معاون بهره‌ برداری و توسعه آب شرکت آب‌ و فاضلاب استان:

مصرف بالا، عامل قطعی آب در همدان است

معاون بهره‌ برداری و توسعه آب شرکت آب‌ و فاضلاب استان همدان گفت: مصرف زیاد آب و تخلیه مخازن باعث قطعی آب در برخی نقاط همدان شده است.

مصرف بالا، عامل قطعی آب در همدان است

حمیدرضا نیکداد پیرامون قطعی آب در برخی نقاط شهر همدان اظهار کرد: در چند روز گذشته با بالا رفتن دمای هوا، مصارف شهروندان افزایش یافته و میزان خروجی مخازن از میزان ورودی آن، بیشتر شده‌ است.

نیکداد تصریح کرد: در دو شب گذشته به علت مصرف زیاد آب، چند مخزن تخلیه و باعث ایجاد قطعی آب غیرقابل پیش‌بینی در برخی نقاط شهر همدان شده و تا زمانیکه مصرف بیشتر از تولید باشد ممکن است دوباره مشکل قطعی آب، تکرار شود.

وی با بیان اینکه برنامه قطعی آب در استان نداریم، ادامه داد: قطعی آب دو شب گذشته برنامه‌ریزی شده نبود و اگر شرکت آب‌وفاضلاب برنامه‌ قطعی آب داشته باشد به شهروندان اطلاع خواهیم داد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان درباره مناطقی که قطعی آب در آن رخ داده است، توضیح داد: مناطقی مانند پردیس، اعتمادیه، استادان، متخصصین، شهرک الوند و مریانج که در زیر زون مخزن لوناپارک و چهل‌چمن قرار دارد دچار مشکل قطعی آب شدند.

نیکداد در پایان خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته دمای هوا بالا رفته بنابراین از شهروندان همدانی در خواست می‌کنیم که مصارف خود را کنترل و به ما کمک کنند تا بتوانیم خدماتی که شایسته مردم است در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها