سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان:

وضعیت بحرانی آب شرب اصفهان تا فردا/ ناچار به آبرسانی سیار هستیم

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: آب شرب اصفهانی ها تا فردا چهارشنبه به شدت بحرانی است، در حال حاضر به دلیل وقوع حادثه در یکی از خطوط انتقال آب، ۲۵ درصد ظرفیت تامین آب شرب اصفهان کاهش یافته است.

وضعیت بحرانی آب شرب اصفهان تا فردا/ ناچار به آبرسانی سیار هستیم

مهرداد خورسندی با بیان اینکه تعمیرات این خط لوله آب از ساعت ۳ بامداد آغاز شده و تا ظهر ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه آبگیری آن بین ۷ تا ۱۰ ساعت به طول می انجامد، پیش بینی می شود تا فردا (چهارشنبه-۶ مرداد ماه) شرایط به حالت عادی برمی گردد.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵ درصد ظرفیت تامین آب شرب اصفهان کاهش یافته است، چراکه این یکی از خطوط اصلی انتقال آب به اصفهان بزرگ دچار حادثه شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا فردا اصفهانی ها در تامین آب شرب خود دچار مشکل هستند، گفت: در حال حاضر تمام مناطق شمال و غرب اصفهان دچار افت شدید و قطعی آب هستند و آبرسانی سیار می شوند.

خورسندی گفت: در این حادثه و بحران شرکت آبفای استان اصفهان از تمام دستگاه ها و حتی بخش خصوصی برای آبرسانی سیار کمک گرفته است.

وی تصریح کرد: شرایط تامین آب شرب اصفهانی ها تا فردا به شدت بحرانی است و از شهروندان می خواهیم صرفه جویی در مصرف آب داشته باشند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها