در مسابقات تکواندوی المپیک ژاپن

گزارش صداوسیما از مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده بدون ذکر نام کیمیا!/ ویدئو


3 مرداد 1400 - 11:30
60fd0c1234b94_2021-07-25_11-30
نحوه گزارشگری دیدار ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در مسابقات تکواندوی المپیک ژاپن در صداوسیما بسیار مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی بوده است.

حتی یکبار نام کیمیا علیزاده برده نشد و خراسانی، گزارشگر این رقابت به نحوی گزارش کرد که  گویی داوران، نتیجه این دیدار را به نفع علیزاده درآورده‌اند.

حریفش، رقیبش، او، خودش و… عباراتی بود که بیژن خراسانی در گزارش خود به کار برد تا نام کیمیا علیزاده در صداوسیما گفته نشود.

سکوت ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در پایان مبارزه پرحرف و حدیث/ خوش و بش کیمیا با مربی تیم ملی ایران

نحوه گزارشگری دیدار ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در مسابقات تکواندوی المپیک ژاپن در صداوسیما بسیار مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی بوده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

3 مرداد 1400 - 11:30

حتی یکبار نام کیمیا علیزاده برده نشد و خراسانی، گزارشگر این رقابت به نحوی گزارش کرد که  گویی داوران، نتیجه این دیدار را به نفع علیزاده درآورده‌اند.

حریفش، رقیبش، او، خودش و… عباراتی بود که بیژن خراسانی در گزارش خود به کار برد تا نام کیمیا علیزاده در صداوسیما گفته نشود.

سکوت ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در پایان مبارزه پرحرف و حدیث/ خوش و بش کیمیا با مربی تیم ملی ایران

66

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
siavash 2 1 پاسخ 1400/5/4 -01:49

مونده تا حسرتشو بخوریم بله شناگر ایرانی نفر اول المپیک میشه پتکواندوکار طلاییمون مهاجرت میکنه تمام اینها از بی عرضگی مسعولین ما و چسبیدن به یسری عقاید و باورهای پوسیده و عهد قلقلک میرزاییه... مونده هنوز ... روزی میشه کل دنیا مارو مسخره میکنند البته همین الانشم اینکارو میکنند

رحیمه 2 5 پاسخ 1400/5/3 -17:56

لطفا منصف باشیم. ایشون مقام سوم رو در دور قبل المپیک به دست آوردن ولی بهشون جایزه مقام اول داده شد، به اضافه شمش طلا، یکدستگاه آپارتمان، خوردو، 30 سکه طلا و موارد بسیاری دیگه در کنار جشن های باشکوه و پیام های تبریک از رهبری گرفته تا مقامات دیگه و ...، حداقل در مورد ایشون همه تشویق های ممکن مادی و معنوی صورت گرفت ولی متأسفانه زرق و برق خارج رو به وطن ترجیح داد و نمک خورد و نمکدان شکست و نشون داد اگه کسی دلش با وطن نباشه به زور نمی‌توان نگهش داشت. عشق و غیرت و وطن پرستی چیزی بود که کیمیا نداشت، لطفا قبل از اینکه به من فحش بدین خودتون تحقیق کنید و بعد بگین حالا کیمیا واقعا ایرانی است یا مایه ننگ ایرانه؟؟

بهروزی 0 6 پاسخ 1400/5/3 -16:18

چه انتقادی اون به کشور پشت کرده مردم و هم به اون پشت کردن نکنه فکر کرده مثل سری قبل بهشون افتخا میکنیم اصلا هم ربطی به ازادی نداره تا به یجا میرسن میگن سرکوب شدیم به اونجا رسیدی تو ایران رسیدی دیگه ادم شدی به قولی خوب خدا رو شکر هیچ کدومشون حجاب ندارن بریو از کشورهای دیگه باد بگیرید حجاب یه شال و هر طور دوست دارید میندازید روسرتون اسمش هم گذاشتید حجاب

جو 10 1 پاسخ 1400/5/3 -15:23

گزارشگر ا ز کره شمالی بود؟

به خبرفوری مجیدجان 3 6 پاسخ 1400/5/3 -14:24

من تمام مسابقه دیدم خیلی ازکیمیاگفت!!!

1991jesi 1400/5/3 -17:38

خخخ اره هرچی سعی کرد نگه ی جا آخرای بازیه فک کنم میگه « کیمیا»

رها 14 4 پاسخ 1400/5/3 -14:07

تبریک به کیمیای عزیز دختر ایران و گزارش این آقا سراسر نفرت بود واسه من ،واقعا متاسفم واست خراسانی

محمد 6 15 پاسخ 1400/5/3 -12:47

اگر اینجا آزادی نبود ایشان نمی توانست در تیم پناهدگان مسابقه بدهد

سیاوش سلطان 3 21 پاسخ 1400/5/3 -11:41

با وجود شما کشور احتیاج به دشمن ندارد ، تیم پناهندگان!!!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks