جانشین ستاد پیشگیری ومقابله با کرونای استان:

واکسیناسیون فرهنگیان در قزوین آغاز شد

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله با کرونای استان قزوین گفت: با واکسیناسیون کامل فرهنگیان و ایمن سازی معلمان شرایط مناسبی برای آغاز سال تحصیلی مهیا می‌شود.

واکسیناسیون فرهنگیان در قزوین آغاز شد

منوچهر حبیبی گفت: اجلاس دو روزه رؤسای آموزش و پرورش می‌تواند مسیر راه آینده را روشن کند و امیدواریم مباحثی که در این اجلاس مطرح شده به صورت عملیاتی در سال تحصیلی جدید مورد استفاده قرار گیرد.

حبیبی در ادامه به اهمیت تسریع در واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با تامین واکسن میزان سهمیه استان قزوین افزایش یافته و این امکان مهیا شده تا گروه های سنی بیشتری را در نوبت قرار دهیم تا ایمن سازی فراگیر شود.

وی گفت: واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان آغاز شده و تلاش می کنیم ۲۱هزار فرهنگی استان را در مدت ۴روز تا یک هفته واکسینه کنیم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین تصریح کرد: برای معلمان و فرهنگیان گروه سنی تعریف نشده و همه آنها واکسن دریافت می کنند تا برای سال تحصیلی آینده آماده شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهارامیدواری کرد با واکسینه شدن همه معلمان و تمهیدات خوب پیش بینی شده فرزندانمان بعد از ماهها بتوانند دوباره تحصیل حضوری را تجربه کنند و از شرایط روحی و روانی ایجاد شده رها شوند.

منبع: خبرآنلاین

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • داروغه
    0

    اطلاع رسانی کنید واکسن باید به بازوی افراد تزریق بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها