اینجا خوزستان نیست، گورچین قلعه در آذربایجان غربی است

روستای گورچین قلعه آذربایجان غربی از فروردین ماه ۱۴۰۰ آب ندارد.

اینجا خوزستان نیست، گورچین قلعه در آذربایجان غربی است

روستای گورچین قلعه در آذربایجان غربی از فروردین ماه ۱۴۰۰ آب ندارند و بوسیله تانکر به این روستا آبرسانی صورت می گیرد.

اهالی این روستا می گویند با گذشت ۵ ماه از کمبود آب در این روستا و مراجعه مکرر اهالی به شرکت آب و فاضلاب استان،تاکنون هیچ اقدامی برای رفع این مشکل از سوی مسئولین و استاندار صورت نگرفته است.

مشکل آب شرب در این روستا مرتفع می‌شود

علی حضرتی، دهیار روستای گورچین قلعه در این خصوص بیان کرد: با پیگیری‌ها و بازدیدهای به عمل آمده از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مشکل آب شرب هر چه سریع‌تر در این روستا حل می‌شود.

در همین حال، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در خصوص کمبود آب‌شرب در روستا گورچین قلعه ارومیه بیان کرد: طی جلسه‌ای که با رئیس هیئت مدیره و دهیاری این روستا تشکیل شد مسائل و مشکلات تأمین آب شرب روستای مورد بررسی قرار گرفت.

لطیف خوش سیرت افزود: در این جلسه مقرر شد مسائل مربوط به کمبود آب شرب در این روستا هر چه سریع‌تر رفع شود که تصمیم‌های لازم برای رفع این مشکل اتخاذ و راهکارهای لازم برای رفع آن ارائه شد.

روستای گورچین‌قلعه در ۷۰ کیلومتری ارومیه و در ساحل دریاچه ارومیه واقع شده است. شغل اهالی این روستا، کشاورزی و دامداری است،کمبود و یا نبود آب در این روستا باعث مهاجرت ساکنان این روستا به شهرهای اطراف از جمله ارومیه و سلماس شده است.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ali
    0

    خوزستان , سیستان بلوچستان , کرمان, تهران ... ایران آب ندارد مسئولین محترم کارنامه 43 ساله شما فقط خرابی و شلوغکاری و شعار دادن بوده . 43 سال فرصت داشتید کاری کنید که نتیجه اش در همه زمینه زیر صفره. دلتون خوشه که در ایام تحریم مردم نون دارن بخورن که اونهم گران کردید

  • فرهاد
    0

    ۴۳ سال خدمت صادقانه آخوندها ، ویرانی مملکت ، تازه بفکر لوله کشی ۶۰۰ روستا در خوزستان افتاده اند ولی همان اول انقلاب اب را از سر شاخه های دز به قم بردند .

    نظرات شما -
    • حاقل
      0

      ما که از آخوندها خدمت صادقانه ندیدیم شاید شما دیدید

  • .......
    0

    روحانی داره به ارزوش می رسه

  • شهریار
    0

    به اقای روحانی بگین که از منافقا هم بدتری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها