افشاگری محمود صادقی علیه صداوسیما بعد از تزریق واکسن کرونا


8 مرداد 1400 - 09:50
61038c3bda1b3_2021-07-30_09-50
نماینده سابق مجلس روایتی از تزریق واکسن کرونا را در توئیترش منتشر کرد.

محمود صادقی در توئیتی نوشت: پس از ثبت نام و دریافت پیامک نوبت، دیروز به مرکز اعلام شده رفتم. پس از مدتی سرگردانی و مشاهده یک درگیری بین مراجعین و مسئول مربوط، واکسن زدم.

برخلاف تبلیغات صداوسیما فقط سینوفارم چینی تزریق می شد و خبری از واکسن ایرانی نبود. همین دروغ هاست که اعتماد مردم را سلب کرده.

افشاگری محمود صادقی علیه صداوسیما بعد از تزریق واکسن کرونا

نماینده سابق مجلس روایتی از تزریق واکسن کرونا را در توئیترش منتشر کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

61038c3bda1b3_2021-07-30_09-50
8 مرداد 1400 - 09:50

محمود صادقی در توئیتی نوشت: پس از ثبت نام و دریافت پیامک نوبت، دیروز به مرکز اعلام شده رفتم. پس از مدتی سرگردانی و مشاهده یک درگیری بین مراجعین و مسئول مربوط، واکسن زدم.

برخلاف تبلیغات صداوسیما فقط سینوفارم چینی تزریق می شد و خبری از واکسن ایرانی نبود. همین دروغ هاست که اعتماد مردم را سلب کرده.

افشاگری محمود صادقی علیه صداوسیما بعد از تزریق واکسن کرونا

منبع: خبرآنلاین

66

نظرات 102
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
الهه 0 0 پاسخ 1400/5/10 -06:45

حالا مگه صدا و سیما حرف راست هم میزنه که دنبال دروغ هاش میگردید

ماس موسی 0 0 پاسخ 1400/5/9 -19:41

تلویزیون میلی ننگت باد گاندو ساز ننگت باد گاندو بین شرمت باد کمونیست ساندیس خور ننگین بیان ننگ بر شما

ناشناس 0 0 پاسخ 1400/5/9 -09:59

صدا وسیما ارث یه انقلاب هست میخوایم دروغ بگیم به کسی چه تازه وقتی درست بشه میفهمی راست یا دروغ برچسب ولیبل که ساخته ایم اون هم دروغه

یحیی حزینی 0 0 پاسخ 1400/5/9 -08:57

من روز عید غدیر در سمنان مرکز تجمیعی گلستان واکسن زدم فقط واکسن سینوفارم چینی بود و از واکسن برکت خبری نبود

کار بر ناشناس 1 1 پاسخ 1400/5/9 -06:16

واقعا قابل تحسینه تو این شرایط دانشمندان متعهد ما چه افتخاری از بابت ساخت واکسن به کشور عزیز ما دادن دست مریزاد.

سید 3 3 پاسخ 1400/5/9 -00:12

اقای نماینده باز ندانسته حرف زدی چون خودم در قزوین دیروز و برادرم امروز در کرج واکسن ایرانی زدیم .همینجوری نوک بینی خود را میبینید و قانون تصویب میکردی.

ب سید 1400/5/9 -19:38

تو که راست میگویی بر پدر دروغگو لعنت لعنتتتت

مومنی 8 10 پاسخ 1400/5/8 -20:54

امروز من رفتم واکسن برکت زدم و افتخار می کنم به دانشمندان ایران عزیز و واقعا خوشحالم واکسن وطنی زدم و هیچ معطلی هم نداشتیم تشکر از وزارت بهداشت .

یکی از مردم 1400/5/8 -21:31

بعد که کج وکله شدی افتخار کن الان زوده!!!!

ح 1400/5/8 -22:15

در اکثر محلهای تزریق واکسن" برکت هم هست

هفت لنگ بختیاری 1 2 پاسخ 1400/5/8 -20:38

در لردگان برکت نیست لطفا مسولین رسیدگی کنن

شیبانی 2 0 پاسخ 1400/5/8 -20:16

خیلی از افرادی که از توبره اونقدر خوردن که میخوان بترکند منت به زمین و زمان دارند اصلاً از عقل و وجدان محرومند

امیر مشهد1 6 5 پاسخ 1400/5/8 -20:16

به خدا محمود اگه تو پینیکیو بودی دماغت تا امریکا میرفت

ح ز 7 5 پاسخ 1400/5/8 -18:15

همونم از سرت زیاده مردک دروغ گوی بزرگ تازه اگه راست گفته باشی که‌ من شک دارم به اینها هر خدمتی بکنی باز توش حرف در میاد ادمایی که با اختلاس در این مملکت خودشان را به جایی رساندن وحالا که باید پاسخ گوی ملت انقلابی پس ازچهار دوره هشت ساله باشندفرافکنی میکنند به جای پاسخ طلبکارند دادگاه پاسخگویی به مردم میرسد ودیگر جای همرنگ شدن با مردم جواب نمی دهد ورسوا میشوید انشاالله

یا حضرت 3 1 پاسخ 1400/5/8 -17:56

امام زمان داره میاد

ایرانی الاصل 6 6 پاسخ 1400/5/8 -17:47

والله من و همسرم در مجتمع ایران مال واکسن برکت زدیم صادقی دروغگو است

معلم‌متعهد 2 2 پاسخ 1400/5/8 -17:46

سایبری ها فقط وفقط دنبال تخریب افراد حقیقت گو هستن، اگر نون حلال خورده بودید و ذره ای وجدان و شرافت داشتید می‌رفتید دنبال یه شغل شرافتمند. شماها خیلی به مردم نجیب ایران مدیونید. دست از تخریب و تهمت بردارید.

حسین 3 5 پاسخ 1400/5/8 -17:00

اینکه تخصصش در توالت بود

M 1400/5/9 -01:03

گل گفتی حسین جون

روح اله زارعی 5 4 پاسخ 1400/5/8 -16:56

مرگ بر به وجود آورندگان وضع موجود که یکیش شمایید. از سلفی حقارت و دروغ گویی تون چه خبر. شما باید دنبال واکسن غربی بگردین چه کار با واکسن ایرانی دارید؟

............ 3 4 پاسخ 1400/5/8 -16:41

آخه بنده خدا دلم سوخت براش چیز زیادی گیرش نیومد

وحیدجمشیدی 9 5 پاسخ 1400/5/8 -16:31

درودبر فرزندالیگودرز محمودصادقی ازایل بساک.

عقدا 1400/5/8 -23:55

موندم به چی این افتخار میکنی؟!

م هد ی 10 6 پاسخ 1400/5/8 -16:22

ایشون مثل رفقای هم حزبش دنبال واکسن غربی مگشته گیرش نیامده ناراحت شده

1400/5/8 -16:39

کار شما ها فقط دروغ وتهمته، از افشاگری های ایشون سوزش دارید؟!!!

Mk 1400/5/9 -06:10

واکسن غربی را برای آقاتون زدن ورفت پی کارش ماها را چه به واکسن غربی تا امسال جنتی هستند

کمال 2 3 پاسخ 1400/5/8 -16:14

آقای صادقی یک حرفی زدند شماچرااینقدرسخت میگیری نکنه ناراحتی واکسن ایرانی نزدی

یزدانی 4 6 پاسخ 1400/5/8 -15:37

آقای به اصطلاح ایرانی که نون و نمک این مملکت را خوردی و می خوری آقا جان خوب یک روز واکسن ایرانی به مقدار زیاد هست یه روز نیست و مجبور به زدن سینوفارم است. اگر این آقای رئیس جمهور و تیم یقه اتو زده ایشان اجازه بدن به وفور این واکسن مؤثر در اختیار مردم قرار می گیرد. شما که از خداتونه روی سرسره خارجی ها و غربی ها لیز بخورید...

ناشناس 3 1 پاسخ 1400/5/8 -15:33

سلام.من روز سه شنبه پنجم مرداد در تبریز به مراکز ی که برای تزریق پیامک شده بود مراجعه کردم پرسیدن واکسن ایرانی بزنیم یا چینی ؟گفتم ایرانی منتها گفتن باید ده نفر باشین اما چون همه چینی می خواستند ده نفر تکمیل نشد ومن هم مجبور شدم چینی تزریق کنند

ناصر 3 3 پاسخ 1400/5/8 -15:29

مادرمن دقیقا بعداز ۲۰روزکه دوز اول برکت زد کرونا گرفته حالش خوب نیست براش دعا کنیدالان یه هفته هست بستریه

تقی 1400/5/8 -18:15

متاسفانه واقعیت ها به مردم گفته نمیشن ، خدا به مادرتون سلامتی بدهد ولی مرگ ومیر واکسن سینو فارم وبرکت بسیار بالاست.،خصوصا افرادی که سابقه چندین ساله بیماریهای قلبی ریوی دارند در مورد تزریق احتیاط کنن

جمالی 6 2 پاسخ 1400/5/8 -15:21

ببخشیدمادرمن برکت زدند وهمینطورخیلی ازاقواممون

دن کیشوت 6 2 پاسخ 1400/5/8 -15:18

صدا و سیما چیست؟ مکانی است برای پروار کردن عزیز کرده های نظام، که افراد با سی کیلو وزن،وارد می شوند و هنگام خروج، صد و سی کیلو،وزن دارند.بخور بخور،خیلی بخور، هی هی!

مرتضی 6 0 پاسخ 1400/5/8 -15:14

دوست عزیز مقدار واکسن تولید شده برکت فعلا کمتر از تعداد واکسن های وارداتی هستش، این موضوع کاملا طبیعیه، ولی من خودم شخصا رفتم واکسن بزنم به من گفتن ایرانی بزنیم یا چینی؟ صدا و سیما دروغ نگفته اخوی، اون شعبه که شما رفتی ایرانی نداشته حتما

امام شاطر 4 6 پاسخ 1400/5/8 -14:58

تا مستعان را داریم دیگر نیازی به واکسن نداریم. تازه امام زاده ها هم جلوی ویروس منحوس ایستادگی کردن

ح 6 4 پاسخ 1400/5/8 -14:29

من دیروز رفتم بدون نوبت واکسن کوو برکت زدم

علی 15 10 پاسخ 1400/5/8 -14:21

این اصلاح طلب ها تا وقتی پست مقام دارند فقط به دنبال مشکلات اصلی مردم یعنی رفع حصر و برجام و ورزشگاه رفتن زنان و ....هستند وقتی که از مسولیت کنارمیرن چهره طلبکارانه میگیرن! شما نمیخواد افشا گری کنی شما بگو سیب و گلابی برجام چی شد؟ وعده های دولت روحانی چی شد؟

سروش 14 4 پاسخ 1400/5/8 -14:19

آره همین شماها بودید که ۲۰ سال با حرف سرکاری به اسم اصلاحات که می دونستید قدرت اجرایی برای وعدهدهاتون ندارید مردم رو معطل کردید دیگ به دیگه میگه روت سیاه

فارسی 2 5 پاسخ 1400/5/8 -14:06

مردم در شعارها فریاد میزنند که ننگ ما ننگ ما صدا و سیمای ما ولی اونجا پول زیاد ریخته میشه که بچه ها سرگرم لواسان و تجریش بشن.

رادین 11 3 پاسخ 1400/5/8 -13:44

درآفرینش هرچیزی که تبدیل به زباله میشه،داخل زباله دان می اندازن زباله های سیاسی بی هویتی که سواربرسوژه های رسانه ای درتلاش برای دیده شدنن وبرای آن حاضرن هرکاری بکنندرابایدکجاریخت؟؟؟؟؟

رازی 1400/5/8 -14:10

حالا که شما جای ایشان قضاوت میکنی نکند شما در شورای نگهبان تشریف دارید !.

سرهنگ 15 7 پاسخ 1400/5/8 -13:43

صدا و سیما هم جز حکومت است ...باید دروغگو باشی تا پست و مقام بگیری .....گر خشت اول نهد معمار کج .،،،،،،،،،،،،

ازاد 21 17 پاسخ 1400/5/8 -13:19

اگر ما نخواهیم از نظرات شما آقایان امثال عبدی ومحمودی وزیباکلا م مستفیض شویم چه کسی را باید ببینیم

Mk 1400/5/9 -06:16

لازم نیست کسی ببینی کافیه سرتو بزاری وبمیریم خلاص ( افتاد)

ولیرضا 14 11 پاسخ 1400/5/8 -13:12

خدا لعنت کنه منافقین رو که با وارونه جلوه دادن اوضاع باعث بهم ریختن اعصاب ملت توی این شرایط بد اقتصادی و اجتماعی میشن-پدر من واکسن برکت تزریق کرده

سامان 11 17 پاسخ 1400/5/8 -13:09

واگسن ایرانی مثل بقیه کالاهای ایرانی مزخرفه

ناشناس 1400/5/8 -13:44

خیلی کالاهای ایرانی از خارجی بهتره ولی قیمتش بالا هست

سروش 1400/5/8 -15:03

آقای ناشناس،،،،،،،، یکی از این کالاهای خوب را نام ببر

سرباز کوروش 1400/5/9 -10:49

سروش جان، گلاب به روت منظور ناشناس، آفتابه بوده، ما خیلی ساله آفتابه نامبر وان تولید میکنیم، یکی از کشورهای مقصد صادراتم کشور کونگویی هاست.....

salam 8 7 پاسخ 1400/5/8 -13:06

ای بابا برکت مگه چیه همون کپی برداری چینیه ناراحت نباش هر دو تا یکی اند با اسامی مختلف

ایرانی 8 8 پاسخ 1400/5/8 -13:05

آقای محمودی نفرمودید شغل شریف شما چه می باشد

ایرانی تر 1400/5/8 -14:12

چه ربطی داره ، شما اصل ماجرا را رها کرده و شخص را مخاطب قرار میدین هر کی میخواد باشه و هر شغلی میخواد داشته باشه حرفش رو بشنو مشکل ما همینه کوتوله هایی که فقط نوک دماغشون رو میبینن

فالون 14 0 پاسخ 1400/5/8 -13:02

آقای صادقی لطفا درمورد مرغ هم افشاگری بفرمایید!

صنم 1400/5/8 -13:45

نمی خواهد افشاگری کند .....مردم خودشان می بینند .مگر شما نمی بینید

دن کیشوت 7 1 پاسخ 1400/5/8 -12:53

آقای صادقی عزیز،واکسن تولید داخل برای این نیست یا کم است، چون سردار سلامی،آنها را به آمریکا صادر کرد! یادتان رفته؟!

لزگی اذری 6 9 پاسخ 1400/5/8 -12:51

دروغ گو تو هستی وپدرت مردک

دلسوز 4 2 پاسخ 1400/5/8 -12:50

همه دروغها و دیوارکشی ها و نهایتا بی اعتمادی ها از همین صدا و سیما شروع میشه. رسانه ای که برای آگهی چیپس و پفک وقت میگذاره ، ولی در یک نشست کارشناسی بخاطر وقت کم اینقدر مجری وسط حرف کارشناس میپره که رشته حرف از دستش خارج میشه. رسانه شخصی بیشتر بهش میاد.

کاربر ناشناس 7 1 پاسخ 1400/5/8 -12:45

اگر در این مملکت بخوای به جایی برسی باید بلد باشی هم دروغ بگی و هم پاچه خواری کنی

نا‌شناس 3 0 پاسخ 1400/5/8 -12:35

بایدیه تغییر حسابی در قانون اساسی بیاید و مثل کشورهای غربی، صدای همه مردم در صدا و سیما شنیده بشه

رضا سان 3 1 پاسخ 1400/5/8 -12:33

بنده به وزارت بهداشت اطمینان ندارم( دروغ_ دروغ.....) کسیکه در ایران واکسن میزنه آیا مطمئن همون ساخت چین هست اگر لیبل آنرا عوض کردند ........چی؟ مگر شوخیه ویروس بسیار ضعیف شده راوارد بدن خود کنیم آنهم برکت ایرانی من موش آزمایشگاهی نیستم. خداوند متعال عقل داده وقتی مواد اولیه قرصِ فشار خون از خارج میاد من نوعی چگونه اطمینان کنم به واکسن برکت خدایا........یا برای فرزندانم که مهر ماه نزدیک است..... آقای وزیر وقتی حضرت امیر ع میفرماید بزرگترین گناه دروغ است چرا با دروغ گفتن مردم در تنگنا قرار میدید

تیغ اره 1 0 پاسخ 1400/5/8 -12:31

تو چطور تویت میکنی در حالیکه تویتر کلا ممنوعه آخه یکی نیست به ما بفهمونه طور میشه فضای مجازی برای تعدادی آزاده ولی برا ملت حرام . مراجع محترم توضیح بدن لطفا آیا در دین چنین چیزی داریم ؟!

سارا 14 0 پاسخ 1400/5/8 -12:29

برای چی بهشون می رسند و حقوق و مزایای خوب بهشون میدن ؟ برای این هستش که صاف به دوربین نگاه می کنند و چنان دروغ میگن که حتی خودشون هم باور می کنند .

ناشناس 1 1 پاسخ 1400/5/8 -12:15

جناب اوضاع تهران اینجوری که شما میگید

رصا 3 10 پاسخ 1400/5/8 -12:11

این همه در دوران نمایندگی جناب آقای صادقی دروغ گفتید واز دروغگویان دفاع کردید . اگر در یک مرکز بهداشت واکسن ایرانی نبود .مقصر کسی دیگری است نه صدا وسیما .جنابعالی تاریخ مصرفتان تمام شده بهتره زیاد برای دیده شدن تلاش نفرمایید .عملکرد امثال شما ها در دوران قدرت باعث مشکلات فعلی جامعه شده است .

علی رضا عباسی 1400/5/8 -12:52

آقا رضا چرا دروغ میگی؟؟ صادقی بهترین افشاگر بود حتی رئیس قضائیه دنبال دستگیری ایشون بود بخاطر افشاگری

سیدعلی 1400/5/8 -15:00

مملکت دست عمامه بسرهاست جنابعالی گیر دادی به ابن بنده خدا.؟!!! مخالفان صادقی از افشاگری ایشون میسوزن

hadad 4 1 پاسخ 1400/5/8 -12:06

همه جا اینگونه نیست. یکی از بستگان در شهرری واکسن زدند که هم خلوت بود و هم کووبرکت و سینوفارم داشتند.

معلم 1400/5/8 -23:58

اتفاقا آقای صادقی جزءعمامه به سرها بوده ولی چون برسرش سنگینی می کرده کنار گذاشته

سید حسین 4 0 پاسخ 1400/5/8 -12:03

سلام من که برای واکسینه کردن مادرم رفتم طرف ۵ دقیقه نوبت مان شد و هم واکسن چینی بود و هم ایرانی

ناشناس 4 4 پاسخ 1400/5/8 -12:00

لعنت بر دروغگو (((پدر شوهر دختر من زد برکتم زد )))لعنتی دروغگو

کاربر ناشناس 3 1 پاسخ 1400/5/8 -11:56

متاسفم محمود صادقی که هموشت خیلی پایین است

کاربر ناشناس 5 4 پاسخ 1400/5/8 -11:55

چقدر نفهم است محمود صادقی تو و دوسانتان کشور را ورشکست کردید حالا دنبال چی می گردی

...حسین 4 0 پاسخ 1400/5/8 -11:53

...واقعا تعجب میکنم ازتون..اینو میگن افشاگری؟؟!! مگه صداوسیما میگه کجا چه واکسنیداره..برای منم پیامک اومد فلان جا...رفتم تو سیستمشون دیدیم واکسن برکت که تمایل بزدنش داشتمو ندارن و نرفتم...بهمین راحتی..

کاربر ناشناس 5 2 پاسخ 1400/5/8 -11:43

من رفتم ایرانی برکت زدم اقای خود شما دنبال خارجی هستید

محسن s 5 1 پاسخ 1400/5/8 -11:41

باسلام ودرود خداوند به پیامبر رحمت وآل او چند روزپیش مغازه دارمحله ما که به زمین وزمان ناسزا می گفت بهش پیامک دادند گفتند نوبت واکسنت است رفت بهش گفتند اختیاربا خودت چینی داریم وبرکت هم است خودش می گفت سریع‌ واکسن زدند دوروز بعد هم می گفت هیچ دردی ندارم دیروز همسایه ما هم باهمسرش رفتند واکسن بزنند بهشون گفتند ایرانی یاخارجی ازمن سئوال کرد چه واکسنی انتخاب کنم ایران سابقه ۱۰۰سال درساخت واکسن دارد کمی قدردان زحمت کشان واکسن سازی باشیم به همه چیز بانگاه منفی نگاه نکنیم یاحق

رضا سان 1400/5/8 -14:22

منفی نگر نباید باشیم.درست، باشه.ولی با چوپان درغگو( وزیر بهداشت) چه کنیم

ایرانی آباد و آزاد 1 1 پاسخ 1400/5/8 -11:40

مملکت مشخصه از هم پاشیده و هیچ عقل سلیمی بالای مدیریت این کشور نیست !!!! هر حا را نگاه می کنی بوی اسلامیت و مردمی بودن را ندارد. مصوبات مجلس را ببینید . هیچکدام به جامعه و مردم آرامش و آسایش و رفاه ارائه نداده‌ همه مردم نگران از آینده هستند و دنبال راه فرار!!!! مردم این چهار سال را فکر کنم آرزوی دولت روحانی را داشته باشند صدا و سیمای جناحی هم بطور سیستماتیک دروغ تولید و به جامعه تزریق می کند و بلندگوی نظام و حاکمیت است. و مردم هم هیچ رسانه و بلندگوئی ندارند متاسفانه !!!!

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1400/5/8 -11:38

نصفی ازمردم واکسن چینی میزنندچراواکسن ایرانی نمیزنند

رضا باقری 2 1 پاسخ 1400/5/8 -11:35

سلام اقای عزیز من در زاهدان زندگی می کنم برخلاف گفته شما پس از مراجعه به مرکز واکسیناسیون ابتدا از من نوع واکسن مورد تقاضا جهت تزریق را پرسیدند و سپس با انتخاب خودم واکسن کووبرکت را تزریق کردند.

سید موسی چطوری 2 6 پاسخ 1400/5/8 -11:31

واکسن برکت الله ۱ بهترین واکسن جهان می باشد که تمام دانشمندان جهان به این موضوع معترفند.

دانیال 5 2 پاسخ 1400/5/8 -11:29

صداوسیما دست بیسوادان است. بیسواد هایی مثل علی فروغی و شریعتمداری.

لاف 1 0 پاسخ 1400/5/8 -11:28

اخه دیوانه فعلا یک میلیون. دز برکت تحویل وزارت بهداشت شده قطعا در تقسیم بین شهرها ممکنه برای شما وجود نداشته باشه واینکه مطمئن باش برکت وجود داره تا کور شود هرانکه نتوان دید

پوریا کاشانی راد 21 1 پاسخ 1400/5/8 -11:12

خیلی دیر فهمیدی برادر

ناشناس 25 3 پاسخ 1400/5/8 -11:11

مشکل ما اینه که صدا و سیمای ملی نداریم صدا و سیما برای برخی افراد خاص هست نه ما

اکبر نعمت الهی 20 1 پاسخ 1400/5/8 -11:08

به امید اینکه نظام سلطه از بین برود وازادانه ملت ایران کنارهم و با صداقت تمام به زندگی خود ادامه بدهیم.

کاربر ناشناس 5 20 پاسخ 1400/5/8 -11:08

ما رفتیم ایرانی هم بود زدیدم منتهی جناب صادقی شما و امثالهم خیلی وقته دیگه چشم دیدن ایران و ایرانی را ندارید و با دعوای ساختگی نظام و مردم را مشغول‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خودتون کردید هر چند زمان نشخوار ‌‌‌ کردنتون با هم هستید ولی به فضل خدا دیگه حناتون رنگشو از دست داده ان شاءالله به زودی زود شاهد شکوفایی کشور عزیزمان در همه عرصه ها خواهیم بود .

ماندانا 1400/5/8 -12:18

اونی که شما زدی ایرانی هم بود واکسن نبود عزیز جان اون ساندیس ایرانی بود که زدی بر بدن نمیدونم بعضی به خاطر دریافت مشتی امتیاز ناچیز چگونه شرافتشون رو هم بر باد میدن

ناشناس 1400/5/8 -12:56

لعنت بر دروغگو پدر شوهر دخترم این هفته زد برکتم زد از این دروغ گفتن که نیست ونبود نزدیم جی حاصلتون میشه لعنتیها

علی 10 13 پاسخ 1400/5/8 -11:02

اولا بدبخت مملکتی که تو مسولش بودی احمق جان پدر و مادر من همین امروز واکسن برکت زدن شما انقد از خود راضی هستی که حتی نخواستی بگی چه واکسنی میخوای بزنی اونجا تا خودت نگی که نمیزنن

سید اکبر 14 3 پاسخ 1400/5/8 -11:01

شانس آوردی، چون گفته میشه واکسن چینی بهتر از روسی است ،واکسن ایرانی هم مانند خودرو ایرانی مونتاژ است و بنا به اظهارات آقایان بهداشتی اطلاعاتی از ترکیبات واکسن در دست نیست.

ایرانی آباد و آزاد 20 2 پاسخ 1400/5/8 -10:59

من هم به چند مرکز برای تزریق واکسن مراحعه کردم فقط سینو فارم داشتند و از ایرانی و برکت خبری نبود !!!!!

دنیز 1400/5/8 -11:30

واسه مادر من برکت زدن.

تایید 16 1 پاسخ 1400/5/8 -10:54

دقیقاً فقط چینی بود ولاغیر وبهتر!!! واکسنی ک تایید وزارت بهداشت جهانی را ندارد. نباید روی مردم بیخبر ب عنوان واکسن کرونا آزمایش کنند

رحیم اب منگل 12 6 پاسخ 1400/5/8 -10:44

یه جور میگه افشاگری که انگار صدا وسیما مسئول تزریق است خوب دولت. مورد حمایت خودتونه،

علی احمد 8 6 پاسخ 1400/5/8 -10:35

آقای صادقی حق با شماست ببخشید مدرک تحصیلی شما رشته افشاگریه اینم خوبه حسن کلیدی در۸ سال خیلی خدمت کرد که اینم ازخدمات ارزنده ایشان هست (رشته افشاگری)

یاور 17 4 پاسخ 1400/5/8 -10:34

ما در ولایت اسلامی زندگی می کنیم که دروغ مصلحت امیز کار برد زیادی برای مسئولین دارد و جایز است .

ح.م 12 2 پاسخ 1400/5/8 -10:27

مردم دو دهه از مسئولین جلوتر هستند.مردم دو دهه قبل متوجه شدند که صدا و سیما منشاء دروغ و تزویر هست که پشت بام های منازل پر شده از دیش های ماهواره.

کاربر ناشناس 11 1 پاسخ 1400/5/8 -10:18

مادرم من هم برای تزریق واکسن ایرانی رفته بود براش واکسن چینی زده بودند

محمد 7 0 پاسخ 1400/5/8 -10:14

جناب صادقی در شهر ما تا کنون اقسام واکسن زده اند در مراکز اغلب یک نوع واکسن وجود دارد ولی در مواردی هم دو نوع وجود داشته به همه چیز بند نکنید البته من بعد از پیامک به هلال احمر شیراز مراجعه کردم بسیار منظم بود و حدودا نیم ساعت طول کشید

کاربر ناشناس 10 6 پاسخ 1400/5/8 -10:09

مردک من خودم برکت زدم اینکه اصلا نیست حرف چرتی هست که از امثال شما بر می آد و هر چه خودشون دیدن را معیار می‌دانند. ولی برای اینکه خوشحالت کنم اینکه برکت طرفدار زیاد دارد صدا و سیمای میلی مبالغه می‌کند این را قبول دارم. چون برکت زمانی که من واکسن زدم حداقل در محلی که به مراجعه کنندگان واکسن می‌زدند طرفدار نداشت و الان را دیگر نمیدونم.

علی 16 5 پاسخ 1400/5/8 -09:58

دقیقا دکتر ،ایرانی همش دروغه باور کن آب مقطر هست واسه همین هیچ عوارضی هم نداره