کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون تومانی فلافل فروشی

اعضای یک باند که با راه‌اندازی دکه فلافل فروشی بیش از یک میلیارد ریال از مشتریان کلاهبرداری کرده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون تومانی فلافل فروشی

سرهنگ رسول جلیلیان در خصوص جزئیات این خبر گفت: پرونده‌های متعددی در اداره پلیس مطرح شد مبنی بر اینکه از حساب بانکی شهروندان برداشت‌های غیر‌مجازی صورت گرفته است، بنابراین موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

با انجام تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که شاکیان این پرونده برای خرید به یک فلافل فروشی در یکی از مناطق مرکزی استان تهران مراجعه کرده بودند و مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

رئیس پلیس فتا استان البرز تصریح کرد: با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته مخفیگاه یکی از متهمان در ساختمانی نیمه کاره در منطقه نیاوران تهران شناسایی شد که متهم به محض اطلاع از حضور مأموران متواری شد ولی پس از گذشت چند ساعت در حالی که قصد فرار به یکی از شهرستان‌های غربی کشور را داشت درحوالی میدان آزادی تهران دستگیر و اعضای دیگر باند که در دکه فلافل فروشی مشغول به‌کار بودند در یک عملیات پیچیده در دام پلیس گرفتار شدند.

سرهنگ جلیلیان بیان داشت: با انتقال متهمان به پلیس فتا، اعضای این باند به کپی از 20 کارت بانکی در پوشش دکه فلافل فروشی و کلاهبرداری یک میلیارد ریالی اعتراف کردند و به‌منظور پیگیری سیر مراحل قانونی، پرونده‌شان تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: ایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها