فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

به دنبال بالا بردن پرچم خودمان نیستم/ جلوگیری از ورود گروه های جهادی بدون آورده به کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در کرمان نیاز به نیروی کار نداریم و به برخی گروه های جهادی اجازه ورود و خدمت‌رسانی به مردم کرمان را می‌دهیم که آورده داشته باشند؛ چراکه در این استان مشارکت مردم فوق العاده بالاست.

به دنبال بالا بردن پرچم خودمان نیستم/ جلوگیری از ورود گروه های جهادی بدون آورده به کرمان

سردارحسین معروفی در جمع جهادگران شهرستان منوجان نگاه به دفاع مقدس از دیدگاه مذهبی و ملی را مقدس دانست و بیان کرد: شهدا و رزمندگان و جانبازان جاوید هستند و محور اصلی وحدت کشور این قشر ارزشمند هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در اردوهای جهادی اول فرد ساخته شده و سپس می‌ سازد و این به معنی مهار نفس است. دانشجویان ما در اردوهای جهادی، کار ساختمان یا بازسازی قنات، احداث سرویس بهداشتی و ... انجام می دهد و ماندگاری اردوهای جهادی در خودسازی انسان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از وجود ۳۲۰۰ گروه جهادی مردمی و انقلابی ذوب شده در حقیقت انقلاب در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ همه گروه‌های جهادی را صاحب شناسنامه و محله محور می ‌کنیم و برای آنها کار تعریف می کنیم و تا کنون این مهم ۳۰ درصد محقق شده است.

وی بیان کرد: گروه های جهادی فقط برای زمان وقوع حادثه یا کار اقتضائی تعریف نمی شوند بلکه برای نیاز هر لحظه و تکیه گاه مردم بودن، تعریف شده اند زیرا از مردم و برای مردم هستند.

معروفی از ساماندهی گروه های جهادی سخن به میان آورد و عنوان کرد: در استان کرمان نیاز به نیروی کار نداریم و به گروه های جهادی ای اجازه ورود و خدمت‌ رسانی به مردم استان کرمان را می‌دهیم که آورده داشته باشند. بدانید که در این استان مشارکت مردم فوق العاده بالاست.

وی با اشاره به سیل های سال گذشته و خسارات وارده به استان کرمان اظهار کرد: در سال گذشته با کمک گروه‌ های جهادی ۲۴۷۰ سرویس بهداشتی در جنوب و شرق استان ساخته و ۱۱۹۰ خانه محرومان و مددجویان تعمیر و ساخته شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امسال آبرسانی به ۳۰۷ روستای استان کرمان در دستور کار است که از این تعداد ۱۱۰ روستا را در هفته دفاع مقدس واگذار می‌ کنیم.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه نهضت آبرسانی "مرد میدان" در استان تصریح کرد: برای این قرارگاه پنج مولفه شامل نقش سیستم دولت، نقش سپاه، نقش گروه‌ های جهادی، نقش خیرین و نقش مردم تعریف شده است.

معروفی اینکه پرچم نهضت آبرسانی به نام چه کسی ثبت شود را مهم ندانست و بیان کرد: ما به دنبال آرم‌ سازی و بالا بردن پرچم خودمان نیستم اما به دنبال آرمان سازی هستیم و حل مشکلات مردم رسالت ماست و اینکه تنش آبی استان رفع شود و منازل محرومان ساخته شود لذا در این راستا مهم نیست که پرچم چه کسی بالا رود.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها