مهلت ارسال آثار به جایزه سرو تمدید شد

مشاور عالی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از تمدید مهلت ارسال اثار به دومین دوره جایزه سرو خبر داد .

مهلت ارسال آثار به جایزه سرو تمدید شد

توحید معصومی مشاور عالی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با اعلام این خبرگفت :با توجه به اینکه در دوران رکود نسبی تئاتر در کشور به علت شیوع ویروس کووید ۱۹ قرار داریم و تئاتر با عدم تداوم واستمرار در اجرا ها روبه رو بوده است،تصمیم گرفته شده تا به پاس قدردانی از تلاش های نویسندگان ،پژوهشگران ،دانشجویان وفعالان حوزه تئاتر های تلویزیونی دومین دوره جایزه سرو را با تمرکز بر نمایشنامه ها،پژوهش ،پایان نامه و تله تئاتر های منتشر شده در بازه زمانی ۱۳۹۰-۱۳۹۹برگزار کنیم .
معصومی افزود :بدین منظور و باتوجه استقبال قابل قبول از این رویداد و درخواست های مکرر متقاضیان،مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه را تاپایان مرداد ماه۱۴۰۰تمدید کردیم تا طیف بیشتری از فعالان حوزه تئاتر مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امکان حضور در این رقابت را پیدا کنند.
وی اضافه کرد: کلیه ناشران و نمایشنامه نویسان و پژوهشگرانی که در دهه ۹۰ کتاب پژوهشی یا نمایشنامه با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خلق و منتشر کرده اند می توانند در بخش نمایشنامه و پژوهش این جایزه حضور داشته باشند. همچنین دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پایان نامه دفاع شده با موضوعات مذکور دارند نیز می توانند مدارک مندرج در فراخوان را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. کارگردانان و تهیه کنندگانی که تئاتر های تلویزیونی و تله تئاتر با مضامین انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت در دهه ۹۰ تولید کرده اند و آثار آنان از شبکه های سراسری و استانی رسانه ملی پخش شده است نیز می توانند آثار خود را تا پایان مرداد ۱۴۰۰ به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد درصورت مساعد بودن شرایط و بهبودی اوضاع مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان و منتخبان این رویداد فرهنگی و هنری مهرماه سال جاری و همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در تهران با حضور برگزیدگان و شخصیت های فرهنگی هنری برگذار می شود.
گفتنی است دبیرخانه دومین دوره جایزه سروبه نشانی تهران، خیابان شهیداحمدقصیر، بخارست هشتم، پلاک ۱۶ طبقه ششم از ساعت ۹ الی ۱۶ روز های شنبه تا چهارشنبه پذیرای علاقمندان حضوردر این رقابت می باشد .
تلفن:۸۸۷۴۱۴۲۷ نیزدر ساعات مذکور پاسخگوی سوالات مخاطبان خواهد بود.

منبع: روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب ودفاع مقدس

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها