نحوه آرایش چشم های گود و فرورفته

همه چشم ها به یک شیوه آرایش نمی شوند و هر چشم به علت شکل و فرم خود آرایش ویژه خود را دارد، دقیق به فرم چشم های خود نگاه کنید، آرایش چشم گود و فرورفته را با چند نکته کلیدی و اثرگذار در زیبایی چشم های خودتان انجام دهید.

نحوه آرایش چشم های گود و فرورفته

در این بخش به بعضی از مواردی که زمان آرایش چشم های گود باید به آن ها توجه کنید، اشاره خواهیم کرد.

آرایش چشم های گود,نکات آرایش چشمان فرو رفته,نحوه آرایش چشم های گود و فرورفته

استفاده از کانسیلر

اگر با مشکل سیاهی زیر چشم دارید، از کانسیلر مناسب برای پوشانیدن حلقه های تیره زیر چشم استفاده کنید. این کار سبب می شود تا صورت شما جوان و شاداب به چشم بیاید.

سایه چشم براق

استفاده از سایه براق در آرایش چشم گود رفته سبب می شود تا چشمان شما درخشش بیشتری پیدا کرده و بهتر دیده شوند. همینطور سایه یا خط چشم براق سبب می شود تا گودی چشمان شما کمتر دیده شود. پس یادتان نرود که حتما از سایه براق در نزدیکی خط مژه خود استفاده کنید یا در صورت دوست داشتن خط چشم های رنگی و براق را با جای خط چشم مشکی استفاده کنید.

آرایش چشم های گود,نکات آرایش چشمان فرو رفته, آرایش چشم های گود و فرورفته

سایه زدن به گوشه چشم ها

یکی دیگر از روش هایی که سبب می شود تا گودی چشم ها کمتر دیده شوند، استفاده از سایه براق و رنگ روشن در گوشه چشم هاست. این کار یک از اصل مهم در آرایش چشم گود است و چشمان شما را درشت تر نشان می دهد.

فرمژه زدن

یکی دیگر از کارهای مهم در آرایش چشم گود ، استفاده از فرمژه است. این کار سبب می شود تا مژه ها حالت بهتری گرفته و چشمان شما زیباتر شوند.

ریمل ضد آب

احتمال تماس مژه ها با پلک و پوست زیر ابرو در کسانی که چشمانی گود دارند، بسیار است. به همین دلیل این اشخاص باید برای پیشگیری از خراب شدن آرایش چشمان خود و پخش شدن ریمل، از ریمل ضد آب استفاده کنند. شما می توانید مژه های پایینی خود را نیز ریمل بزنید.

آرایش چشم های گود,نکات آرایش چشمان فرو رفته, آرایش چشم های گود و فرورفته

سایه چشم روشن

همان گونه که قبلا اشاره کردیم، استفاده از سایه های براق مورد مناسبی برای آرایش چشم گود است. نکته ای که باید دقت کنید این است که استفاده از رنگ های روشن یکی از کارهای مهم در آرایش چشم گود است؛ چرا که این نوع رنگ ها علاوه بر کمتر نشان دادن گودی چشم، سبب درشت تر دیده شدن چشم ها نیز می شوند. بهتر است بدانید که استفاده از رنگ های ملایم و متناسب با رنگ پوستتان، همواره گزینه بسیار خوبی برای استفاده در آرایش چشم ها هستند.

استفاده از سایه چشم روشن و براق به جز اینکه سبب می شود تا گودی چشمان شما کمتر دیده شود، باعث می شود تا چشمان شما درشت تر از حالت طبیعی به نظر بیایند.

خط چشم باریک

تقریبا همه ما از اثر خط چشم بر زیباتر شدن چشم ها اطلاع داریم. جدای از انواع مدل جدید خط چشم که هر ساله مد می شوند، باید بدانید که خط چشم های باریک برای چشمان گود مناسب تر هستند.

آرایش چشم های گود,نکات آرایش چشمان فرو رفته, آرایش چشم های گود و فرورفته

ترفند و نکات آرایش چشمان فرو رفته

همیشه کار خود را با مقداری پرایمر چشم روی پلک خود قسمت زیر چشم خود آغاز کنید تا اطمینان پیدا کنید که سعی شما بی نتیجه نیست. این مرحله همینطور ماندگاری آرایش شما را بیشتر می‌کند.

اهمیت دارد که هر گونه هاله سیاه و چین و چروک را جهت داشتن ظاهری بی‌ عیب بپوشانید. چنانچه هاله سیاه چشمان شما زیاد است، برای پوشاندن آن از پالت اصلاح رنگ و کانسیلر استفاده کنید.

هیچ موقع استفاده از ریمل اشتباه نخواهد بود. اطمینان پیدا کنید که از مژه فر کن و بعد از ریمل استفاده می‌کنید تا مژه‌هایتان بلند و حجیم شوند.

اگر پوست شما چرب است و قرار است آن روز فعالیتی زیادی انجام دهید، استفاده از خط چشم و ریمل ضدآب جهت جلوگیری از پخش و خراب شدن آرایش شما ایده بسیار خوبی است.

از سایه چشمی با رنگ روشن‌تر روی همه پلک خود و گوشه داخلی آن استفاده نموده تا به شما در روشن کردن و بیرون آوردن چشم‌های فرو رفته کمک کند.

اگر می‌خواهید از سایه چشم تیره استفاده کنید، حتماً باید آن را روی گوشه بیرونی چشم خود بزنید.

با استفاده از محصولات ابرو همه جاهای خالی ابرو خود را پر کرده و حتماً مطمئن شوید که ابروهای شما در بهترین حالت خود هستند.

از خط چشم زیاد استفاده نکنید، بهترین کار استفاده از آن فقط در گوشه بیرونی چشم است.

منبع: بیتوته

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رضا95
    0

    قابل توجه علما وبخصوص جنتی.

  • رضا95
    0

    قابل توجه داوطلبان دوره بعدی ریاست جمهوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها