اولین عملیات اطفاء حریق نیروهای مسلح ایران در ترکیه انجام شد

اولین عملیات اطفاء حریق نیروهای مسلح ایران در ترکیه با ظرفیت ۴۰ تن آب انجام شد.

اولین عملیات اطفاء حریق نیروهای مسلح ایران در ترکیه انجام شد

خلبان نوری آل‌آقا از حضور هواپیمای آتش‌نشان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شهر مولا در جنوب ترکیه و انجام اولین عملیات اطفاء حریق با ظرفیت بی‌نظیر ۴۰ تن آب خبر داد.

وی افزود: عصر امروز تیم عملیات اطفاء حریق و هواپیمای آتش‌نشان طراحی شده به دست متخصصین جوان ایرانی با ظرفیت ۴۰ تن آب در شهر مولا حضور یافت.

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع، به افزایش آتش با وزش بادهای منطقه‌ای و گسترش آتش به مناطق دیگر اشاره و عنوان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده امیدواریم با اضافه کردن ظرفیت دو بالگرد دیگر در روز آتی به منطقه، بتوانیم به اطفاء مناطق بیشتر و جلوگیری از پیشرفت حریق کمک کنیم.

وی با بیان اینکه خلبانان و تیم تخصصی اعزامی با علاقه و اعتقاد خالصانه به انجام عملیات مشغول هستند گفت: کیفیت حضور تیم ایرانی، کار را نسبت به دیگر تیم‌های اعزامی از کشورهای همسایه متمایز می‌کند و این افتخار ایرانی و ایران است.

منبع: مهر

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • mamad
    0

    نمیخوان خیلی افتخار کنه. اگه راست میگن برن جنگلهای زاگرس را خاموش کنن. همسایه پیشکش.

  • ح.م
    0

    پارسال و امسال جنگلهای زاگرس در آتش سوخت مردم با شاخه و برگ آتش را خاموش کردند از هواپیما و بالگرد خبری نبود.حالا چه شده رفتن ترکیه؟ شاید هم ویلاهای حضرات خودمان درآنجا در خطر بودند.خجالت بکشید مردم خودمان مستحق کمک هستند شما به دیگران کمک میکند این فقط برای خود نشان دادن هست یا برای صدور انقلاب هست.

  • مهرداد اول
    0

    برای کشورهای دیگه زرنگن، برای مردم خودمون و جنگلهای خودمون که همیشه دارن میسوزن ما هواپیما نمیبینیم، عجب مملکتیه به خدا.

  • گچسارانی
    0

    شهید وطن البرز زارعی برای خاموش کردن زاگرس مظلوم با دست خالی در آتش سوخت تا طبیعت نسوزد بعد شما هواپیما داشتید و اقدام نکردید . کل زاگرس جنوبی در حال نابودی است . شما خیلی نامردید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها