کشف بیش از هزار کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 159 کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران انتظامی در منطقه کوه سفید در مسیر سراوان - خاش در جنوب استان کشف شد.

کشف بیش از هزار کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

به گزارش خبر فوری به نقل از ایرنا، سردار محمد قنبری روز سه شنبه اظهار داشت: یگان های عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان در سراوان در اقدامی اطلاعاتی با ردزنی های گسترده به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در منطقه کوه سفید در مسیر سراوان- خاش دست یافتند.
وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات پوششی و نامحسوس، یگان های عملیاتی پلیس سراوان با نیابت قضایی به منطقه مورد نظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موفق به توقیف 2 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر و دستگیری چهار قاچاقچی حرفه ای شدند.
وی گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان موفق به کشف یک تن و 58 کیلو گرم تریاک، 101 کیلو گرم حشیش، 2 قبضه سلاح کلاش و یک قبضه اسلحه کلت کمری شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با هشدار به خانواده ها در خصوص معضلات و پیامدهای موادمخدر، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر نگهداری و خرید و فروش موادمخدر را از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد با اخلال گران در کمترین زمان اقدام شود.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها