ساکت: قهرمانی دوباره پرسپولیس را تبریک می‌گویم

پیام چند بعدی مدیرعامل سپاهان با پایان لیگ

مدیرعامل سپاهان در پیامی ضمن اشاره به ارزش های این باشگاه در طول فصلی که گذشت، به پرسپولیس نیز برای قهرماتی تبریک گفت.

پیام چند بعدی مدیرعامل سپاهان با پایان لیگ

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی با کسب 65 امتیاز به رتبه دوم در لیگ بیستم دست پیدا کرد که عملکرد فوق العاده ای داشت و نمی توان از نمایش این تیم در مسابقات تمجید نکرد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان که پس از نزدیک به یک دهه بار دیگر به این باشگاه بازگشته و توانسته در اولین سال حضور خود با انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی بر محبوبیت خود میان هوادارانی سپاهانی بیفزاید، حالا که تقریبا 24 ساعت از نایب قهرمانی تیم فوتبال باشگاه سپری شده، با انتشار پیامی به این عنوان پرداخته و البته تبریک به پرسپولیس قهرمان مسابقات را نیز از قلم نینداخته است.

نکته دیگری که در پیام مدیرعامل سپاهان قابل تامل به نظر می رسد، اشاره او به برنامه ریزی سازمان لیگ و نقاط ضعف آن است و به عملکرد کمیته انضباطی نیز کنایه زده و خواستار عملکردی عادلانه تر شده است. محمدرضا ساکت همچنین ابراز امیدواری کرده که داوران با فراهم شدن زیر ساخت های لازم که احتمالا اشاره غیرمستقیم به سیستم کمک داور ویدئویی دارد، بتوانند عملکرد بهتری در مسابقات پیش رو داشته باشند.



متن پیام او به شرح زیر است:


بسمه تعالی
فصلی متفاوت برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان
با سلام و احترام

فصلی متفاوت در لیگ برتر با سبک فنی و مترقی، کادر فنی متفاوت و برنامه محور در باشگاهی با اصلاحات، تغییرات برنامه‌ای، با ادبیات مثبت و مودبانه نسبت به همگان، رفتارحرفه‌ای و اخلاق مدار، بهینه سازی فراگیر و اثر بخش برای ارتقاء شخصیت باشگاهی مجموعه فولاد مبارکه سپاهان به اتمام رسید.

در این فصل، جاری‌سازی سنت تکریم رقبا، بازیکنان و بزرگداشت ارزش‌های معنوی و ملی، دفاع مقدس، شهدای والا مقام و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و اصول فرهنگی با عنایات الهی، اندیشه‌های راهبردی هیئت مدیره و حمایت‌های مدیریت و معاونین و پرسنل شرکت فولاد مبارکه، پشتیبانی هواداران خونگرم، تلاش معاونین، مدیران و پرسنل پرتلاش باشگاه، برنامه‌ریزی‌های آقای محرم نویدکیا و تلاش کادر فنی و مدیریتی، پشتیبانی و پزشکی و همت عالی بازیکنان، با کسب ۶۵ امتیاز درخشان و طلایی به نورانیت و پاکی اشعه‌های خورشید فروزان به انتها رسید.

همچنین شاهد توجه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که خالصانه و شرافتمندانه، مطالب اثربخش و توسعه‌گرای خود را (فراسوی آپارتاید رسانه‌ای ورزشی حاکم بر بخش محدودی از رسانه‌های کشور) به همه فوتبال کشور، همه استانها و همه باشگاه‌ها یا تیم‌ها بودیم و اینک مرا بر آن می دارد که صمیمانه به همگان سپاس بیکران خویش را تقدیم دارم.

همین طور بر خود لازم می‌دانم به کادر فنی و بازیکنان و مسئولین و هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران به جهت کسب مجدد عنوان قهرمانی تبریک بگویم.

ضمناً لازم است به بازیکنان و کادر فنی ۱۵ تیم حاضر در لیگ، به داوران زحمت‌کش و پاکباخته و مسئولین سازمان محترم لیگ، فدراسیون محترم فوتبال، مسئولین ورزشگاه‌های کشور عوامل محترم نیروی انتظامی، امنیتی و ادارات ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان‌ها که با بودنشان لیگ پرتحرکی را آفریدند سپاس گویم.

به ده‌ها مربی، مدیر و بازیکن سال‌های ماضی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درود می‌فرستیم که نام ارزشمند سپاهان را با تلاش‌های خود به عنوان میراث فرهنگی و میراثی ارزشمند به جای نهادند.

امید که فصل آتی فوتبال را پررونق با جاری شدن روح جوانمردی و پهلوانی و ارتقاء علمی و سخت‌افرازی ابزار نظارت داوری مشاهده کنیم و در کنار تلاش تیم‌ها و باشگاه‌ها برای ارتقای فنی شاهد رفع نقاط ضعف در برگزاری و برنامه مسابقات بوده و فضای یکسویه و عادلانه‌تری در توجه به چالش‌های انضباطی مشاهده کنیم.

به امید سرافرازی فوتبال ملی در عرصه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و اقتدار فوتبال باشگاهی در جام باشگاه‌های آسیا 2022

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    پررو که میگن ایشون هستن!! تو بازی با پیکان 8 بازیکن تو آفساید بودن کمک داور ویدویی میخواست!! و ده ها مورد دیگه. جناب ساکت بهتره سکوت کنی چون همه جنابعالی و سوابق درخشانت رو علی الخصوص در پرونده ویلموتس میدونن. همینکه الان تو زندون نیستی و آب خنک نمیخوری خداروشکر کن وگرنه سپاهان الان باید با سایپا برای سقوط نکردن رقابت میکرد. یه سر بزنید به بازیهای آلومینیوم اراک و مس رفسنجان با سپاهان بعد نظر بده. .... پررو که میگن دقیقا همینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها