سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

تعطیلی دو ساعته فرودگاه های تهران در روز تحلیف


5 مرداد 1400 - 12:13
60ffb90a24efb_2021-07-27_12-13
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بسته شدن فرودگاه‌های استان تهران در روز ۱۴ مردادماه و همزمان با برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری به مدت دو ساعت و نیم خبر داد.

محمد حسن ذیبخش اظهارکرد: با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در تاریخ ۱۴ مردادماه و به منظور رعایت الزامات ایمنی و امنیتی کلیه فرودگاه‌های TMA  تهران شامل فرودگاه مهرآباد، امام خمینی، پیام، آزادی و قزوین از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ بسته اعلام می‌شود.

وی افزود: در دستورالعمل صادر شده از کلیه شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده تا نسبت به رعایت برنامه‌ریزی پرواز در تاریخ و ساعات مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بسته شدن فرودگاه‌های استان تهران در روز ۱۴ مردادماه و همزمان با برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری به مدت دو ساعت و نیم خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60ffb90a24efb_2021-07-27_12-13
5 مرداد 1400 - 12:13

محمد حسن ذیبخش اظهارکرد: با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در تاریخ ۱۴ مردادماه و به منظور رعایت الزامات ایمنی و امنیتی کلیه فرودگاه‌های TMA  تهران شامل فرودگاه مهرآباد، امام خمینی، پیام، آزادی و قزوین از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ بسته اعلام می‌شود.

وی افزود: در دستورالعمل صادر شده از کلیه شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده تا نسبت به رعایت برنامه‌ریزی پرواز در تاریخ و ساعات مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورند.

منبع: ایسنا

70

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
داد 3 0 پاسخ 1400/5/6 -09:18

تا کی مردم هزینه یک انتصاب را بدهند ، از انتخابات سوری که از اول هم معلوم بود کی برنده می شود تا تعطیلی فرودگاهها . تازه برای رئیس جمهوری که در مدیریت ولایت اسلامی هیچ کاره است و کشور بدست دولت در سایه که از نهادهای آشکار و پنهان تشکیل می شود ، ا اداره می شود .

داد 2 0 پاسخ 1400/5/6 -09:18

تا کی مردم هزینه یک انتصاب را بدهند ، از انتخابات سوری که از اول هم معلوم بود کی برنده می شود تا تعطیلی فرودگاهها . تازه برای رئیس جمهوری که در مدیریت ولایت اسلامی هیچ کاره است و کشور بدست دولت در سایه که از نهادهای آشکار و پنهان تشکیل می شود ، اداره می شود .

داروغه 2 0 پاسخ 1400/5/6 -08:01

چرا زمانی که میخواستین انتقام سخت بگیرید فرودگاه را تعطیل نکردید

،،،،،،،،*****،،،،، 0 0 پاسخ 1400/5/6 -02:01

ببین چه بریز بپاشهایی میخواد بشه چقدر غذا ومیوه وسکه میخواد حیف ومیل بشه ،،یه عده بدبخت میخوان ازچند روز قبل امنیت اونجارو در نظر بگیرن،،،چه مولی میخواد از بیت المال اونجا حیف ومیل بشه ،،

فرمانفرما 6 2 پاسخ 1400/5/5 -18:19

بگو از 14مرداد دیگه زندگی تعطیل.

داروغه 6 2 پاسخ 1400/5/5 -18:11

یعنی ممکنه فرار کنند ؟

منتقد 6 2 پاسخ 1400/5/5 -18:03

از ترس جون خودشان است که در هفت لایه امنیتی قرار گرفتند به مردم ربطی ندارد !!!!!

سیدعلی گوززززو 5 2 پاسخ 1400/5/5 -16:27

نیومده تعطیل شد؟؟!!!!!

ایرانی آباد و آزاد 18 6 پاسخ 1400/5/5 -14:41

چرا؟؟؟ همواره در پی ضربه به اقتصاد کشور و ضرر به مردم و کسب و کار اونها هستیم !!!!

علی 1400/5/5 -16:47

ماشالله روزتعلیف خداکنه یه هواپیمای مسافری تایلند بزنن

منتقد 1400/5/5 -23:41

اول برو دیکته تحلیف را یاد بگیر بعد نظر بده !!!

ما 17 7 پاسخ 1400/5/5 -13:23

هزینه و دردسر و گرفتاری برای مردم

من 13 5 پاسخ 1400/5/5 -13:13

دلیلش چیه؟!!

احمد 1400/5/5 -15:21

دلیلش ترس از خودی و نخودیه اخه بزرگان نظام همه در زیر یک سقف جمعند

سید حسین 12 4 پاسخ 1400/5/5 -13:07

عجب ،حداقل یک هفته تعطیل می شد .

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks