از سرگیری تمرین‌های «دکتر نون»/ دلم برای هادی مرزبان تنگ شده است!

کارگردان نمایش «دکتر نون» با اشاره به توقف تمرین‌های این اثر نمایشی به دلیل تعطیلی‌های کرونایی اخیر، اعلام کرد تمرین‌های «دکتر نون» با وجود شرایط مبهم موجود از سرگرفته شد.

از سرگیری تمرین‌های «دکتر نون»/ دلم برای هادی مرزبان تنگ شده است!

هادی مرزبان کارگردان تئاتر که قصد دارد نمایش «دکتر نون» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد و چند ماهی است که تمرین‌های این اثر نمایشی را شروع کرده بود، درباره وضعیت فعلی تمرین و تولید نمایش «دکتر نون» به خبرنگار مهر گفت: ما تمرین‌های نمایش «دکتر نون» را که به دلیل شرایط قرمز کرونایی تهران متوقف کرده بودیم از سر گرفتیم. مدیریت مجموعه تئاتر شهر این لطف را به ما داشت که سالن اصلی مجموعه را برای تمرین در اختیار ما قرار داده که برای حفظ پروتکل‌ها و حفظ سلامت اعضای گروه فضای بزرگ و مناسبی است.

وی با بیان اینکه باید تمرین‌های «دکتر نون» را مجدداً شروع می‌کردیم تا کار برای اجرا آماده شود، تصریح کرد: من نمی‌توانم از تئاتر دور باشم. این روزها دلم خیلی برای هادی مرزبان تنگ شده و فکر می‌کنم که از مرزبان و شرایط او، سالن و خود تئاتر دور شده‌ام که دلیل این امر وضعیت کرونایی پیش آمده طی ۲ سال گذشته است.

مرزبان در ادامه تأکید کرد: کرونا همه ما را بلاتکلیف گذاشته و تمام برنامه‌ریزی‌ها را به هم زده است.

کارگردان نمایش «دکتر نون» درباره زمان مدنظر برای اجرای عمومی این اثر نمایشی، یادآور شد: تمرین‌ها که شروع شده باید ۱ ماه ادامه داشته باشد و در صورتی که کرونا وضعیت را به هم نریزد، اجرای عمومی «دکتر نون» را از شهریور سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز خواهیم کرد.

این هنرمند تئاتر در پایان سخنان خود با بیان اینکه بیش از ۱ سال است که زمان اجرای «دکتر نون» به دلیل شرایط کرونایی تغییر می‌کند و تمرین‌های گروه همچنان ادامه دارد، متذکر شد: شرایط موجود شرایط سختی است و در تاریکی حرکت می‌کنیم.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها