با این خوراکی‌ ها پوست خود را شفاف کنید

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که بسیاری از افراد می‌پرسند ابن است که بهترین مواد غذایی برای داشتن پوستی سالم کدامند. درواقع برخی از افراد مایلند بدون دارو و درمان‌های رایج پزشکی و تنها از طریق روش‌های طبیعی پوست خود را بهبود دهند.

با این خوراکی‌ ها پوست خود را شفاف کنید

به نظر می‌رسد غذا‌های غنی از آنتی اکسیدان برای پوست اثر محافظتی دارند؛ بنابراین غذا‌های مناسب پوست خود را در نظر بگیرید:

اسفناج

هویج، زردآلو و سایر میوه‌ها و سبزیجات زرد و نارنجی

اسفناج و سایر سبزیجات برگ سبز

گوجه فرنگی‌ها

توت

لوبیا، نخود و عدس

ماهی قزل آلا و سایر ماهی‌های
چرب

آجیل و خشکبار

از طرف دیگر، به نظر می‌رسد برخی غذا‌ها با آسیب به پوست همراه هستند. به عنوان مثال، برخی تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی سرشار از قند‌های فرآوری شده یا تصفیه شده یا سایر کربوهیدرات‌ها و چربی‌های ناسالم باعث پیری پوست می‌شود.

خوراکی

به یاد داشته باشید، بسیاری از بهترین غذا‌ها برای داشتن پوست سالم نیز در کل باعث سلامتی می‌شوند. به جای تمرکز روی غذا‌های خاص برای داشتن پوست سالم، به طور کلی روی یک رژیم غذایی سالم تمرکز کنید.

میوه و سبزیجات زیاد بخورید. محصولات لبنی کم چرب یا فاقد چربی را انتخاب کنید. آجیل، دانه و لوبیا را در وعده‌های غذایی مورد علاقه خود قرار دهید. نان و ماکارونی سبوس دار را انتخاب کنید. شیرینی‌ها را محدود کنید. همانطور که انتخاب‌های سالمی دارید، برای ورزش و تحرک تلاش کنید.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ؟؟؟
    0

    تو این گرونی پوست شم نمیتونیم بخوریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها