هدفون‌ های جدید ال جی ضد کرونا است؟

دو هدفون جدید ال جی می‌ تواند خود را با اشعه ماورا بنفش و ANC تمیز کند.

هدفون‌ های جدید ال جی ضد کرونا است؟

درست است که شرکت ال جی، تجارت تلفن‌های هوشمند خود را تقریبا متوقف کرده است، اما این شرکت هیچ قصدی برای جلوگیری از تولید لوازم جانبی برای محصولات خود ندارد.

هدفون‌های جدید ال جی

آخرین لوازم جانبی جدید ال جی شامل دو مورد اضافی به مجموعه جدید Tone Free TWS است FP۹ و FP۵ به FP۸ که قبلا معرفی شده اند می‌پیوندند.

هدفون‌های جدید، ساقه‌های کوتاه تری دارند و یک سبک زندگی فعال را با محافظت از IPX۴ و لغو فعال نویز با سه حالت مختلف ترویج می‌دهند. هر سه جفت هدفون دارای پردازش فضایی از Meridian Audio هستند که به شما کمک می‌کند تجربه صوتی غوطه وری را شبیه سازی صدا از همه جهات دریافت کنید. همچنین یک پیشرفت نرم افزاری به نام ۳D Sound Stage وجود دارد که صدا را برای "یک تجربه شنیدن جذاب تر" افزایش می‌دهد.

هر هدفون دارای سه میکروفون است و سری FP دارای حالت Whispering جدید است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از هدفون به عنوان میکروفون برای محیط‌های ساکت مانند کتابخانه یا مترو استفاده کنید.

 ضد کرونا

این محصولات جدید، در مدت پنج دقیقه باکتری‌های موجود در بلندگو‌های داخل گوش را ۹۹.۹ درصد کاهش می‌دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب FP۹ عملکرد آن به عنوان یک دانگل صوتی بی سیم است و می‌توانید به راحتی کیس را به کنسول یا لپ تاپ / کامپیوتر متصل کنید و از صدای بدون تاخیر لذت ببرید.

این محصولات، باتری حداکثر ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهد، قیمت هیچ یک از هدفون‌های جدید هنوز مشخص نشده است، اما ال جی قول داده است که فروش را در این ماه در بازار‌های اصلی با رنگ‌هایی پیچیده مانند سیاه ذغالی، سفید مرواریدی و طلایی آغاز شود.

منبع: انتخاب

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها