معرفی بهترین مرجع تورهای آفری استانبول

استانبول یکی از زیباترین شهرهای دنیاست، این شهر با جاذبه‌های تاریخی شگفت‌انگیز و طبیعت فوق‌العاده در میان مسافران تور ترکیه طرفداران بسیاری دارد.

معرفی بهترین مرجع تورهای آفری استانبول

هر ساله گرشگران زیادی از کشورمان در فصل‌های مختلف سال راهی این شهر زیبا و خاطره‌انگیز می‌شوند. سفر به استانبول از نظر هزینه و به صرفه بودن نیز نسبت به خیلی از شهرهای دنیا مناسب‌تر است و گاهی اوقات شما می‌توانید حتی با هزینه‌های بهتر و ارزان‌تری هم به این شهر زیبای کشور ترکیه سفر کنید. در این مطلب به معرفی بهترین مرجع تورهای آفری استانبول می‌پردازیم و سعی می‌کنیم در یک نگاه گوشه‌ای از آنچه در سفر به این شهر دیدنی با آن مواجه می‌شوید را به شما نشان دهیم.

چگونه به استانبول سفر کنیم؟
سفر به استانبول بسیار ساده است. برای رفتن به کشور ترکیه نیاز به ویزا ندارید و فاصله تهران تا استانبول نیز چندان زیاد نیست. با این حال، بهترین روش برای داشتن یک سفر بی‌دغدغه، خرید تور استانبول از یک آژانس مسافرتی معتبر است. در این صورت آژانس مراحل رزور پرواز و هتل را برای‌تان انجام می‌دهد و نیازی به پیگیری شما نیست. به سادگی و با خیال راحت می‌توانید منتظر فرارسیدن روز سفر باشید.

خدمات تور معمولا شامل پرواز، هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گردش شهری و لیدر فارسی زبان می‌شود. این خدمات تمامی نیازهای شما را در طول سفر پوشش می‌دهد و دیگر نیازی نیست شخصا تمامی مراحل را برنامه‌ریزی کنید. اگر به سفرهای لوکس علاقه دارید، هتل‌های 5 ستاره استانبول منتظر میزبانی از شما هستند و با امکانات رفاهی کامل از شما پذیرایی می‌کنند. اگر یک اقامت راحت می‌خواهید، اهمیتی به تجملات هتل نمی‌دهید و قصد دارید بیشتر وقت‌تان را به بازدید از جاذبه‌ها اختصاص دهید، هتل‌های 3 ستاره گزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای هستند.

بهترین مرجع تورهای آفری کدام است؟
چنان که گفتیم، سفر به استانبول ساده است و نیازی نیست درگیر فرایند دریافت ویزا شوید. با توجه به تقاضای فراوان برای سفر به این شهر، میزان عرضه تور هم زیاد شده است و آژانس‌ها گزینه‌های متنوعی را در برابر گردشگران قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید یک سفر مقرون به صرفه داشته باشید، ما به شما آفر تور استانبول را پیشنهاد می‌کنیم. تورهای آفری معمولا شرایط ویژه‌ای دارند و با قیمت ارزان‌تر ارائه می‌شوند. سلام پرواز یکی از بهترین مراجع تورهای آفری است. شما می‌توانید به وب سایت این آژانس مراجعه کنید و در صفحه مربوط به تور استانبول، آفرهای ویژه و قیمت‌های آن‌ها را مشاهده کنید. با کلیک روی پکیج مورد نظر لیست هتل‌ها و اطلاعات دیگر به نمایش در می‌آید. گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید و با کارشناسان آژانس تماس بگیرید تا مراحل خرید را برای‌تان شرح دهند.

چرا به استانبول سفر کنیم؟
ترکیه یکی از زیباترین کشورهای جهان است. هر سال گردشگران بسیاری از سراسر جهان راهی تور ترکیه می‌شوند و با اقامت در هتل‌های زیبا و بازدید از جاذبه‌های شگفت‌انگیز، تعطیلات جذابی برای خود رقم می‌زنند. جاذبه‌های این کشور برای هر سلیقه، گزینه‌ای دارد و این باعث می‌شود آژانس‌های مسافرتی در همه کشورها، بخشی از تبلیغات خود را به ترکیه معطوف کنند.

در میان شهرهای جذاب و دیدنی ترکیه، استانبول شرایط ویژه‌ای دارد و طرفداران تور استانبول قطعا بیشتر هستند؛ هر سال پند میلیون گردشگر از سراسر جهان و به ویژه ایران، پکیج سفر به استانبول را خریداری می‌کنند و هر یک با نیتی راهی این شهر می‌شوند؛ شهری که هنوز حال و هوای تاریخی خود را حفظ کرده است و با وجود مظاهر زندگی مدرن و تفریحات به روز، سرگذشت کهن خود را به وضوح روایت می‌کند.

دلیل استقبال بی‌نظیر گردشگران از استانبول را می‌توان در چند ویژگی جست‌وجو کرد: جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فوق‌العاده‌ای، موقعیت قرارگیری خاص، تفریحات مدرن، مراکز خرید فراوان و ... که نظر هر گردشگری را در دنیا به خود جلب می‌کند. در ادامه با بعضی از مهم‌ترین جاذبه‌های استانبول آشنا می‌شویم:

· تنگه بسفر یکی از مهمترین دارایی‌های استانبول است که مرز بین دوقاره آسیا و اروپا محسوب می‌شود و دریای سیاه و مرمره را به هم متصل می‌کند. بسیاری از امکانات تفریحی استانبول در اطراف این تنگه قرار دارند.

· مسجد زیبای ایاصوفیه یکی دیگر از جاذبه‌های شهر استانبول است؛ بنایی تاریخی و بسیار زیبا که در قلب تاریخی این شهر قرار گرفته است. ایاصوفیه روزگاری کلیسا بوده است و در زمان حکومت عثمانیان بر ترکیه به مسجد تبدیل می‌شود.

· غذا خوردن در رستوران برج گالاتا، با تماشای چشم‌اندازی فوق‌العاده از استانبول همراه است و سفر به این شهر را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر هم تبدیل می‌کند.

· غذاهای خیابانی، رستوران‌های متنوع، بازار سنتی و مراکز خرید مدرن نیز از جمله جذابیت‌های استانبول هستند.

جمع‌بندی

استانبول شهری است زیبا و دیدنی و هر آنچه از یک سفر فوق‌العاده و هیجان‌انگیز انتظار داشته باشید را در این شهر پیدا می‌کنید. از جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر گرفته تا طبیعت زیبای این شهر و امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوب آن که همراه شدن با تور استانبول و سفر به این شهر زیبا و دیدنی را به تجربه‌ای به یادماندنی برای گردشگران تبدیل می‌کنند. سلام پرواز به عنوان بهترین مرجع تورهای آفری استانبول، در تابستان 1400 نیز شما را به این شهر زیبا و دیدنی دعوت می‌کند، تا با قیمت‌های ارزان و مناسب لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را در استانبول زیبا و دیدنی سپری کنید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها