فراخوان صفحات مجازی رئیس قوه قضائیه؛ موارد طولانی شدن روند دادرسی را گزارش کنید

صفحات رسمی رئیس قوه قضائیه در اینستاگرام، آپارات و روبیکا به نشانی Ejeii_org ضمن انتشار ویدئویی در انتقاد به برخی روند‌های قضایی از مخاطبین برای نظارت همگانی بر روند‌های قضایی کمک خواست.

فراخوان صفحات مجازی رئیس قوه قضائیه؛ موارد طولانی شدن روند دادرسی را گزارش کنید

صفحات رسمی رئیس قوه قضائیه در اینستاگرام، آپارات و روبیکا به نشانی Ejeii_org ضمن انتشار ویدئوی اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در انتقاد به برخی روند‌های قضایی از مخاطبین برای نظارت همگانی بر روند‌های قضایی درخواست کمک کرد.

متن این فراخوان مجازی بدین شرح است:

«از مخاطبین عزیز، فعالین فضای مجازی و مردم شریف دعوت می‌شود به منظور بسط و گسترش ارتباط دو سویه میان رئیس قوه قضاییه و مردم، در صورتی که موارد مشابهی از نادیده گرفته شدن حقوق افراد در طولانی شدن غیر معمول روند دادرسی و رسیدگی به یک پرونده را مطلع هستند، مستندات را به صورت دقیق در بخش پیام خصوصی (دایرکت) صفحه Ejeii_org ارسال کنند.

همان طور که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بار‌ها تاکید کرده است رسیدگی مورد به مورد به این پرونده‌ها جزو دغدغه‌های ایشان و مدیران دستگاه قضایی می‌باشد و موارد ارسال شده به Ejeii_org نیز به سرعت و دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»

منبع: فارس

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • دن کیشوت
    0

    آنها که دستهاشان پر است و شکمهایشان سیر،درخواست کمک دارند از آنها که دست‌هایشان خالی است و شکمهایشان گرسنه! مردم حاضرند کمک کنند به شرط اینکه همان امکانات و حقوق ماهیانه شما را عیناً داشته باشند

  • هاجر پنجعلی
    0

    سلام ببخشید من دریک شرکت که خوددولت ثبتش کرده پول گذاشتم والان صاحب شرکت که خانوادگی کارمیکردن مادر پدر پسر ودختر خانواده همه باهم بودن پولهای بیش از 1000نفرکه بیش ار10میلیارده کشیده بالا ومتاسفانه وکیل وشکایت همه جوره شده ولی روند پرونده کنده ورسیدگی نمیشه شعبه 11دادگاه فرهنگ شهرشیراز هی میگن پرونده سنگینه پاس میدن به هم 4ماهه داره میگذره لطفا رسیدگی کنیدپرونده مال باختگان شرکت ایوی زودی این خانواده رادستگیر کنید وهمه به پولشون برسن به خدا مرد با این سنش خانوادش متلاشی شده گریه می‌کنه به داد برسید من خودم سرپرست دوتا بچه هستم..

  • من
    0

    به اقای اژه ای باید تبریک گفت در مقابل طرح بیخود صیانت این حرکت شما دلگرمی مردم هست و واقعا طرح موفق شما در مورد اطلاع از اطاله دادرسی خواسته مردم هست

  • احمد
    0

    شهرستان سمیرم... اصفهان یک سال است قاضی ندارد

  • نیما
    0

    ما رعیت ها ی ( مردم) املاک خوانین کاخ نشین ( مسئولین ) ولایت اسلامی ایران شکایت داریم . هرچند که اژه ای خود یکی از خان ها است و نمی تواند دسته خودش ببرد .

  • رضا سان
    0

    جناب اژه ائی، خودتان گفتید اگر ستم وظلمی در گوشه ای از کشور اتفاق میافتد قوه قضائیه را مطلع سازیم و بنده سایت وزین و معتبر خبر فوری را انتخاب کردم.در تهران، منطقه ۹ شهرداری محله مهراباد جنوبی.حاج آقائی هست بنام( ع_ ل) بساز بفروش ، بواسطه رانتی که با اشخاص شناخته شده! دارد خونه اهالی محل را در شیشه کرده ( مثلا از پدر یک خانواده محترم تمام دسترنج کارگری یک عمر تلاش اورا گرفته که بعد از ۲_۳ سال یک سقفی برای خانواده اش مهیا کند دریغا که در حسرت آن میسوزد خانه که چه عرض کنم اگر بتواند بعد از ۲_۳ سال اصل پولی که داده بگیرد شانس آورده و با این تورم اگر در حاشیه شهر خونه گیرش بیاد باید خدارو شکر کند.این حاج آقا( ع_ ل) سازنده، با مساجد محل رابطه بسیار نزدیک دارد و یکی از عللی که مردم به آن اطمینان میکنند همین مسجدی بودن ایشان است( که البته ضربات جبران ناپذیری به اهالی مسجدی محل و.....میزند) واین حاج آقا( ع_ ل) سرمایه های مردم را در محله باکری سرمایه گذاری میکند آیا این درسته؟ انسانیه؟ اسلامیه؟ ....وغروب که میشود با ماشین تویوتا لند کروزش دور دور بازی در می آورد و به ریش امثال اون پدر( کارگر) خانواده هر هر میخندد........ای مسلمانان و ای قاضی القضات به داد اهالی این محله برسید. حتی وزارت اطلاعاتم میتواند به مسئله ورود کند چون طرف( ع_ ل) خدرا وابسطه نظام معرفی میکند احتمال بوجود آمدن مشکل امنیتی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها