ارسال بار به ترکیه

ارسال بار به ترکیه از کارهایی تخصصی می باشد که بهتر است این کار را به شرکت هایی بسپارید که متخصص در این زمینه می باشند.

ارسال بار به ترکیه

ارسال انواع بار و کالا ، محموله های شخصی و صنعتی و تجاری از همه نقاط کشور برای تمامی شهر های ترکیه بصورت تخصصی و ارزان توسط مجموعه الوبار تحت پوشش بیمه نامه های بین المللی و داخلی انجام میشود .

انتقال محموله هایی مانند اثاثیه و لوازم منزل نیز توسط الوبار همه روزه انجام میشود .

اگر می خواهید شرکتی را انتخاب نمایید که ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاثیه به ترکیه را با تخفیف های بسیار ویژه و کمترین هزینه ارائه بدهد آن شرکت بین المللی الوبار می باشد.

الوبار با داشتن سال ها تجربه و سابقه در زمینه ارسال بار به ترکیه متخصص می باشد و خدمات خود را با کیفیت خوب و بارها، اسباب منزل را به صورت سالم در کشور ترکیه تحویل می دهد.

باربری الوبار برای باربری به ترکیه بیمه نامه بین المللی ارائه می دهد و تمام بارها را بیمه می کند و اگر مشکلی پیش بیاید بیمه تمام خسارات را پرداخت می نماید.

الوبار مشاوره رایگان به صورت همه روزه ارائه می دهد و کارشناسان الوبار تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتریانشان قرار می دهند.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به ترکیه چیست ؟

برای اکثر افراد و کسانی که می خواهند بارهایشان را به ترکیه ارسال کنند این سوال برایشان پیش می آید که چه مدارک های لازم و مورد نیاز هست ؟

مدارک های مورد نیاز برای ارسال بار به ترکیه شامل :

· مدارک هویتی

· کیملیک

· پکینگ لیست

مدارک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی و پاسپورت می باشد و کیملیک همان کارت اقامت در کشور ترکیه می باشد و برای ترخیص بارها و کالاها در گمرک ترکیه بسیار لازم می شود و نداشتن آن مشکلاتی را به همراه دارد و باید لیستی برای ارسال بار به ترکیه به زبان فارسی و ترکی تهیه شود و آن را به گمرک ترکیه و ایران ارائه داد که به آن پکینگ لیست گفته می شود.

ارسال اثاثیه به ترکیه

شرکت بین المللی الوبار ا رسال اثاثیه به ترکیه را به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته به دو صورت زمینی و هوایی انجام می دهد.

به دلیل این که قیمت اثاث در کشور ترکیه بالا می باشد بهتر است اثاث منزلتان از از ایران به ترکیه ارسال نمایید و باربری بین المللی الوبار با کمترین نرخ کرایه به همراهی تخفیف های ویژه این کار را برای مشتریانش انجام می دهد.

باربری الوبار تمام اثاث منزلتان را بیمه می کند و بیمه از مواردی می باشد که الوبار برای ارسال بار به ترکیه اهمیت ویژه ای می دهد و بیمه نامه کامل و جامع را ارائه می دهد.

در روش زمینی ارسال اثاثیه و ارسال بار به ترکیه با تریلی های ترانزیت و کامیونت های مسقف در الوبار انجام می شود و اسباب منزل و بارها را سالم تحویل می دهد.

باربری الوبار برای حمل اثاث به ترکیه مشاوره صفر تا صد به صورت رایگان ارائه می دهد و بهتر است برای کسب اطلاعات بیش تر با باربری بین المللی الوبار تماس بگیرید.

چه نوع بار و کالاهایی برای ارسال به ترکیه ممنوع می باشند ؟

بعضی از بارها و کالاها هستند که ارسالشان ممنوع می باشد و نمی توان آن ها را به ترکیه ارسال کرد.

کالاها و بارهای ممنوعه شامل :

دخانیات مثل سیگار

لوازم های بهداشتی و آرایشی

تنقلات مثل آجیل و مواد خوراکی

عرقیجات

این بارها جزء موارد ممنوعه می باشد و نمی توان آن ها را ارسال کرد برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد بار و کالاهای ممنوعه با الوبار تماس بگیرید و کارشناسان الوبار تمام اطلاعات در مورد کالاهای ممنوعه و ارسال بار به ترکیه توضیح می دهند.

ارسال بار به استانبول

ارسال بار به استانبول از تخصص های باربری الوبار می باشد که در تمام روزهای هفته به دو صورت هوایی و زمینی ارائه می دهد.

استانبول از شهرهای بزرگ کشور ترکیه می باشد که همواره افراد بسیار زیادی به این شهر مهاجرت می کنند و الوبار خدمات باربری به استانبول را با کمترین نرخ کرایه با تخفیف ویژه ارائه می دهد.

باربری الوبار حمل اثاثیه منزل به استانبول را به صورت حرفه ای و اصولی بسته بندی می کند و از تمام شهرهای ایران خدمات خود را برای ارسال بار به استانبول و ارسال بار به ترکیه ارائه می دهد.

الوبار خدمات ارسال بار به استانبول و ارسال بار به ترکیه به صورت دربستی و خرده بار انجام می دهد و خیلی سریع با بهترین کیفیت بارها و اثاث را سالم تحویل می دهد.

شرکت بین المللی الوبار به جز استانبول، خدمات به دیگر شهرهای ترکیه را هم انجام می دهد و به عنوان یک شرکت بین المللی معتبر و باسابقه در ایران شناخته شده می باشد که خدمات خود را با کمترین هزینه ارائه می دهد

نتیجه گیری

اگر قصد ارسال بار به ترکیه را دارید شرکت بین المللی و معتبر الوبار را انتخاب نمایید چرا که متخصص در این زمینه می باشد و به صورت همه روزه مشاوره صفر تا صد به صورت رایگان ارائه می دهد و پشتیبانی کامل بارها را برعهده می گیرد.

الوبار ارسال بار به ترکیه را با تخفیف های بسیار ویژه و ارزانترین قیمت همانطور که اشاره کردیم ارائه می دهد و با انتخاب شرکت بین المللی الوبارمی توانید هزینه خیلی کمتری را برای حمل بار به ترکیه پرداخت نمایید.

بیمه نامه بین المللی و معتبری که الوبار ارائه می دهد نگرانی مشتریانش را برطرف می نماید و الوبار با داشتن بیمه نامه کامل و جامع اگر خسارتی به بارها و اسباب منزل وارد بشود تمام هزینه ها را پرداخت می کند.

ارسال بار به ترکیه در شرکت بین المللی الوبار به دو روش زمینی و هوایی صورت می گیرد و بسته بندی لوازم منزل را هم الوبار به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد و برای ارسال بار به ترکیه به روش زمینی ماشین های مجهز را دارا می باشد و خدمات به ترکیه به صورت زمینی را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاثیه به ترکیه با کارشناسان بین المللی و معتبر شرکت الوبار تماس بگیرید و کارشناسان الوبار به صورت 24 ساعته پاسخگو تمام سوالات خواهند بود و تمام مشاوره های لازم را برای حمل بار و اثاث به ترکیه ارائه می دهند.

شماره تماس : 02140333723

https://aloobaar.ir/

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها