استاندار ایلام:

مرز مهران آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی می‌شود

استاندار ایلام از تجهیز و تامین امکانات زیرساختی مرز مهران برای تردد زائران اربعین پیش رو خبر داد.

مرز مهران آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی می‌شود

محمد نوذری با اشاره به سناریوهای دوگانه برای برگزاری اربعین پیش رو اظهار داشت: مراسم اربعین پیش رو با شرایط دوگانه "محدود" یا " نامحدود" برگزار می‌شود.

استاندار ایلام گفت: با توجه به این که مهران گزینه اصلی زائران اربعین حسینی برای انجام این سفر معنوی است به همین جهت در دو شرایط "محدود" و "نامحدود" زیرساخت‌های مرز مهران تکمیل و تامین خواهد شد و علاوه بر آن تمام طرح‌های قبل، حین و بعد این مراسم از هم اکنون تدوین، تمرین و عملیاتی شوند.

نوذری عمده مشکلات پیش رو در برگزاری مراسم اربعین را کرونا و گرما عنوان کرد و افزود: در مبحث ویروس کرونا و شیوع آن از هم اکنون تمام عوامل اجرایی، خدمات رسان و پشتیبان واکسینه شوند.

وی تامین امکانات آب برای مرز مهران و سیستم‌های خنک کننده برای تامین آب و سیستم‌های خنک کننده برای زائران را ضروری دانست و یادآورشد: دستگاه‌های مسئول این اقدامات را به روز کنند و پیش بینی لازم را معمول دارند.

استاندار ایلام گفت: مراسم اربعین فرصتی برای ارتقای اعتقادات، توسعه استان ایلام است و تمام مردم ایلام برای برگزاری این مراسم و استقبال از زائران حسینی لحظه‌ شماری می‌کنند.

نوذری با ابراز امیدواری برای تحقق برگزاری مراسم اربعین حسینی به صورت نامحدود از آمادگی کامل استان برای استقبال و میزبانی زائران اربعین حسینی خبر و یادآور شد: تجارب گذشته برگزاری مراسم اربعین استان ایلام را برای برگزاری این مراسم آبدیده کرده است و از هم اکنون برنامه ریزی لازم انجام شده است.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها