سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

روستائیان خراسان‌ جنوبی نیازمند یارانه ویژه هستند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برخی اختلاف نظرهای قانونی باعث مشکلاتی برای مردم شده است، گفت: از متولیان می‌خواهم امور را به نفع مردم پیش ببرند.

روستائیان خراسان‌ جنوبی نیازمند یارانه ویژه هستند

حجت الاسلام مجید نصیرایی، در جمع خبرنگاران به تاریخ کهن اسلامی اشاره و اظهار کرد: عاشورا نتیجه بی توجهی به غدیر بود و هرجا توجه به حرف ولایت شده است، موثر بوده‌ایم و مردم هم طعم شیرین آن را در زندگی آرام خود چشیدند.

وی تاکید کرد: روحانیت باید صدای بلند و مستند مردم و پشت و پناه جامعه باشند و همواره پرچمدار مطالبه‌گری شوند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: غدیر در واقع هم موضوع آینده است که مهدویت است و هم مساله امروز ماست و اگر قرار است مردم از گرفتاری‌ها نجات پیدا کنند باید حول محور امام باشیم و به ولایت تکیه کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی از قطعیت مجوز راه‌ آهن و اتصال فردوس، بشرویه و سرایان خبر داد و گفت: طرح راه‌آهن مذکور روی کاغذ و قانونی ثبت و ابلاغ شده و اعتبار مطالعاتی گرفته است.

اخذ 3 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل درمانگاه بیمارستان امام علی (ع) سرایان

نصیرایی از تحقق برخی مطالبات در سرایان گفت و افزود: مبلغ 3 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل درمانگاه بیمارستان امام علی (ع) سرایان از مجمع خیرین سلامت کشور اخذ شده است و چندماه است در اختیار مسئولان بهداشت و درمان شهرستان است

نماینده فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گزارشی از پیگیری مشکلات روستاها ارائه کرد و از اختصاص مبلغ 15 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه احداث سالن چند منظوره کریمو خبر داد.

وی افزود: برخی اختلاف نظرهای قانونی باعث مشکلاتی برای مردم شده است که از متولیان می‌خواهم امور را به نفع مردم پیش ببرند و طوری عمل کنند نگرانی‌ها کاهش پیدا کند و مسیر را برای روستائیان سختکوش و مولد هموار کنند.

نصیرایی گفت: اگر منصفانه نگاه کنیم، دولت باید یک یارانه قوی به روستائیان استان خراسان جنوبی بپردازد که با صبوری مشکلات را تحمل می‌کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها