چه کسی شهردار بجنورد خواهد شد؟

بررسی برنامه‌های نامزدهای نشستن بر صندلی شهرداری بجنورد صبح امروز( دهم مرداد ماه در محل شورای اسلامی شهر) آغاز شد و تا شب ادامه دارد.

چه کسی شهردار بجنورد خواهد شد؟

با انتخاب اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بجنورد و آغاز رسمی مسئولیت این ۹ نفر طی ماه جاری، انتخاب شهردار جدید در دستور کار اعضای منتخب این دوره از شورای شهر قرار گرفت.

با فراخوانی که اعضای منتخب این دوره از شورای اسلامی شهر دادند، ۵۰ نفر برای قبول مسئولیت به عنوان شهردار بجنورد داوطلب شدند.

با بررسی‌هایی که انجام شد لیست ۵۰ نفره نامزدهای شهرداری مرکز استان به ۲۱ نفر کاهش یافت و روزمه این نامزدها با دقت بیشتری بررسی شد.

با نظر ۹ عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر در مرحله بعد نیز ۱۶ نفر دیگر از نامزدها از گردونه انتخاب شهردار خارج شده و ۵ نفر به عنوان افراد نهایی برای ارائه برنامه خود به مرحله نهایی رسیدند.

براتعلی خاکپور با مدرک تحصیلی دکتری برنامه ریزی و مدیریت شهری و شهردار سابق گلبهار در خراسان رضوی، مرتضی رحمانی مطلق با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و مدیر کنترل پروژه و فناوری اطلاعات مرکز اطلاعات جغرافیای شهر تهران، علی گودرزی با مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری و مدیرعامل سابق آتش نشانی بجنورد، سید علی میرکریمی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران و مدیرکل فعلی جذب و حمایت از سرمایه گذار استانداری خراسان شمالی، علی نجفی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و شهردار سابق نیشابور؛ پنج نامزد نشستن بر مسند شهرداری بجنورد هستند که طی دیروز برنامه‌های آن‌ها بررسی شد.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها