ایجاد توده بزرگ عجیب روی بینی مرد میانسال

مرد میانسال که با ایجاد دو توده بزرگ روی بینی اش نفس کشیدن نیز برای وی دشوار شده بود با عمل جراحی به زندگی عادی بازگشت.

ایجاد توده بزرگ عجیب روی بینی مرد میانسال

یک مرد میانسال اهل سن آنتونیو تگزاس آمریکا که از بیماری رینوفیما رنج می‌برد با انجام عمل جراحی توانست به زندگی عادی بازگردد. بنا به گفته «راجر» ۶۰ ساله حدود ۱۱ سال پیش دو توده روی بینی اش ایجاد و شروع به رشد کردند. رشد این توده‌ها آنقدر زیاد شد که بخشی از صورت وی پوشانده شده و حتی نفس کشیدن نیز برای او دشوار شده بود.

اما این تمام ماجرا نبود و وضعیت به وجود آمده موجب شده بود تا او در خیابان و محل کارش مورد تمسخر مردم قرار بگیرد. راجر در این باره گفت: «در ابتدا این دو توده سوراخ‌های کوچکی داشتند، اما کم کم شروع به رشد کردند. رشد آن‌ها آنقدر زیاد شد که نفس کشیدن را برایم سخت و دشوار کرده بود. کارکردن برایم سخت شده بود، چون همه از من وحشت داشتند. همه به من می‌خندیدند.»

سرانجام این مرد میانسال با کمک دکتر ساندرا لی و همکارانش توانست از این وضعیت خلاصی پیدا کند. پس از انجام این عمل جراحی موفقیت آمیز، راجر مدعی شد که تمام زندگی اش دچار تغییر شده است. او در این باره گفت: «شاید زمان زیادی طول بکشد تا بینی ام بهبود پیدا کند، اما حالا بینی ام مانند سابق نیست و زشت به نظر نمی‌رسد. همین برایم کافی است.»

گفتنی است، بیماری رینوفیما، یک اختلال پوستی است که طی آن بینی بزرگ، قرمز و با حالت برآمده و غده‌ای شکل می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها