محدودیت شبانه همچنان ادامه دارد؟

جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اجرای طرح‌های ممنوعیت سفر « از» و « به» شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

محدودیت شبانه همچنان ادامه دارد؟

سردار سید تیمور حسینی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور و محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: بنابر مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا همچنان ممنوعیت سفر به شهر های قرمز و نارنجی پابرجاست.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تردد «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.

وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده ها گفت: در حال حاضر ترافیک و تردد روان در جاده‌ها در جریان است و اگر در نقطه‌ای بطور لحظه‌ای ازدحام دیده می‌شود به دلیل کنترل ترددها و ممانعت از سفر خودرو با پلاک‌های غیر بومی است.

سردار حسینی از استقرار تیم‌های پلیس راه و راهور ناجا در ورودی و خروجی شهرها خبر داد و گفت: دوربین های هوشمند نیز تخلف رانندگان را ثبت و ضبط خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه محدودیت تردد شبانه خبر داد و خاطرنشان کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرهای کشور پابرجاست و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کریمی
    0

    کرونا برای همه بد است اما برای نیروی انتظامی خوب است چون یک درآمد غیرپیش بینی شده برای آنهاایجاد کرد سفر با وسایط نقلیه عمومی اتوبوس . قطار و هواپیما آزاد ومترو است ازطرف دیگر سینما،تالارها ،پاساژهاو..... بازهستند اما چون کرونا ازتجمع مردم می ترسد لذابه مراکز عمومی نمی رود امااگر باوسیله نقلیه شخصی به جایی بروید چون تنهاهستید حتما کرونا به شماحمله می کند به همین خاطر نیروی انتظامی جریمه می کند تا هم به تنهایی سفرنکنید وهم کرونا نگیرید اصلاپول مطرح نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای رییس پلیس من از اینجا با هواپیما به ویلا شخصی در شمال میرسم اونجا هم وسیله شخصی پلاک بومی همان منطقه را دارم برایم یک میلیون تومان معنی نداره وجدانن دنبال چی میگردید کرونا با وسیله شخصی جابجا نمیشه با وسیله نقلیه عمومی بیشتر در حال جابجا شدن هست .چرا زورتان به ناوگان اتوبوسرانی وهوایی وریلی نمیرسه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها