نماینده مردم ارومیه در تذکر شفاهی:

دستور جلسات مجلس مطابق با مشکلات مردم نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از دستور جلسات صحن گفت: به‌نظر می‌رسد مجلس دور از مشکلات مردم به فعالیت می‌پردازد.

دستور جلسات مجلس مطابق با مشکلات مردم نیست

در جلسه صحن علنی امروز سه‌شنبه ۵ مرداد مجلس شورای اسلامی، سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در تذکری با اشاره به دستور جلسات صحن علنی گفت: دستور جلسات مجلس مطابق با مشکلات مردم نیست و حتی با مسائل حوزه بین‌الملل و موضوعاتی که از طرف کشورهای معاند علیه جمهوری اسلامی مطرح می‌شود، مناسبت ندارد.

وی افزود: اخیراً رئیس جمهور علت عملیاتی نشدن برجام را اقدامات مجلس دانسته و با قاطعیت تأکید کرده که مجلس در مقابل این موضوع ایستاده است، چرا مجلس در مقابل اظهارات رئیس جمهور به صورت مستدل و مسنجم پاسخ نداد.

نماینده ارومیه در مجلس با اشاره به گرانی میلگرد، آهن، سیمان و ... و افزایش مشکلات معیشتی، بیکاری و تورم کمرشکن یادآور شد: متأسفانه مجلس در مقابل این وضعیت عکس‌العملی نشان نمی‌دهد و طرح یا لایحه‌ای که مناسب حل مشکلات مردم باشد را در دستور ندارد.

ذاکر با یادآوری مباحث مطرح در صحن علنی پیرامون ایرادات شورای نگهبان در خصوص طرح و لوایح مختلف گفت: مشکلات مردم باید در اولویت قرار گیرد؛ به نظر می‌رسد که مجلس به دور از مشکلات مردم به فعالیت خود پرداخته و به شبهاتی که از طرف دولت مطرح شده، پاسخ نمی‌دهد. در صورتی که مجلس انقلابی باید پاسخ منطقی و انقلابی به این اقدامات بدهد.

علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس که اداره جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این نماینده گفت: مسائلی که مطرح کردید از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در اولویت قرار گیرد اما مجلس طبق قانون آیین‌نامه داخلی اداره می‌شود.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حق دوست
    0

    به به حاجی بعدازماهها متوجه شدی اصلا مجلس حواسش به مردم نیست فقط حرص ولع حزبی داریدحالا که همه مملکت دست گروه خاص افتاده اگردنا پلاس راگرفتید واکسن رازدید وهمه مناصب وفق مرادتان شده به کار اصلی بپردازید15ماه حقوقتان اشکال دارد حلال نیست چون انجام وظیفه نداشتید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها