راهکاری مهم در صرفه‌جویی هزینه‌های دیجیتال/ خرید بسته‌های اینترنت، شارژ و انجام خدمات مالی با کمترین هزینه

طی سال‌های اخیر اینترنت سبک زندگی را در سراسر جهان تغییر داده و ارتباطات را دچار تحول عظیمی کرده‌است.

راهکاری مهم در صرفه‌جویی هزینه‌های دیجیتال/ خرید بسته‌های اینترنت، شارژ و انجام خدمات مالی با کمترین هزینه

به طوری که ما امروزه تقریباً برای انجام هر کاری از اینترنت استفاده می‌کنیم. خرید بسته اینترنت، خرید شارژ، پرداخت قبض و انجام خدمات مالی مانند کارت به کارت و یا دریافت موجودی.

امروزه رشد و توسعه اینترنت عمدتاً توسط ارتباطات موبایلی شکل گرفته است. مردم دیگر بعد از کار یا دانشگاه پشت میز کامپیوترشان نمی‌نشینند، بلکه از موبایل، تبلت یا هر دستگاه همراه دیگری برای آنلاین بودن در هر مکان استفاده می‌کنند.

اما طبیعتا این تغییر سبک زندگی هزینه هایی را نیز برای مردم به همراه داشته و مدیریت هزینه های دیجیتال به یکی از دغدغه های اصلی مردم تبدیل شده است. بر همین اساس عمدتا کاربران برای رفع این دغدغه مهم خود به دنبال کاهش هزینه های خود از راه های مختلف از جمله کاهش میانگین مصرف اینترنت هستند.

اما در مقابل طی سال های اخیر استارتاپ‌هایی که در زمینه ارائه خدمات دیجیتال فعالیت دارند تلاش کرده اند به منظور جذب کاربران و افزایش جذابیت خدمات قابل ارائه، راه‌های جذابی را در مقابل کاربران قرار دهند.

از جمله این راهکارها می توان به ارائه تخفیف های مختلف در صورت انجام تراکنش در اپلیکیشن و یا انجام قرعه کشی بین کاربران اشاره کرد که البته با استقبال خوب کاربران نیز مواجه شده و همچنان این راهکارها از جمله محبوب ترین راهکارها در میان استارتاپ ها برای جذب مخاطب هستند.

در این بین اما اپلیکیشن هایی موفق تر هستند که بتوانند با درک صحیح نیازهای کاربران علاوه بر خدمات منحصر به فرد و کاربردی که به کاربران ارائه می دهند بتوانند تا حد ممکن هزینه های کاربران را کاهش داده و در حقیقت یکی از مهم ترین دغدغه های دیجیتال کاربران را برطرف کنند.

پیشنهادهای کاربردی برای کاهش هزینه‌های دیجیتال

در همین راستا اپلیکیشن اوانو «Ewano» که محصول نوپای «همراه اول» به شمار می رود تلاش کرده با درک کامل از نیازهای روزمره کاربران خدماتی را به آنها ارائه کند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن نیازهای روزمره خود را برطرف کنند و علاوه بر ارائه خدمات کاربردی تلاش کرده دغدغه هزینه های دیجیتال کاربران را نیز با راهکارهای مختلف برطرف کند.

در همین راستا کاربران در اپلیکیشن «اوانو» که به عنوان کانون اصلی خدمات مالی و پرداختی در خانواده بزرگ «همراه اول» به شمار می رود با سه نوع خدمت روبرو هستند. خدمات مالی (وجه از طریق کارت به کارت، دریافت موجودی، پرداخت از طریق QR Code و استفاده از کیف پول)، خدمات اپراتوری (پرداخت انواع قبض، خریده بسته اینترنت و خرید شارژ) و فروشگاه آنلاین (فروش محصولات سوپرمارکتی، پروتئینی، میوه و تره بار، صنایع دستی و کتاب) 3 محور این خدمات است که کاربران می توانند در این اپلیکیشن به واسطه آنها نیازهای روزمره خود را برطرف کنند.

اما اوانو به منظور کاهش هزینه های دیجیتال کاربران راهکارهای قابل توجه و مهمی را در نظر گرفته است. به طور کلی این راهکارها در سه محور برای کاربران طراحی شده و به این ترتیب دغدغه اصلی کاربران در این زمینه تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

هدایای نقدی با هر تراکنش دیجیتال

محور اول اوانو برای کاهش هزینه کاربران هدایای نقدی آنی است که هر کاربر بلافاصله پس از انجام تراکنش در این اپلیکیشن دریافت می کند. به طور مثال کاربران اوانو می توانند با هر بار خرید بسته اینترنت برای سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل به صورت نامحدود تا سقف 50000 ریال هدیه نقدی دریافت کنند. این اتفاق می تواند در بلند مدت و با افزایش تعداد خرید، صرفه جویی قابل توجهی را برای کاربران به همراه داشته باشد.

علاوه بر این کاربران با پرداخت اولین قبض در این اپلیکیشن بلافاصله رقم 19999 ریال هدیه نقدی آنی و بدون قرعه کشی دریافت خواهند کرد و با پرداخت قبوض بعدی نیز رقمی را به عنوان هدیه به صورت آنی دریافت می کنند.

همچنین کاربران با خرید اولین شارژ برای سیم کارت های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل در اپلیکیشن اوانو رقم 5000 ریال به عنوان هدیه نقدی دریافت می کنند.

در بخش خدمات مالی اوانو نیز کاربران با اولین دریافت موجودی رقم 500 ریال و اولین کارت به کارت رقم 5000 ریال بدون قرعه کشی دریافت می کنند. همچنین کاربران بلافاصله پس از اولین پرداخت از طریق کیو آر کد نیز رقم 5000 ریال هدیه دریافت می کنند.

شرکت در قرعه کشی های هفتگی و دریافت جوایز نقدی

محور دوم اقدامات اوانو برای کاهش هزینه های دیجیتال کاربران برگزاری قرعه کشی های متعدد بین کاربران است. این قرعه کشی ها معمولا به صورت هفتگی برگزار می شود و کاربران می توانند با شرکت در این قرعه کشی ها شانس خود را برای برنده شدن امتحان کرده و با استفاده از جوایز متعددی که برای آنها در نظر گرفته شده هزینه های دیجیتال خود را کاهش دهند.

به طور مثال هم اکنون اوانو با مشارکت اپلیکیشن همراه اول کمپین «این تابستون برنامه هات جایزه داره» را اجرا کرده و تا پایان تابستان هر هفته یک میلیارد ریال به 16 نفر هدیه پرداخت می کند.

خریدهای به صرفه با استفاده از تخفیف های روزانه

محور سوم اقدامات اوانو به منظور کاهش هزینه های دیجیتال کاربران در حوزه خدمات فروشگاهی طراحی شده است. بر همین اساس اوانو تخفیف های دوره ای و روزانه ای را برای محصولات فروشگاهی خود در نظر گرفته که این تخفیف ها تا 90 درصد برای برخی محصولات نیز وجود دارد و به این ترتیب کاربران می توانند با استفاده از این تخفیف ها در هزینه های خود به طور قابل توجهی صرفه جویی کنند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها