معاون امور عمرانی استانداری خوزستان خبر داد:

تکمیل پرداخت خسارت سیل ۹۸ کشاورزان تا فردا

معاون امورعمرانی استانداری خوزستان گفت: ۲۳۰ میلیارد تومان از خسارات وارد شده به کشاورزان در سیلاب ۹۸ تا فردا به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

تکمیل پرداخت خسارت سیل ۹۸ کشاورزان تا فردا

فاضل عبیات افزود: امروز بنا بر درخواست کشاورزان حمیدیه، جلسه‌ای به ریاست استاندار خوزستان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد و مشکلاتی که پیرامون آب کشاورزی در بخش گمبوعه و روستا‌های این شهرستان به وجود آمده است، مورد بررسی قرار گرفت.

معاون امورعمرانی استانداری خوزستان بیان داشت: در این جلسه مقرر شد ظرف امروز تا روز آینده، باقی مانده مبالغ خسارت‌های کشاورزی وارد شده در سیلاب سال ۹۸ که مبلغ آن ۲۳۰ میلیارد تومان است به حساب کشاورزانی که زراعت‌ شان خسارت دیده بود پرداخت شود.

وی گفت: در ارتباط با رسیدن آب به روستا‌های انتهایی رودخانه کرخه نور نیز تصمیم گرفته شد که سازمان آب و برق خوزستان طی یک یا دو روز آینده، آبرسانی به این مناطق را انجام دهد که در کرخه نور به ویژه در جا‌هایی که همچنان کمبود آب وجود دارد و حتی خشک است، آب جاری شود.

عبیات ادامه داد: در خصوص تاسیسات آب شرب روستایی جلسات مختلفی در استانداری خوزستان برگزار شده است و با توجه به اعتبارات موجود که اعتبارات خوبی است و در اختیار سازمان آب و فاضلاب خوزستان قرار دارد، زمان‌بندی انجام پروژه‌های مربوط به آب شرب روستا‌ها نیز استخراج شده و بر آن تاکید شده است.

وی افزود: همچنین در خصوص روستای دهلیز ۲ از توابع بخش گمبوعه مقرر شد برای مشکلاتی که در ارتباط با آب وجود دارد مطابق با برنامه زمان‌بندی، پروژه‌های نهایی شده آبرسانی به روستا‌ها برای شرب انجام شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها