عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

آمریکا باید بفهمد که روحانی رفته‌ است/ دیگر زیر بار قلدری نمی‌رویم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا باید بداند که روحانی رفته‌ است، گفت: ظریف و روحانی با تفکر نزدیک به غرب، با رأی مردم از صحنه سیاسی حذف شده‌اند.

آمریکا باید بفهمد که روحانی رفته‌ است/ دیگر زیر بار قلدری نمی‌رویم

محمود احمدی بیغش با بیان اینکه دشمنی آمریکا علیه ملت ایران ادامه دارد، اظهارداشت: علت دشمنی آن است که دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا در ایران و کشورهای منطقه افرادی مزدور هستند و گراهای غلطی را به دولتمردان آمریکا می‌دهند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی‌ها تصور می‌کنند همه ملت ایران مانند ظریف و روحانی فکر می‌کنند اما باید بدانند که امروز تفکر روحانی و ظریف نزد مردم جایگاهی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها باید بفهمند که «آن مرد رفت» تصریح کرد: ظریف و روحانی با تفکر نزدیک به غرب و آمریکا از صحنه سیاسی به خواست و اراده مردم حذف شدند و تفکر جدیدی بر روی کار آمده که برخاسته از انقلاب، امام خمینی(ره) و اعتقادات مردم است. این تفکر زیر بار قلدری آمریکا نخواهد رفت.

وی ادامه داد: دولت انقلابی در یک تعامل دوطرفه و عادلانه مبتنی بر منافع و عزت ملت ایران، آماده مذاکره است.

احمدی بیغش تأکید کرد: آمریکا چاره‌ای ندارد جز اینکه بپذیرد «آن تفکر رفت» و تفکر جدیدی روی کار آمده که نگاهی متفاوت به آمریکا و غرب دارد.

وی با اشاره به اینکه رویگردانی مردم از تفکر نزدیک به غرب برای آمریکا و اروپا سنگین است، گفت: آمریکا همزمان با روی کار آمدن دولت جدید تلاش دارد تحریم‌ها و حملات رسانه‌ای خود علیه ملت ایران را افزایش دهد تا تفکر انقلابی را تحت تأثیر خود قرار دهد. آمریکا، دوستان و طرفدارانش را در ایران از دست داده لذا تلاش می کند فشارها به ملت ایران را افزایش دهد.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • من
    0

    نظر شما در مورد روسیه چی هست نظر شما در مورد چین چی متاسفانه این مزخرفات شما پایانی ندارد

  • کیان
    0

    تندرو بی خاصیت اصلا شما گذاشتید که ظریف وارده صحنه شود که حذف شود خیلی پرو و بیچاره هستید شما فکر می‌کنید اگر آقای ظریف و الخصوص آقایی لاریجانی در صحنه رقابت بود آقای شش کلاس سواد که رفته بود سه نیروی کمکی آورده بود که یکی از در حوزه مسائل سیاسی خارجه صحبت کند زکانی نوچه در رابطه با مسائل داخلی و یک ساندیس خور مثل هاشمی زاده یک مشت اراجیف و نمودار بیارن چرت بگویند این دوره انتخابات در تاریخ ایران ثبت خواهد شد و همه می‌دانند چون دیگر پشتبانه مردمی نداربن احتمال زیاد باز تکرار خواهد شد پس خواهشن خیلی تند نرو بالاتون رو که شورای نگهبان بان و انتخابات فرمالیته بود رو دیدیم چند وقته دیگه پایینتون رو هم که برجام و معیشت مردم هست رو هم می‌بینیم تند روهای بی خاصیت

  • بنده خدا
    0

    جناب بیغش مثلا روحانی رفت شما چه میکنید مگر احمدی نژاد زیر بار نرفت جز تحریم وصدور چندین قعطنامه چیزی عاید ما ملت شد میلیاردها موشک قاره پیما و هسته ای هم بسازید باکمک روسیه ولی یه مرغ و و برق و نتوید درست کنید با یه اعتراض کوچک مسله امنیت ملی میشه زیر بناه کش ور رو درست کنید وبمردم رنج کشیده برسید اونوقت نیاز به موشک هم نیست همین مردم با قلاب سنگ امریکا رو بزانو در میارند

  • نیری
    0

    برادر من شما چرا از طرف مردم صحبت می‌کنی شما فقط نظر شخصی خودتو بده آقایان روحانی و ظریف با عزت وحکمت زحمتشونو کشیدن منتهی شانس نیاوردن که به دیوار ترامپ و کرونا خوردن تاریخ ایران مخصوصا بعد انقلاب همواره اینجوری بوده حکومت جدید حکومت قبلیو میکوبه شما میدونید نظر اون ۵۲درصدی که رای ندادن چی بود.برادر نماینده من اگه شما حقوق یا درآمدن قداکثر مردم بود وپولت کفاف زندگی ده روزتونمیداد آیا بخاطر تفکرات جناحی وباندبازی تا آمدن دولت جدید برای رسیدن به توافق مقاومت میکردی. اگه سنگ اندازیهای امثال شماها نبود حداقل دوماه پیش توافق انجام میشد.شاید البته شاید مرحمی بر زخم این ملت درمانده میشد که بایستی زیر دست و پای جناح بازیهای شما آه شوند.

  • دومان
    0

    باز چیز دیگری از خود در آینه میبینید .....ظلم پایدار نیست و طوفان..

  • حسن
    0

    ظریف مایه ننگ سیاست خارجی ما شد

  • کم
    0

    جناب بیغش شماخیلی پررو تشریف دارید . حقوق ملیونی میگیری اونم مادام العمر بعد حرف مفت تحویل مردم میدی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها