خشم عمومی علیه مجری‌ها؛ از کاویانی تا خراسانی

حضور یک ورزشکار ایرانی با پرچمی غیر از ایران مانند همه تابوهای دیگر صداوسیما را وادار به حرکات عجیبی کرد.

خشم عمومی علیه مجری‌ها؛ از کاویانی تا خراسانی
مسابقات کیمیا علیزاده، ورزشکار ایرانی تیم مهاجران المپیک توکیو، و رقابت و برد او مقابل ناهید کیانی، از تیم تکواندو ایران، با واکنش‌ها و حواشی زیادی همراه بود. بعضی به حضور او زیر پرچمی غیر از ایران انتقاد کرده‌اند و برخی با تشویق و ابراز همدلی و همبستگی از او طرفداری کرده‌اند.

خصم عمومی علیه مجری‌ها؛ از کاویانی تا خراسانی

علی نامجو در روزنامه همدلی نوشت: دومین روز از افتتاح رسمی المپیک 2020 توکیو دیروز تمام شد و کاروان ورزش ایران در تکواندو و قایقرانی روئینگ و تیراندازی-تپانچه بادی و تیراندازی-تفنگ یکی پس از دیگر باختند؛ حتی به نزدیکی یکی از سکوهای سه‌گانه هم نرسیدند. این البته به معنای کم‌کاری این ورزشکاران جوان نیست، چون آن‌ها همه آنچه در چنته داشتند، برای بالا رفتن پرچم ایران به کار بستند، اما گاهی اختلاف به حدی زیاد است که حتی اگر تو بهترین خودت هم باشی باز راه تا مدال‌آوری زیاد است.

بیشتر بخوانید: واکنش هنرمندان به برد کیمیا علیزاده + تصاویر

دیروز اما بازندگان همیشگی تاریخ، ورزشکاران کاروان ایران در المپیک توکیو نبودند، بلکه گزارشگران صداوسیما بودند. صبح دیروز کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی که با پرچم کشورمان در مسابقات المپیک ریو به مدال برنز رسیده بود، این بار با لباس تیم پناهندگان رودرروی ناهید کیانی تکواندوکار دیگر کشورمان قرار گرفت تا در مبارزه اول وزن -57کیلوی بانوان در توکیو یک رویارویی تماماً ایرانی شکل بگیرد.

حضور یک ورزشکار ایرانی با پرچمی غیر از ایران مانند همه تابوهای دیگر صداوسیما را وادار به حرکات عجیبی کرد.
از همان ثانیه اول اما پارازیت‌های بیژن خراسانی با آن‌همه سابقه و کسوت در گزارشگری رشته‌های مختلفی ازجمله تکواندو و وزنه‌برداری اعصاب و روان بینندگان را به بازی گرفت. در طول مسابقه در حالی که بینندگان چهره و تصویر کیمیا علیزاده را از تلویزیون می‌دیدند، اما گزارشگران در حرکتی عجیب از بردن نامش خودداری می‌کردند و بیژن خراسانی برای اشاره به او می‌گفت: او، این ورزشکار، این تکواندوکار ناآماده که آمادگی و قدرت بدنی نماینده ما از او بیشتر است.

آنها گویی از پشت میکروفن‌های صداوسیما می‌خواستند ورزشکارفوق‌الذکر را مغلوب کلمات خود کنند. درنهایت اما کیمیا علیزاده به یک‌چهارم نهایی صعود کرد و بعد از پیروزی بر گربه سیاهش جونز انگلیسی که ستاره کاروان انگلیس هم بود، به نیمه‌نهایی رفت.

بیشتر بخوانید: عذرخواهی مجری شبکه ورزش به خاطر اشتباه عجیبش

خصم عمومی علیه مجری‌ها؛ از کاویانی تا خراسانی

موضوع دیگری که در رسانه ملی نمودی عجیب داشت این بود که در آغاز که همه مجریان یک‌صدا رویارویی علیزاده و کیانی را توطئه کمیته بین‌المللی المپیک دانستند و با این مسابقه به مثابه یک توطئه برخورد می‌کردند. بهزاد کاویانی دیگر مجری ورزشی تلویزیون که بیشتر او را در برنامه‌های مربوط به والیبال و بسکتبال به یاد داریم، هم از علیزاده این‌گونه یاد کرد:«با پول کسانی که به‌سختی زندگی می‌کنند، برای یک ورزشکار خرج می‌شود و او می‌رود و آلت دست بیگانه می‌شود و بزرگ‌ترین اتفاق بدی که می‌تواند برای او بیفتد این است که کشور نداشته باشد.» در ادامه مهدی توتونچی مجری پرحاشیه شبکه ورزش - که ماجرای ممنوع‎‌الخروجی نیلوفر اردلان همسر سابق ورزشکارش - که کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران بود- توسط او بازتاب بین‌المللی نیز داشت را در این باره گفت:«کیمیا علیزاده با پول مالیات من و شما موفق شده وگرنه کسی او را نمی‌شناخت.»

این موضع‌گیری‌های هماهنگ و عجیب مجریان تلویزیون برخی از فعالان رسانه‌ای را به حرف‌های نازنین ملایی ملی‌پوش روئینگ راهنمایی کرد. او درباره امکانات ورزشکاران دیگر کشورها در مقایسه با امکانات ورزشکاران در رشته قایقرانی در ایران گفت که آن‌ها جلیقه یخ دارند اما مربی من ناچار است حوله‌ام را در آب سرد فرو کند و بعد از پایان مسابقه آن را به من بدهد تا بتوانم ریکاوری کنم. جلیقه یخ در زودتر ریکاوری کردن ورزشکاران مؤثر است، اما متأسفانه ما از آن محرومیم. به عقیده این فعالان اگر فردا روزی او هم به دلیل نبود امکانات و البته توجه مسئولان تصمیم گرفت از ایران برود و در کشور دیگری که به ورزش و تلاش او اهمیت می‌دهند، پارو بزند، او را هم بی‌وطن صدا می‌زنید و به وطن‌فروشی متهم می‌کنید؟

خصم عمومی علیه مجری‌ها؛ از کاویانی تا خراسانی

به نظر می‌رسد که بازی دیروز دو ورزشکار ایرانی ضمن ‌این‌که برای مسئولان کشور چالش برانگیز بوده است، صداوسیما را با چالش بزرگ‌تری مواجه کرد. و آن این بود که مجریان تلویزیون در مقابل چشم و گوش مخاطبانش با حرکاتی ناسنجیده ومملو از پروپاگاندا علیه یک ورزشکاری که تا همین چندسال پیش او را در بوق و کرنا کرده بودند و به عنوان قهرمان حجاب وعفاف و نماد زن ورزشکار مسلمان ایرانی به خورد مخاطبان داده بودند، دست خود را رو کردند.

صداوسیما به راحتی می‌توانست قید پخش این بازی را بزند، مثل خیلی از برنامه‌هایی که به‌خاطر سیاست‌های سازمان، مخاطب ایرانی آن‌ها را در رسانه ملی نمی‌بیند. اما از آنجایی که همه برنامه‌هایشان را براساس شکست احتمالی کیمیا علیزاده تنظیم کرده بودند تا به سرنوشت کسانی چون این دختر را به مخاطبان خود یادآور شوند، در مقابل پیروزی او قرار گرفتند و ناچار به اتخاذ مواضع عجیب وغریب شوند. خلاصه این که در پخش این بازی، صداوسیما بازنده بزرگ بود.

خصم عمومی علیه مجری‌ها؛ از کاویانی تا خراسانی

اما این نحوه‌ی گزارش و رفتار برخی مجری‌های ورزشی تلویزیون با واکنش های بسیاری در فضای مجازی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: این چه مدل گزارشی بود آقای صدا و سیما؟

کاربری در این باره نوشت: «مهدی توتونچی که می‌گه کیمیا علیزاده با مالیات مردم موفق شده وگرنه کسی نمی‌شناختش، همون کسی است که همسر سابقش نیلوفر ار‌دلان، فوتبالیست ملی‌پوش، رو چند سال پیش ممنوع‌الخروج کرد تا بازی‌های جام ملت‌ها رو از دست بده.»

دیگری نوشت: «شما آقای توتونچی چطوری شناخته شدید؟ با ممنوع الخروج کردن نیلوفر اردلان یا خبر دروغ فوت احسان علیخانی؟ شما احیانا پول بيت المال نمیگیری؟باز کیمیاعلیزاده یه مدال برنز المپیک برای ایران گرفته شما چیکار کردی؟
کدوم رئیس فدراسیون رو تو برنامت بازخواست کردی؟»

کاربری نوشت: « آقای توتونچی ما هنوز یادمون نرفته زنی که از مالیات این کشور خرجش شد تا با تیم ملی فوتسال اعزام بشه رو تو به حکم شوهر بودن، ممنوع‌الخروجش کردی. اون زمان که به زنت اجازه خروج از کشور و همراهی با تیمشو ندادی مالیات برات مهم نبود، الان برات مهم شده؟»

کاربر دیگری گفته است: «آقای بهزادکاویانی اگه برای کیمیا علیزاده و امثال اون خرجی شده بود که تو کشور خودشون میموندن...اگرم اندک خرجی از بقول شما جیب ملت شده نوش جونش...یادتون رفته اولین مدال طلای المپیک بانوان رو واسه ایران آورد؟»

کاربری دیگری نوشت: «حق با کاویانی هست پول این مملکت اگر درست هزینه میشد قطعا جای بیسوادی چون خراسانی و کاویانی آدم حسابیهایی مثل فردوسی پور تو صداوسيما جایگاه داشتن!»

منبع: برترین ها

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 106
  • خالد دادی پور
    0

    پست تر از همه شمائید که هر روز و به هر سازی میرقصین یه روز حمایت و یه روز تاختن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پست تر از همه کیمیای وطن فروش وبدحجاب عقده ای

    • ناشناس
      0

      کیمیا خار چشم وطن فروشان عرب پرست. درود بر کیمیا

  • ناشناس
    0

    در دهکده جهانی خجالت بکشید برای پیشرفت بیشترهجرت کرده واگر کیمیا عزیز بود ناهید در تیم ملی جایی نداشت در هر صورت آرزوی موفقیت برای کیمیا شاید خواست خیلی از مردم باشه، با همه چیز کار دارن وقضاوت میکنند

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      وقتی امثال فردوسی پور در جای اصلی نباشن این شونپنهای پاچه خوار چه دلبری میکنن برای خودشیرینی

  • حسین
    0

    علیزاده باید جلوی ورزشکار ایرانی مسابقه نمی داد والا فکر کنید جنگه!!!!مگه میشه آدم رو به کشورش حمله کنه!!!! رفتنش از ایران یک تصمیمه سخصی و قابل احترام ولی باید جلوی رقیب ایرانیش بازی نمی کرد این نظر شخصی منه.

    نظرات شما -
    • جاویدان
      0

      نظرت درسته

    • ناشناس
      0

      چه روحیه ورزشکاری کیمیا، ورزش ورزش

  • ناشناس
    0

    جای آدم های باسوادی مثل فردوسی پور در صدا وسیما خالی است (چو بیشه ز شیران تهی شود........)

    نظرات شما -
    • بهرام
      0

      فردوسی پور یک خائن است مرور زمان معلوم خواهد کرد. مزدک میرزایی قربانی او و پیمان یوسفی خالباز شد

  • کاربر ناشناس
    0

    کیمیا علی زاده اگر اصیل بود به وطن خودش افتخار می داد بنابراین اصلاح. طلبان مقصر اصلی هستند که کشور را نابود کردند

    نظرات شما -
    • رمضانی
      0

      درود بر شما . ورزشکار اصیل و قابل تحسین یعنی خانم ثریا آقایی قهرمان جهانی بدمینتون دنیا در نهایت بی ادعایی نه امثال کیمیا علیزاده آلت دست شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و معاند ضد ایرانی که با یک مدال برنز ادای امثال نلسون ماندلا را در میارن . بشینید سر جاتون خیلی کوچکتر از این حرفها هستید

  • jim
    0

    وجدانا که چه مجری های کم جنبه، نان به نرخ روز خور، و بی مسئولیتی در صدا و سیما هستند !!!!!

    نظرات شما -
    • زندی
      0

      وای بر جامعه ما که افکار مث افکار شما توش رواج داره.

  • محمود
    0

    شما بخاطر نان خوردن مجریان نامبرد به پاچه خوار ادام دهید.ولی ملت ایران حاضر نیست یه استخوان پیشتان بیندازه شرم کنید.

  • ملول
    0

    خدایی چند درصد مردم صدا و سیما اشغالی رو نگاه میکنن. به ولله قسم تو اقوام ما 10 سال هست که یک نفر هم پای این مزخرفات نمیشینه . ملت عزیز ایران رو نمیدونم

    نظرات شما -
    • زندی
      0

      شما نمیبینی دلیل نمیشه که بقیه نبینن

    • محمد
      0

      اقوام شما هم مثل خودت هستند اب برده البانی

  • امین
    0

    حالا مثلا خبر فوری با این خبرها میخواهد از کیمیا علیزاده دفاع کند ؟ میشه یه خبر هم درباره حمایت هایی که از اون در زمان حیاتش در ایران بود بنویسد تا قضاوت منصفانه درباره این ورزشکار نون به نرخ روز خور صورت بگیره ؟ یا نون خبر فوری هم در سیاه نمایی از کشور هست ؟

    نظرات شما -
    • ۰۰۰
      0

      تو از کجا میدونی شیطون بلا؟ نکنه تو هم همسفره بشیر حسینی هستی؟

  • کاربر ناشناس
    0

    دختر ها خیلی پرو شدن بلی حتما باید شوهر اجازه بدهد مگر جنگل است که هرکه هر کاری بخواهد بکند دین اسلام قانون خودش را دارد شما می خواهید قانون دین اسلام را تا دیده بگیرید هر کس ناموس داشته باشد غیرت هم دارد

    نظرات شما -
    • اسماء
      0

      کیمیا میگه به تشویق شوهرش مهاجرت کرد وبعدگفت اگر اینجا به نتیجه نرسم متارکه میکنم

  • مجریان مزدور بی اختیار
    0

    چیزی که مسلمه، آلت دست بودن این مجریان مغز فندقی برای مشتی ریال هست، همه باید فهمیده باشن که به این مجریان مطالب کاملا دیکته شده بود، و عادل فردوسی پور چیزی داشت که اینها ندارن، یعنی...‌‌ شرافت آنها یک هموطن را که قبلا برای ایران مدال گرفته و افتخار آفرینی کرده بود بخاطر صداوسیما فروختن، در واقع آنها شرافت نداشته خود را فروختن

    نظرات شما -
    • رمضانی
      0

      فردوسی پور را بتش نکنید او عامل نفوذی وگزارشگر ویژه AFC می باشد بسیاری از محرومیتهای فوتبالی ایران در سالهای اخیردراثر خیانتهای امثال اوست . میثاقی واحمدی بسیار با شرفتر از امثال او ومزدک میرزاییست آینده فردوسی پور هم آخوری با مزدک در ایران اینترنشنال یا شبکه منوتو سعودیست

    • ناشناس
      0

      رمضانی تو قطعا ناموس شل هستی

    • به رمضانی
      0

      احسنت. باندشان از هم پاشیده شد. درود بر شرف قلعه نویی که از چندسال قبل اینها را اجنبی پرست نامید

    • ملول
      0

      رمضانی . افشای فساد خیانت نیست . برادر ایجاد فساد خیانته . این دلقکای صدا و سما هم انقدر بی شعورند که نمیفهمن فساد چیه

    • رمضانی
      0

      آقا یا خانم ملول طیف فاسد ودلال فردوسی پور اگه قیچی شدن دمشان از صدا وسیما مهم نبود هرروز به یک بهانه (خوزستان ، سیستان ، بنزین ،کولبران و.....) از سوراخی عرض اندام نمی کردند چرا قلعه نویی کابوسشان است چون قدرتمندانه در روزهای اوجشان رسوایشان کرد و دوست دیگری که صحبت از ناموس کردند ناموس یعنی پرچم مقدس میهن که باید برایش جان دادوبالاتر ازهررنگ وجناح ومدال و ورزشکاری است

  • ایران
    0

    اگر صدا و سیما به این صورت عمل نمی کرد باعث این خشم در بین مردم نمی شد من متوجه نمی شوم چه هدفی در این کار بوده ؟؟!!!!!وسط این همه دلخوشی .....‌‌

    نظرات شما -
    • زندی
      0

      چرا نمیخواین متوجه بشین که ایران فقط شما نیستین و خیلی از مردم مخالف کیمیا علیزاده هستند و با مجریهان موافقند

    • خارج
      0

      خشمی در بین مردم نیست .. متوجه باش :))

    • ناشناس
      0

      الکی از طرف مردم حرف نزنید هیچ کس وطن فروش را دوست نداره

    • به خارج
      0

      شما متوجه نیستید !ونمی خواهید متوجه هم شوید !!!!!!!!

    • ناصر
      0

      بابا لامسب ، فقط سلبریتی ها و میلیاردرها طرفداری از کیمیا میکنن مردم عادی و مجری ها ازش خوششون نمیاد

  • رمضانی
    0

    لزومی نداره کسی را که با پرچمی غیر از پرچم میهنمان در المپیک شرکت کرده ستایش کنیم این قماش افراد تحت تبلیغات کانالهای ضد ایرانی وابسته به سعودی عطای وطن را به لقایش بخشیده اند روا نیست در دام دسیسه های رنگین وطن فروشان بیفتیم

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      «کیمیا علیزاده با پول مالیات من و شما موفق شده وگرنه کسی او را نمی‌شناخت.»

    • به رمضانی
      0

      از نظر شما کل دنیا به جز چند گروه معلوم نیست چی همه دژمن هستند.

    • رمضانی
      0

      همه دنیا دوست ما هستند جز افکارپوسیده ای که همه آمال وآرزوهایشان را در وابسته گرایی به غرب جستجو می کنند و به هرچیزی که بوی ایرانی بودن وغرور ملی ایرانی می دهد به دیده تردید و عقب ماندگی نگاه می کنند

  • محمد
    0

    صدا و سیمای میلی ننگ ما ..... مخصوصا خبرنگارهای خود فروخته ای مثل بای و امثالهم ....

  • دیکتاتور وطن فروش عرب پرست
    0

    م.... بر دیکتاتور

  • ملول
    0

    اقایون و خانمهایی که میگین کیمیا خیانت کرده . اگر ما و شما را هم راه میدادن . الان جای کیمیا بودیم . خودتون رو گول نزنید

  • ملتفت
    0

    اگر نتیجه برعکس میشد از حالا تا شش ماه دیگه انواع و اقسام تحلیلها و تفسیرهای سیاسی و ورزشی یکسره پخش میشد متاسفانه ورزش را هم سیاسی کرده ایم...

  • حاج کاطم
    0

    درود به شرف این گزارشگران وطن پرست هرچند از جدا شدن دختر سرزمینم و در آغوش کشیده شدن آن توسط اجنبی بسی اندوهگینم. و لعنت بر مسئولینی که از نخبگان سواستفاده میکنند و باعث این مشکلات میشوند .یکسری چلغوز دمبه شکم شدن تصمیم گیر، جونای این مملکتو یا فراری میدن یا افسرده ،کیمیا علیزاده جات رو چش ماس لعنت ب شوهر بی بخار و بی غیرتت

  • ناشناس
    0

    خبرفوری منبع این تحلیل یک طرفه رو اعلام نکرد نکنه انتظارداشتید توصداوسیما براش کف بزنن علیزاده اززیربوته که بعمل نیومده ازبین المال چه مستقیم یاغی مستقیم استفاده کرده

  • زندی
    0

    خبر فوری نمیخوای بیخیال این داستان بشی انگار.میخوای یه ورزشکار رو با ارزشتر از پرچم کشور نشون بدی.زهی خیال باطل.جوری هم تیتر نزن که انگار از طرف عموم حرف میزنی.واقعا تو خیال کردی امثال تو و تاجزاده اکثریت جامعع این.

    نظرات شما -
    • رامین
      0

      اگر چشم هایتان را نبندید و به آمار لایک و دیس لایک ها که نگاه کنید متوجه می شوید که شما بیشتر به نظرات عموم مردم نزدیک هستید یا خبر فوری؟!

  • حاج حمید
    0

    خدارو قسم و شاهد میگیرم که من هرکسی از دوستان و اقوام و آشنایان رو که میشناسم اصلا هفت هشت ساله که تلوزیون میلی رو نگاه نمیکنن

    نظرات شما -
    • ناصر
      0

      برو ماهواره ببین بچت ببین چی چی میشه/ روزی یه اوباشی میشی که اول خودت ضرر میکنی بعد جامعه

    • همیشه
      0

      خانواده های اطراف ما دیگه ماهواره نمبینن، چندسالی هست مثل ما ماهواره را جمع کردند چون فهمیدند آنها خیرخواه ما نیستند

  • محمد
    0

    به راحتی نی توانستید بدون هیچ حاشیه ایی این مبارزه را گزارش میکردید و از کنارش عبور کنید ، شما متخصص داستان درست کردن و اعصاب داغون کردن هستید ، مجری برنامه صحبت های خوبی نکرد ، حالا ، پناهنده شده که شده ، مثل خیلی از آدم های دیگر در کشورهای دیگر ، چرا اینقدر حساسیت ایجاد میکنید

  • آ
    0

    حالاهرچی،مهم‌سیاست‌برگرداندن‌کیمیاهاست‌که‌نداریم.

  • کاربر ناشناس
    0

    کاویانی حرف حق زد

    نظرات شما -
    • ۰۰۰
      0

      ....خورد با تو و اربابت.

  • کاربر ناشناس
    0

    کسبکه بر علیه کشورش باشد خائن است

  • کاربر ناشناس
    0

    اتفاقا مجری ها حرف خوب زدند چون منافق ها ناراحت شدند امام فرمود اگر امریکا از حرف شما ناراحت شد بدانید حرف حق بود

    نظرات شما -
    • محمد نادری
      0

      الان آمریکا از چی دقیقا ناراحت شده؟! از اینکه ما کاری کردیم که کیمیا رو بعنوان یه نخبه مثل هزاران هزار از دست دادیم؟!! تو فیلم مارمولک یه دیالوگ معروف هست که جوان قاری (حسین سلیمانی) به آخوند قلابی (پرویز خان پرستویی) میگه: من میدونم چی در مورد من فکر میکنید! آخوند میگه: پسر جان من اصلا به تو فکر نمیکنم!! حالا شده حکایت ما و توهم اینکه آمریکا شبها خوابمونو میبینه...!!

    • سینا
      0

      دقت کردی چقدر منافقا البته به نظر شما زیاد شدنالتماس تفکر

    • ن
      0

      چه جالب شده مملكت ما!!! تا حرفت با ديدگاه يه گروه متفاوته بهت انگ خائن بودن، وطن فروش و منافق و الباني نشين رو ميدن. چرا بجاي اين كلمات درست جواب نمي دين؟؟ چرا فكر ميكنيد با آوردن اين كلمات دهن مردم رو ميتونيد ببنديد و حرفتون حق هست؟؟؟؟ مردم عامي منافق و وطن فروش نيستن، وطن فروش مسئولي هست كه بيت المال اين مملكت رو ميبره تو بانكهاي خارج براي خودش پس انداز ميكنه و دست مردم رو از خريد گوشت و مرغ و نيازهاي عادي روزمره اش كوتاه

  • حمید
    0

    مجری ها؛ای ملیجکان دربار...کی از گشنگی مرده آخه که انقد زود خود فروشی میکنید؟؟؟ شرمتان باد

  • محمد
    0

    خبر فوری یک کمی هم غیرت و شرف ملی داشته باشی به جایی بر نمی خوره تو همیشه طرفداروطن فروشها هستی کسی که به هربهانه وطنش را رهامی کند بی شرف است همه درتمام کشورهای مشکلاتی دارند اما روی کشورشان هم تعصب دارند مثل جوانانی که در صنایع و شرکتهای وطنی مو ارد نظامی و غیره برای پیشبرد مملکت تلاش می کننداگر درتمام کشورهای به بهانه مشکلات مردم ترک وطن کنند که هیچ کشوری پیشرفت نداشت رها کردن وطن مانندرها کردن پدر و مادرو خانواده است و هیچ بهانه ای برایش نیست و اکثر این منفی ها از طرف کسانی است که خواب بدبخت کردن مردم کشور بویژه زنان و عقب ماندگی مارا دارند حالا اگرهمین کیمیا هم توبه کند و به وطن برگردد از قهرمان به زعم آنها به خائن بدل می گرددزنده باد ایران

    نظرات شما -
    • Ebi
      0

      کانالت رو عوض کن داداش داری اشتباه نگاه میکنی وطن فروش اون اختلاس گری هست که همینجاست در وطنش و داره چپاول میکنه،تو میگی همیجا جوانانی که دارن کولاک میکنن کی بهشون بها میده کا کار کنند.مشکل از شما نیست افکارمون جهان سومی هست

  • ثصقبثصقص
    0

    باشه دوباره جو راه انداختید همه اینا هم می تونستن برن ! ولی موندن دو روزه داری تیتر میزنی و فقط همه میکوبونی از دبیر و بقیه ورزشکاران تا هرچی مجری نظر مخالف بده از اون پرستاری که مدال طلا گرفت و با این بی توجهی به اینجا رسید چیزی نمیگی و اون مزدور میدونی ولی اونی که این همه زیرپاش امکانات و پول ریختن رفت اینقدر حمایت!!! پستی تو!!! و بی شرف !!! خبرگذاری محترم

  • هی ...
    0

    چی صغری کبری میچینید خشم عمومی علیه مجری ها؟ کدام خشم؟ کدام عمومی؟

    نظرات شما -
    • م
      0

      ظاهرا فقط كامنت ميزاري و كامنت بقيه رو نمي خوني

  • majd
    0

    کیمیا#خائن و زیاده خواه مغروری شکست خورده

  • شوقی
    0

    ببخشید بازیکنان فوتبال حرفه ای ایا در مقابل تیم ها ایرانی اگر قرارگرفتند باید تمارض یا به تیمشون خیانت کنند

  • پیشگو
    0

    مجریان صدا و سیما کمتر از 1 درصد اختیار دارن و برای گفتن هر مطلبی بازخواست میشن. اجبار همیشه هست و مجری کاره ای نیست و مدیر پخش و معاون سیما و رئیس سازمان خط اول هستن

    نظرات شما -
    • رامین
      0

      شاید تا حدودی درست بگویید. اما میگویند" می‌دانم مجبوری برقصی، اما دیگر چرا خوش رقصی می کنی؟!"

  • حسن
    0

    ببین کار به کجا رسیده که فردا فکر کنم ازن جماعت منافق پشت معاویه وشمر هم در بیان و بگن صدا وسیما حق نداره از اونا که روزی فلان بودن انتقاد کنه تف تو روح هر چی منافقه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مگه شمر هموني نبود كه آب رو به روي امام حسين و يارانش بست؟ مثل مردم خوزستان كه تشنه موندن بله تف به روح همه كساني كه پول و آبرو و عزت مردم رو به باد دادن

  • علی
    0

    دلمون برای اون ۳۰۰ سکه طلا و شمش طلا که سال ۲۰۱۶ به علیزاده دادن میسوزد که با خودش از ایران برد

    نظرات شما -
    • عباس
      0

      دلت به حال چمدون پر پول كه ميدن نصرالله گردن كلفت كنه نميسوزه؟؟

    • ناشناس
      0

      دلت برای کام های تشنه خوزستان یا محرومیت سیستان نمی سوره مفت خور ساندیسی؟

    • خاوری
      0

      دلت برای پولای من‌نسوخت؟

  • سعید
    0

    کدام خشم عمومی؟کیمیا ازایران رفت وپناهندگی گرفت هرکس ازکیمیا حمایت می کنه غیرت ملی نداره،مگرکم به کیمیا رسیدن؟حالا چندتا کاربرفضای مسموم مجازی وچندتا سلبریتی معلوم الحال آمدندبراشذهورا می کشنداینها شدندعموم ملت؟!!من که خیلی خوشحال شدم موفق نشد.

  • باریک بین
    0

    بعضی ها دوست داشتند طلا میگرفت، اما نشد! از بس از عملکرد مسئولین و آقازاده هاشون بدشان می آمد آرزوی های بزرگی براش داشتند اما نشد! اما متوجه نشدند که از بس ماهواره دیده اند به قول شریعتی الیناسیون شده اند: گرسنگان و فقیرانی که درد ثروتمند دارند و آن را فریاد می زنند! اما آنکه برای ایران می ماند آن است که ریشه اش در خاک این مملکت است و بزرگی و عظمت به مردم هدیه میدهد. چقدر جای امثال پرفسور حسابی خالی است!

  • ناشناس
    0

    سه کله پوک بدبخت

  • رضا زاده
    0

    تو ایران بمونه گوشت مرغ بخوره یا پوست مرغ؟بره تو صف رووغن یا قند شکر؟هر کی هرچی میگه برا خودش گفته،هرکی بتونه بره خارج زندگی کنه اونجا معنی زندگی میفهمه،،،خیال میکنید مردم ایران دارن زندگی میکنن؟؟نه فقط زنده هستیم که نمیریم،،کیمیا بهتریین کار ممکن رو انجام داده،،،هر کی هم اینجا بمونه فقط فقطضرر کرده و عمرش تباه شده،،چون اینجا به انسان و انسانیت هیچوقت اهمیت نمیدن

    نظرات شما -
    • اسماء
      0

      اونجا هم باوجود اینکه نخبه ورزش دنیا بود نتونست ازطرف آلمان مهاجرپذیر و هلند که زندگی میکرد بازی کنه و ازطرف پناهجویان به المپیک رفت

  • حاج فضیل
    0

    کیمیا علیزاده بدجوری سوزونده بعضیها و....... ای والاه به کیمیابانوی ورزشکار ایران تا سیه روی شود هرکه درو غشش باشد

    نظرات شما -
    • اوساگونا
      0

      کیمیا گفت بخاطر اینکه روسری باعث میشه موهاش رشد نکنه و زنگ بزنه و بعدش کچل نشه رفته باید بهش حق مسلم داد نمیرفت تیپ ش بهم میخورد و همه مسخرش میکردن

    • s.n
      0

      اتفاقا برعکس اونی داره میسوزه شما هستید وطن فروشان

    • ناشناس
      0

      جناب اوساگونا مطمئن باشيد مردم اونو مسخره نمي كنن ولي شما رو حتما

  • دانیال
    0

    واقعا برای همتون متأسفم. آخه بهزاد کاویانی سواد داره؟ شش کلاس فقط مدرسه رفته.

  • دد
    0

    نه فقط ورزشکاران بخاطرتک اندیشی دراین مملکت همه دارند مهاجرت می کنند.این وحشتناک است دیگرنه سرمایه ای می ماند نه صاحب فکر

  • ایران
    0

    کی گفته خشم عمونی؟؟؟ اراجیف نبافید لطفا. مجریان درست گفتند. برای فرد بی هویتی که به وطن، هموطن و پرچمش وقعی ندارد ( کیمیا) چرا باید سینه چاک کنیم؟؟؟؟

  • ایساگونا
    0

    کیمیا به خاطر ده گرم پارچه که سنگینی میکرد رو سرش رفته خودش هزاربار گفته حق م داره خب جلو رشد موهاشو گرفته بود و نمیخاست کچل بشه و بگن چطوری کیمی کچل؟! منم همین شرایط و داشتم میرفتم تا کچل نشم و مردم مسخرم نکنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ايساگوناي پر مو شما اگه حرف نزني نه كسي ناراحت ميشه نه كسي پيگير حرف نزدنتون، با مسخره كردن هم مردم بيشتر متوجه ميشن كه ديدگاهشون درسته، چون اگه امثال شما توي گفته هاتون دليل و منطق درستي بود ديگه نيازي نبود كسي رومسخره كنيد، هر چند حداقل كيميا براي مملكتش يه مدال آورد ولي شما كه جنم اين كار رو هم نداشتين حرف نزنيد.

  • سراب
    0

    الان چکارش کنند براش هورا بکشن ... حلوا حلواش کنن... خب معلومه کسی که به وطنش پشت کرده مغضوب مردم میشه ... حالا ورزشکار باشه ... هنرمند باشه .. سیاستمدار باشه ... اینکه چیز پیچیده ای نیست ... الان اگه یک بازیکن ازپرسپولیس بره برا استقلال بازی کنه طرفدارای پرسپولیس چکار میکنن یا برعکسش؟؟؟ تازه اینا باشگاه هستن حالا در سطح ملی مشخصه دیگه ... بهر حال در ایران مطرح شد ... اگر بنا باشه هر کسی بهر بهانه ای به کشورش پشت کنه پس غیرت و وطن پرستی معنیش چیه ؟؟؟ حالا ببینید آینده این بدخت و شوهرش چی خواهد شد .. همونجا ولش میکنه میره سراغ بهتر از اون

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حرف مفت نزنید کجا علیزاده مغضوب مردم شده؟ من نمی دونم این قدرت تعمیم اندکی به کل مردم و مایه گذاشتن از مردم را چه کسی اختراع کرده؟ کیمیا علیزاده چه بی پرچم چه با پرچم دختر ایران است و خواهد بود . مسئول این مشکلات اون مسئولین کثافت مملکت هستند که باعث و بانی این فضاحت هستند

    • s.n
      0

      احسن به شما دمت گرم وطن پرست وطن پرستی یعنی ایرانی بودن وطن فروش و بی وطن یعنی امثال کمیا و شوهرش

    • ناشناس
      0

      پشت به وطن كردن فقط ترك وطن و رفتن زير پرچم كشور ديگه نيست، مغضوب اصلي كسي هست كه به اسم مسول تو اين كشور داره حقوق نجومي ميگيره ولي يه ريال هم براي كشورش سود و ارزش نداره و داره قفط براي خودش ميزنه نه مردم و مملكت.

  • رسول
    0

    وطن فروش شما مجریهای صدا و سیما هستین، امثال توتونچی و میثاقی و خراسانی و خیابانی و سیانکی و کاویانی و بقیتون که مشکلات مردم و این همه فقر و گرونی رو نمیبینین و بخاطر حقوقی که از صدا و سیما میگیرین خانواده خودتونو میفروشین چه برسه به مردم. شما تصمیم گرفتی بمونی و مشکلات مردم رو نبینی به هر دلیلی شغلتو حفظ کنی و امثال کیمیا نتونستن مثل شما پاچه خوار باشن و کلی سختیهارو به جون خریدنو از این کشوری که بدست امثال شما اشغال شده فرار کردن

    نظرات شما -
    • ایرانم آرزوست
      0

      هزار احسنت هرطرف این قضیه را نگاه کنی درد است و چراااا لعنت ب باعث وبانیان اینجور آوارگیها از وطن وآنها ک میخواهند این مسئله را وارونه جلوه دهند حیف از همه جوانان ناامید شده از وطن چ علمی چ هنری چ ورزشی ننگ برتمام مسئولین نالایق و پاچه خوران آنها

  • کاربر ناشناس
    0

    کی به شما گفته خشم عمومی این فقط خشم شما است نه عمومی خوب از ایران رفت که رفت به جهنم چرا بزرگ نمائی می کنید کارمندان صدا و سیما همه محترم و قابل ستایش هستند اگر کسی بخاطر خود خواهی و دنیا پرستی کشورا ترک کرد وبی حجاب و لخت شد رفت که رفت به جهنم سیاه بالاخره دست آخر مرگ است

    نظرات شما -
    • ناشناس دوم
      0

      شما احيانا خودتون كارمند صداو سيما نيستي؟؟!!

  • کاربر ناشناس
    0

    خشم عمومی نیست فقط خشم شما است حمایت ما به مجریان شریف و زحمت

  • ناشناس
    0

    قیافه آدم فروش‌های دوزاری را باش

  • سیدعلی
    0

    یه سوال؟؟؟ چرا نصف تبم پناهندگان از ایران و سوریه است؟؟ چرا در تیم پناهندگان ، ایرانی ها رتبه دوم را بعد سوریه دارن؟؟؟

  • مکارم شیرازی
    0

    دختر گلم کیمیا جان موفق باشی همیشه در تمام مراحل زندگیت. مقابله با ظلم ستودنیست.

  • محمود
    0

    همین کیمیا بعد از مسابقات ریو میلیارد ها تومان سکه و آپارتمان و غیره گرفت حالا می خاد هویتش را چطوری تعریف کنه هر که پشت کرد به وطن سزاوار تعریف نیست مگه خیلی ها با سختی زندگی نمی کنن

    نظرات شما -
    • ج
      0

      خیلی مونده تابفهمی ،البته فکر نمی کنم هیچوقت بفهمی،اون حالت ناراحتی که درچهره کیمیا پس از برد را، خدایا توبندگانت رابهتر می فهمی ومی شناسی،

    • شوش
      0

      آقا محمود...درد من اگر یکی بودی ، چه بودی....مشکلش مالی نبود ، مشکلش این بود که میخواشت دیده بشه و اون حجاب رو از سر برداره ، وگرنه خانواده متمکنی داشتند و کلی هم پاداش گرفتند

  • داریوش
    0

    دست بردار از این تحلیل های ابدوغ خیاری

  • 02221
    0

    فردوسی پور کنار بزاریم مابقی یک مشت بی سواد نشسته هستن دارن از پول ما حقوق میگیرن

    نظرات شما -
    • استقلالی با منطق
      0

      سیانکی و کرده رو هم کنار فردوسی پور بذار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها