انتقادات منتقدات طرح را «بی‌اساس» عنوان کرد و گفت: به نظرم حرف‌های منتقدان خیرخواهانه نیست و اصلا طرح را نخوانده‌اند. مبنای طرح صیانت فیلترینگ نیست. ما برای فضای مجازی قوانین متعددی لازم داریم؛ طرح صیانت صرفا برای موارد ضروری این فضا قانون گزاری می‌کند.

نماینده مردم سبزوار مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت عدم همکاری پلتفرم‌های خارجی، به سمت ایجاد محدودیت برای این پلتفرم‌ها نخواهیم رفت، اظهار کرد: اینستاگرام به این علت قانونین ما را نپذیرفته است که ما تا به حال ضابطه‌ای نداشتیم. به نظرم، اینستاگرام که ۵۰ درصد پهنای باند ما را مصرف می‌کند، ضوابط ما را می‌پذیرد چرا که از دست دادن حساب‌های ایرانی هزینه هنگفتی برایشان به ارمغان خواهد داشت.

وی ادامه داد: این اصلا زیبنده نیست که اینستاگرام از پهنای باند ما استفاده کند و در عین حال هر روز صفحات مسئولان ما را ببندد و یا اسم قهرمان ملی ما حاج قاسم سلیمانی را مسدود کند. این وضعیت ناجوانمردانه است. کشور ما از نظر مصرف اینستاگرام در رتبه پنجم تا دهم دنیا قرار دارد. قریب به ۵۰ میلیون حساب کاربری در ایران وجود دارد به همین خاطر پیش‌بینی می‌کنم که اینستاگرام زیر بار قوانین ما خواهد رفت.

نماینده مردم سبزوار در مجلس در پایان گفت: باید کاری کنیم که صمن محدود نشدن پلتفرم‌های خارجی، استفاده مردم از این فضاها کم شود و به سمت پلتفرم ایرانی برویم. هیچ مرجعی حق ندارد پلتفرم‌های خارجی پرمصرف را مسدود یا محدود کند. حتی باید این وعده را بدهم که اگر پلتفرم‌های خارجی با قوانین ما سازگار شوند آنها را از فیلترینگ خارج می‌کنیم و به آنها کمک نیز خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 74
  • حق دوست
    0

    جناب شماکه دست بزن داریدنبایدمخالف گانگستری وخریدوفروش اسلحه باشید الفبای قلدری وبزن بهادری اسلحه است شایداگرسربازبینوامقاومت میکردشماازاسلحه هم استفاده می کردید

  • ناشناس
    0

    تو اول تو گوش سرباز بدبخت نزن بعد در مورد فساد اخلاقی صحبت کن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سیلی زد و رفت بدون اینکه دادگاه رسیدگی کنه خدا نکنه تو این مملکت لعنت شده بی پارتی باشی چه دادگاهی چه کشکی معنی دادگاه عدل الهی این بود

  • خوزستان
    0

    سیلی ب مامورراهنمایی چی تبلیغ نمیشه؟

  • کاربر ناشناس
    0

    پرونده سیلی به سرباز نیروی انتظامی چطور شد فضای مجازی اقای عنابستانی برای همین اطلاع رسانی است که شما مخالف هستید برای منافع خود

  • زیلان
    0

    تو که زخم خورده شبکه های اجتماعی هستی باید هم دست وپا بزنی راستی دست بزنت هنوز هست ،

  • اردشیر
    0

    اسلحه؟؟ فکر کردی اینستاگرام نباشه، مردم عصبی نمی تونن اسلحه گیر بیارن؟! راستی جوهر و مهر امتیاز جدید کارخانه فولادت خشک شد؟

  • رحمان صبوحی
    0

    جناب آقای نماینده اخلاق مدار لطفا شما دیگه راجع به این مباحث اظهار نظر نکنید. شما خودتون نمونه بارز و فاحش بی اخلاقی و ندانم کاری هستید. بجای اینکه روی فرهنگ و آموزش مردم کار کنید که این فضا را درست استفاه کنند رفتید دنبال صورت مسیله پاک کردن. اگر فحشا و ناهنجاری در این فضا نمود پیدا کرده و قلب شما و مسیولان را جریهه دار کرده بخاطراینکه که در این چند سال هیچ کاری نکردید و بذر فرهنگی نکاشتید که الان توقع دارید مردم دنبال این مسایل نباشند. بقدری روح مردم پر از خشم و کینه و فقر شده فروش سلاح رواج داره. ای کاش بجای محدود کردن فضای مجازی به فکر گسترش رفاه و آسودگی و غنای سفره مردم بودید تا ....

  • علی
    0

    فقط میتونم بگم مردک ساکت

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    ای مردک متظاهر و ریاکار و حداقلی ....شما کوچکترین حقوق انسانها و مردم ایران را رعایت نمی کنید( سیلی به صورت سرباز بدبخت) انوقت دم از صیانت فضای مجازی و حفظ حقوق مردم می زنید!!!!

  • اسمعیل
    0

    تو برو فعلا از آن سرباز معذرت خواهی کن . بعدا که اینترنت مسدود کردی برو مردم را بزن

  • راد
    0

    اره راحت بزنید تو گوش مردم کسی نتونه مدرک بگیره شما ها باعث بدبختی مردم هستین

  • علی
    0

    اخه تو قانون حالیته کسی که باسیلی زدتوگوش سرباز قانون میفهمه

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      اون بار سیلی زد ، ببین این‌بار می‌تواند چیکار کنه ، که به فکر بستن اینستاگرام هست .

  • مهدی
    0

    پس به نظر شما نیازهای جنسی چطوری بر طرف میشه خاک بر سر تان مردم ایران باید در زندان شما باشند.این هم می‌گذره ولی مردم آن چهره شما تندروها را هم می بینند.شما یکی که مرد نیستی فقط دستت به یه سرباز وظیفه می رسد

  • کوروش کبیر
    0

    نماینده یه درصدی مفت خور بیسواد میبینی گنده لات حرف از صیانت میزنه خخخخ بگم‌ خ خودتی

  • دن کیشوت
    0

    آقای عنبستانی،جنابعالو از داغ شدن ماجرای سیلی زدن به سرباز وطن نگرانی،نه از تبلیغات ابزار جنسی و اسلحه، این دو قلم و دیگر اقلام قاچاق را چه کسی وارد مملکت می کند و زمینه تبلیغ آن را توسط شرکتهای تبلیغاتی فراهم؟کارگران و کشاورزان و زباله گردها و کودکان کار،این کارها را انجام می دهند؟خیر، این شما و امثال شما هستید که در چرخه قدرت و نفوذ قرار دارید و با این قبیل اعمال کثیف مشغول ثروت اندوزی هستید،همه میدانند که صاحب اسکله های غیر مجاز و قاچاقچیان و استخراج کنندگان بیت کوین،چه کسانی هستند،آنهم به لطف همین فضای مجازی، شماها به فکر ناموس و وطن و شرف نیستید که دیر زمانی است آنها را به هوای قدرت و ثروت،فروخته آید.شما نگران آگاهی و دانستن مردم هستید، شما حسابتان پاک نیست و از محاسبه وحشت دارید،ننگ بر شما دشمنان ملت در مجلس شورای غیر اسلامی!

  • مش جمعه
    0

    ای ریا کار و دروغگو،سیلی زدن به سرباز وظیفه شناس توهین و عین نرویج خشونت نیست؟

  • ناشناش
    0

    هر روز تنفر بیشتر میشود طرف دروغ گفته ورود غیر قانونی به خط ویژه انجام داده دست بر روی سرباز مفتی بلند کرده هر روز هم در خبرها هست دهن کجی بزرگ به هشتاد میلیون نفر

  • محمد
    0

    سرباز راهور چی شد ?

  • کولبر
    0

    ای شخص ناتوان وبی کفایت اول به فکر اون سندروم دست بیقرار خودت باش که بی اختیار تو گوش کسی نزنی بعد بیا در مورد پهنای باند اینترنت صحبت کن ... آقای بیسواد لطفا در مورد پهنای باند یه کم برامون توضیح بده ببینیم اصلا میدونی یعنی چی....بیسوادددد

  • فساد سیستمی
    0

    این مجلس نه صلاحیت دارد نه مشروعیت وقتی یک نماینده ضارب سرباز هنوز به فعلچالیت ادامه می‌دهد مشخص است که بقیه پرسنل چه از آب در می آیند فساد مجلس را گرفته علت تمام مشکلات اقتصادی معیشتی مردم فساد در مجلس به ظاهر انقلابی و در باطن کمونیسم می‌باشد زودتر این مجلس باید منحل و پاکسازی شود

  • شهرام.ر
    0

    اگر پلتفرم های خارجی با قوانین مجلس سازگار شوند!!! دیگه پلتفرم داخلی هستند و نیازی به سانسور و محدودیت نیست (به اندازه کافی محدود هستند) . ابزار و الات فحشا جنسی ؟؟؟ برای فحشا جنسی ، دست کم به یک مرد و یک زن نیاز است وسایلی که برای کمک به ناتوانی جنسی در جاهای مختلف بفروش می رسد الزاما آلات فحشا جنسی نیستند . برای فضای مجازی هم دنبال قانون باشید ولی بعد از رعایت بقیه قوانین کشور مث عبور از خط ویژه!!و احترام به مامور راهنمایی و رانندگی.

  • علی
    0

    کاش یک مصوبه ای هم برای رانت خواری نمایندگان، عدم دخالت در عزل و نصب مقامات در شهرها، اختلاس مالی و ارتقا پست رفقا و فامیل از مجلس انقلابی بیرون می آمد تا دم خروس معلوم نشه

  • امیر
    0

    کی صحبت از قانون می کنه ؟

  • روستایی
    0

    وصدالبته سیلی جنابعالی گه از دید فضای مجازی پنهان نماند

  • ناشناس
    0

    ۸۰۰۲۸ رای!!!!!؟؟؟،،

  • سعید
    0

    پهنای باند خودت فعلا صندلی مجلسو بدجوری اشغال کرده

  • رویا
    0

    از جای دیگه ای داره میسوزه تلافیش را داره سر دیگران درمیاره . فقط صفحه تو رو بستن ؟ بابا جا بقول محمود جا آب بریز اونجا که میسوزه

  • ناشناس
    0

    تو حق داری خوشت نیاد از فضای مجازی اینترنت باعث فساد نیست باعث رپشدن فساد شماهاست

  • بنده خدا
    0

    این جماعت فقط و فقط از درز اخبار نگران هستند

  • ذهن ریبا
    0

    شاید تو نماینده حداقلی بخوای با این حرفها ذهن مردم رو از رفتار غیر انسانی ات نسبت به اون سرباز عوض کنی ولی یادت باشه صدسال هم بگذره اون رفتار زشت از اذهان زیبای مردم پاک نمیشه.

  • عباس
    0

    تو خودت اصلاح کن نظر نده ماجرا دادگاه به کجا رسید

  • مخالف ساندیسیون
    0

    اگر شبکه های مجازی و اینترنت نبود گند و دزدی نمایندگان رو نمیشد زدن در گوش مامور مجری قانون اصلا مطرح نمیشد مشکلات خوزستان و خراسان و گیلان و تهران و تبریز و .... را کسی نمیفهمید صدای اعتراض مردم مظلوم ایران در نطفه خفه میشد

  • بایدن منجی عالم بشریت
    0

    جهان راهی دیگر غیر از پذیرش قوانین جمهور اسلامی نداره همه جهان باید تابع ولایت باشند

    نظرات شما -
    • رک
      0

      این جنس های جدید بدجوری انسان راراهی فضا می کنه وطرف شروع میکنه به فضانوردی

  • حسن
    0

    تو خودت نمونه بارز فحاشی

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    دروغ و ریا و چاپلوسی و تظاهر در ابن نظام و حکومت سیستمی و نهادینه شده متاسفانه !!!! مردم با این سران و مسئولین دوران سخت تری را تجربه خواهند کرد !!!!

  • هوشیار
    0

    جالبه هیچکس حتی یک امتیاز منفی هم نداده خب معلومه دیگه ، وقتی گند کاری کسی تو فضای مجازی رسانه ای شد ، همه اونایی که بادنجان دور قاب چینن ، یهو خفه میشن

  • قادر
    0

    اگه اینستاگرام بد است چرا در اونجا فعالیت داشتی الان که صفحه ات را بعلت دروغ پراکنی و ترویج تندروی بستن سوزش گرفتی ساکت شو

  • ناشناس
    0

    خودش بی قانونی میکنه دم از قانون میزنه خجالت اور

  • علی مهدوی
    0

    بله معلومه که شما باید موافق طرح باشی !!!! چقدر گاویم ما

  • رضا
    0

    آدمهایی مثل عنابستانی ازفضای مجازی خیلی ناراحتن چون قبلاسیلی میزدن ومی رفتن بدون اینکه کسی پی گیری کنه ولی باوجودفضای مجازی بایدپاسخگوی افکارعمومی باشن گرچه فعلانه مجلس ونه قوه قضاییه پی گیرسربازسیلی خورده نشدن وبرعکس دنبال محدودکردن این فضاهستن تااینجورکارهایشان دیده نشه.

  • سیدامیر
    0

    نگاه کنید... از یک طرف، اینترنت ماهواره‌ای دارد از راه می‌رسد و استفاده از آن نیاز به تجهیزات سخت‌افزاری‌ دارد‌ و از طرف دیگر، "طرح قانونیِ صیانت از فضای مجازی" در مجلسِ انقلابی! تصویب می‌شود. شما این دو اتفاق‌ هم‌زمان را در قالب قصه‌ی ورود موبایل به ایران تحلیل کنید و ببینید به چه نتیجه‌ای می‌رسید؛ مثل روز روشن است که مافیای ثروت و قدرت در ایران، بوی پول را از اینترنت ماهواره‌ای شنیده! این قانون نتیجه‌ی‌ بلافصلش این خواهد شد که راه‌های معمول ارتباطِ اینترنتی با دنیا به روی خلق‌الله بسته می‌شود و همه ناگزیر می‌روند سمت راه‌های غیرمعمول، یعنی سمت تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای! اینجاست که قاچاقچی‌های محترم در نقش منجیان خیرخواهِ ملت ظاهر می‌شوند و از بنادر و مبادی غیرقانونیِ مرزی سخت‌افزارهای لازم را وارد می‌کنند و با قیمتی گزاف در بازار آزاد می‌فروشند، راهی تازه برای خالی‌کردن جیبِ ما بیچارگانِ گرفتارِ نانِ شب، ما دوزخیانِ روی زمین! به اصل ۸۵ بردن این طرح برای تصویبش در کمیسیون -نه در صحن عمومی مجلس- هم خودش معنا دارد؛ چراغ‌خاموش! مگر غیر از این است؟ مگر این‌ مافیا در هر چیزی دنبال سودِ هرچه بیشتر نیست؟ مگر جلوی واکسن‌های معتبر را نمی‌گیرد و واکسیناسیون را عامدانه عقب نمی‌اندازد تا کاسبی‌ِ پرسودتری داشته باشد؟ .... اینترنت چه اهمیتی دارد وقتی در پیِ سود با جان مردم این‌چنین سودا می‌شود؟! این شیوه دیگر نخ‌نما و رسوا شده؛ روزی که تلویزیون‌های ماهواره‌ای هم آمده بود، هم‌زمان "قانون منع استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای" در مجلس وقت به تصویب رسید. نتیجه‌اش چی شد؟ این تجهیزات وارد نشدند؟ یا نه، قاچاقچی‌های محترم دارند هنوز با قیمت کلان به مردم قالب‌شان می‌کنند؟ الان همه در منزل‌شان تجهیزات ماهواره‌ای دارند و دیگر درعمل انگار جرم نیست، اما چون قانونش هنوز هست، همچنان کسی از راه عادی و با قیمت مناسب نمی‌تواند تهیه‌شان کند. به این‌ می‌گویند قانونگذاری در خدمت قاچاقچی‌های خوش‌بخت و به ضرر شهروندان بخت‌برگشته! ببینید آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، دیروز چه گفت: "اینترنت گران می‌شود و تمایل به اینترنت ماهواره‌ای افزایش می‌یابد." حالا این خبر را بخوانید: "اینترنت ماهواره‌ای به‌زودی در آسمان ایران ظاهر می‌شود. در دوبی بیشتر نمایندگی‌های تجهیزات ماهواره‌ای شروع به ثبت سفارش کردند و نهایتن از دو سه ماه آینده پَک spaceX روانه‌ی بازار ایران می‌شود. افرادی که از دبی و کردستان عراق تجهیزات ماهواره‌ای وارد می‌کنند، تمرکزشان را از تابستان آینده روی واردات پک اینترنت SpaceX می‌گذارند.

    نظرات شما -
    • یاور
      0

      قاچاقچی وجود ندارد خود مسئولین و از جمله نمایندگان مجلس هستند که با تبانی با مسئولین گمرکات کشور و با پوشش مواد مجاز ، قاچاق را وارد ایران می کنند .

  • امیر
    0

    من جای تو بودم میرفتم به اون دهی که ازش اومدم... مردک پررو

  • فراموش شدگان عصر حاضر
    0

    اسم این آقا تا زمانی که زنده هستم منو یاد سیلی می اندازه سیلی به صورت یک فرد وظیفه شناس و به یاد رانت ها و فسادهایی که این آقایون در زیر پرچم اسلام انجام دادن!!!

  • ادینه
    0

    دستهای بیقرار وزبانهای بیقرار را در مان کنید

  • عباس
    0

    لابد سیلی زدن را هم از اینستاگرام یاد گرفتی

  • خجالت بکش
    0

    تو برو دنبال ضعیف کشی ات

  • ایرانی
    0

    آقای عنابستانی شما نگران فضای مجازی ما نباشید قانون مند باشید از سر ما زیاد است رفتار امثال شما بیشتر مردم را به فساد می کشند تا فضای مجازی

  • ناشناس
    0

    تودیگه حرف نزن !؟اگر همین فضای مجازی نبود که چندتا سیلی دیگه میزدی به سرباز بیچاره ،مشکل جای دیگه هست اقای مظلوم نما

  • سید
    0

    شما یه دنیای واقعی و شفاف برای مردم ایجاد کن اونوقت ببین کسی سمت فضای مجازی میرود یاخیر

  • مهدی رادپور
    0

    برو چکتو بزن.

  • esy
    0

    این آدم بهتره حرف نزه اول برود اخلاق یاد بگیره

  • ناشناس
    0

    خیلی رو داری تو

  • ایرانی
    0

    ببین کی داره دم از قانون میزنه!یعنی اگر به حرف توباشه باید به خودمم شک کنم ،ازدادگاه چه خبرهنوز پرونده سیلی در جریانه!؟

  • داروغه ناتینگهام
    0

    لابد بخاطر زیباییه آقا تهرانی قوانین ما رو می پذیره

  • نا شناس
    0

    صبر ایوب هم با این حرف ها و کارها تموم میشه. جوری میگن که انگار تا حالا نبوده و از وقتی شبکه اجتماعی اومده این اتفاق افتاده کم آمار فیلم های استاندار و شهردار و نماینده مجلس اومده بیرون که با دختر و زن های مختلف گرفتن اینا فحشا و فساد نیست؟ نکنه با یه آیه برای شما فحشا میشه حلال و ثواب؟ شماها از شبکه اجتماعی فقط بازکردن برنامه و چت کردن و لایک کردن رو بلدین همین. کسی که حقوق اش تو این کرونایی به موقع واریز میشه وارد مجلس میشه ۲۰۰ میلیون میدن که بخواد تو ۴ سال برگردونه ماهی ۴ تومن کم میشه چقدر حقوق میگیره که این‌ ۴ تومن چیزی براش نیست؟؟؟ماشین داده میشه اونم با هزارتا غر که باید شاسی بلند باشه به قبلی ها فلان ماشین رو دادین به ما ایرانی؟ دنا؟ پول چیو میگیرین دقیقا؟ کدوم مشکل حل کردین قانون چی گذاشتین تا جلو گرونی رو بگیره یا مردم به رفاه برسن؟ . . درضمن اگه فروش اسلحه میکنن که برای شما خوبه که راحت طرف خودشو انداخته تو تله قرار بذار برو بگیرش پلیس فتا اکانت هک شمارش رو در میارن برات راحت بچه ۱۵ ساله ام بلده اینو الان شما که از قاچاق و خرید و فروش اسلحه میگی که دارن انجام میدن میشه بگین فخری زاده رو با چه اسلحه هوشمندی شهید کردن؟ چطوری وارد شده و چطوری نصب شده که هیچ کس نفهمیده؟؟؟ حتما اونم شبکه اجتماعی طرف خریده آوردن واسش نصب کردن راه اندازی کردن رفته... واقعا آدم هنگ میکنه از تفکرات ماقبل تاریختون

  • رضا95
    0

    تنهایی جایی که شما نماینده های ملت میتوانید ابزاری برای خاراندن خودتان پیداکنید همین جاس

  • ا
    0

    این همون سیلی زن نیست

  • ناشناس
    0

    تو برو به سرباز بینوا سیلی بزن کسی هم باهات کاری ندارم چون قوه قضاییه با شماست.

  • ناشناس
    0

    کثیفتر نامردتر دروغگوتر بی وجدانتر بی رحمتر خیانتکار به مردم خوتون هستین اعتمادی دیکه وجود نداره به هیچ حدی تو این مملکت

  • ساچو
    0

    قابل هضم نیست: از ۲ حال خارج نیست.اول ایران را با برنامه از قبل تهیه شده به سمت کره شمالی حاکمیت هدایت میکند.دوم فرافکنی کردن تورم کمر مردم شکسته گرانی_ کرونا .والی ماشاالله.....حاکمیتداره افکار مردم به جائی دیگه( حالا هرجا) فقط اذهان متمرکز نباشد...،درهر ۲ صورت حاکمیت بازنده است.با مردم شفاف تر باشید نمیگم ۱۰۰درصد شفافیت( که در عالم سیاست معنی ندارد) شفاف چشم انداز را تا حدودی برای مردمتون بیان کنید.ضرر نمیکنید

  • علی
    0

    دروغگوی ریاکار نامرد

  • سرو چشمان
    0

    احسنت بر جناب دکتر سید عنابستانی متخصص در امور چک زدن به مامور قانون احسنت

  • کیان
    0

    راست میگه ‌حتما کس و کارش خریدن

    نظرات شما -
    • داروغه
      0

      احتمالا خرید آنلاین کرده پولشو خوردن

  • ساچو
    0

    این نماینده تکلیفش چی شد؟ چرا به پرونده اش رسیدگی نمیشود؟ همینه دیگه اخلاق از مملکت ما پرواز کرده ورفته.با چشم خود دیدم در جاده هراز یک آقائی با یک سرباز راهنمائی.....درگیر شد......جلوی چشمان گریان زن وبچه اش دستبند زده کتک زده و......دیگه آخرش ما ندیدیم به گمانم چوب تو آستینش کردند. قاضی القضات جواب بدهد

  • داروغه
    0

    شما نرو تو قسمت های ناجور .البته ما نمیتونیم تو این قسمتها بریم .شما که فیلتر شکن داری میتونی عاغای عن بستانی

  • مفردی
    0

    من جای این آقا بودم از ایران میرفتم کره شمالی ،چطور روش میشه حرف بزنه ؟ آخه توی ریکار تو بیمار روانی رو چه به اظهار نظر در مورد اینستا

  • امرایی
    0

    ازادی و بلبلی این اقا که در روز روشن به بیخ گوش مجری قانون زد نمونه بارزی است از عدالت جماعت تمامیت خواه که اینک هر سه قوه وهمه نهادهای قدرت را در دست دارند !؟ به نظر شما اگر نماینده اصلاح طلبی این کار را کرده بود الان چه سرنوشتی داشت ؟ عدالتم ارزوست .

  • محمود
    0

    یکی ازقوانین شما زدن تو گوش سرباز است .خجالت داره

  • reza
    0

    مسدودش کردن ناراحته :// تنها جایی که شاید واسه سیلی زدنت محاکمه بشی همین اینستاگرامه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها