فراخوان صفحات مجازی رئیس قوه قضائیه؛ موارد طولانی شدن روند دادرسی را گزارش کنید


10 مرداد 1400 - 19:41
6106b99ab5e46_2021-08-01_19-41
صفحات رسمی رئیس قوه قضائیه در اینستاگرام، آپارات و روبیکا به نشانی Ejeii_org ضمن انتشار ویدئویی در انتقاد به برخی روند‌های قضایی از مخاطبین برای نظارت همگانی بر روند‌های قضایی کمک خواست.

صفحات رسمی رئیس قوه قضائیه در اینستاگرام، آپارات و روبیکا به نشانی Ejeii_org ضمن انتشار ویدئوی اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در انتقاد به برخی روند‌های قضایی از مخاطبین برای نظارت همگانی بر روند‌های قضایی درخواست کمک کرد.

متن این فراخوان مجازی بدین شرح است:

«از مخاطبین عزیز، فعالین فضای مجازی و مردم شریف دعوت می‌شود به منظور بسط و گسترش ارتباط دو سویه میان رئیس قوه قضاییه و مردم، در صورتی که موارد مشابهی از نادیده گرفته شدن حقوق افراد در طولانی شدن غیر معمول روند دادرسی و رسیدگی به یک پرونده را مطلع هستند، مستندات را به صورت دقیق در بخش پیام خصوصی (دایرکت) صفحه Ejeii_org ارسال کنند.

همان طور که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بار‌ها تاکید کرده است رسیدگی مورد به مورد به این پرونده‌ها جزو دغدغه‌های ایشان و مدیران دستگاه قضایی می‌باشد و موارد ارسال شده به Ejeii_org نیز به سرعت و دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»

صفحات رسمی رئیس قوه قضائیه در اینستاگرام، آپارات و روبیکا به نشانی Ejeii_org ضمن انتشار ویدئویی در انتقاد به برخی روند‌های قضایی از مخاطبین برای نظارت همگانی بر روند‌های قضایی کمک خواست.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6106b99ab5e46_2021-08-01_19-41
10 مرداد 1400 - 19:41

صفحات رسمی رئیس قوه قضائیه در اینستاگرام، آپارات و روبیکا به نشانی Ejeii_org ضمن انتشار ویدئوی اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در انتقاد به برخی روند‌های قضایی از مخاطبین برای نظارت همگانی بر روند‌های قضایی درخواست کمک کرد.

متن این فراخوان مجازی بدین شرح است:

«از مخاطبین عزیز، فعالین فضای مجازی و مردم شریف دعوت می‌شود به منظور بسط و گسترش ارتباط دو سویه میان رئیس قوه قضاییه و مردم، در صورتی که موارد مشابهی از نادیده گرفته شدن حقوق افراد در طولانی شدن غیر معمول روند دادرسی و رسیدگی به یک پرونده را مطلع هستند، مستندات را به صورت دقیق در بخش پیام خصوصی (دایرکت) صفحه Ejeii_org ارسال کنند.

همان طور که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بار‌ها تاکید کرده است رسیدگی مورد به مورد به این پرونده‌ها جزو دغدغه‌های ایشان و مدیران دستگاه قضایی می‌باشد و موارد ارسال شده به Ejeii_org نیز به سرعت و دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»

منبع: فارس

25

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
الاكرم خدرى 0 0 پاسخ 1400/6/4 -22:19

خوهشا ٤ سال شده پرونده خودروهاى توقيفى در گمركات كشور دارن از بين مى روند رسيگى كنيد

رضا سان 0 0 پاسخ 1400/5/11 -11:14

جناب اژه ائی، خودتان گفتید اگر ستم وظلمی در گوشه ای از کشور اتفاق میافتد قوه قضائیه را مطلع سازیم و بنده سایت وزین و معتبر خبر فوری را انتخاب کردم.در تهران، منطقه ۹ شهرداری محله مهراباد جنوبی.حاج آقائی هست بنام( ع_ ل) بساز بفروش ، بواسطه رانتی که با اشخاص شناخته شده! دارد خونه اهالی محل را در شیشه کرده ( مثلا از پدر یک خانواده محترم تمام دسترنج کارگری یک عمر تلاش اورا گرفته که بعد از ۲_۳ سال یک سقفی برای خانواده اش مهیا کند دریغا که در حسرت آن میسوزد خانه که چه عرض کنم اگر بتواند بعد از ۲_۳ سال اصل پولی که داده بگیرد شانس آورده و با این تورم اگر در حاشیه شهر خونه گیرش بیاد باید خدارو شکر کند.این حاج آقا( ع_ ل) سازنده، با مساجد محل رابطه بسیار نزدیک دارد و یکی از عللی که مردم به آن اطمینان میکنند همین مسجدی بودن ایشان است( که البته ضربات جبران ناپذیری به اهالی مسجدی محل و.....میزند) واین حاج آقا( ع_ ل) سرمایه های مردم را در محله باکری سرمایه گذاری میکند آیا این درسته؟ انسانیه؟ اسلامیه؟ ....وغروب که میشود با ماشین تویوتا لند کروزش دور دور بازی در می آورد و به ریش امثال اون پدر( کارگر) خانواده هر هر میخندد........ای مسلمانان و ای قاضی القضات به داد اهالی این محله برسید. حتی وزارت اطلاعاتم میتواند به مسئله ورود کند چون طرف( ع_ ل) خدرا وابسطه نظام معرفی میکند احتمال بوجود آمدن مشکل امنیتی هست

نیما 0 0 پاسخ 1400/5/11 -10:21

ما رعیت ها ی ( مردم) املاک خوانین کاخ نشین ( مسئولین ) ولایت اسلامی ایران شکایت داریم . هرچند که اژه ای خود یکی از خان ها است و نمی تواند دسته خودش ببرد .

احمد 1 0 پاسخ 1400/5/11 -08:31

شهرستان سمیرم... اصفهان یک سال است قاضی ندارد