جک دورسی تاکید کرد:

بیت کوین بخش بزرگی از آینده توییتر خواهد بود

مدیر عامل توییتر تأیید کرد که بیت کوین

بیت کوین بخش بزرگی از آینده توییتر خواهد بود

جک دورسی خطاب به سرمایه گذاران تأیید کرد که بیت کوین "بخش بزرگی" از آینده شرکت توییتر خواهد بود، زیرا وی فرصت‌هایی را برای ادغام ارز‌های رمزنگاری شده در محصولات و خدمات موجود توییتر، از جمله تجارت، اشتراک و سایر موارد جدید مانند Twitter Tip Jar ایجاد خواهد کرد.

دورسی سال‌ها مدافع سرسخت بیت کوین بوده، اما نحوه عملی شدن کاربرد آن در بستر توییتر هنوز به طور کامل شرح داده نشده است. با این حال، دورسی غالباً به طور علنی ارز‌های رمزنگاری شده را تبلیغ می‌کند و می‌گوید وقتی به ارز دیجیتال فکر می‌کند به یاد روز‌های ابتدایی استفاده از اینترنت می‌افتد و اکنون هیچ چیز مهم تری در زندگی او وجود ندارد که بتواند روی آن کار کند.
اخیراً، دورسی صندوق بیت کوین ۲۳.۶ میلیون دلاری را با همکاری هنرمند آمریکایب Jay Z راه اندازی و اعلام کرد که قصد دارد شرکت دیگرش Square را از طریق بیت کوین به بازار خدمات مالی غیرمتمرکز هدایت کند. با توجه به اینکه فناوری‌های بلاکچین و ارز‌های رمزپایه چگونه می‌توانند تجارت موسیقی را تغییر دهند، Square اکثریت سهام سرویس موسیقی TIDAL Jay-Z را به دست آورد.

امروز، دورسی، بیت کوین را به عنوان هوش مصنوعی و عامل تمرکززدایی یکی از سه روند اصلی برای آینده توییتر لقب داد. دورسی در خصوص درآمد سه ماهه دوم توییتر در جمع سرمایه گذاران توییتر گفت که بیت کوین می‌تواند به شرکت توییتر در حیطه حرکت سریعتر (از نظر گسترش محصول) کمک کند. دورسی تاکید کرد که بیت کوین "بهترین نامزد" برای تبدیل شدن به "ارز بومی" اینترنت است. (۵۰ میلیون دلار بیت کوین Square در سال ۲۰۲۰ خریداری شده تا فوریه ۲۰۲۱، ۲۵۳ میلیون دلار بود و اوایل امسال ۱۷۰ میلیون دلار بیشتر نیز خریداری شده است).

جک دورسی

جک دورسی می‌گوید بیت کوین برای آینده توییتر کلیدی است و اطمینان دارد مردم و شرکت‌ها می‌توانند آزادانه کالا و خدمات را در هرجای کره زمین از طریق این محصول تجارت کنند.

دورسی گفت: "اگر اینترنت دارای یک پول بومی، یک ارز جهانی باشد، ما قادر خواهیم بود با محصولاتی مانند Super Follows، Commerce، اشتراک‌ها، Tip Jar خیلی سریعتر حرکت کنیم و به همین دلیل می‌توانیم به جای اینکه از رویکرد بازار به بازار پایین برویم، به تک تک افراد کره زمین برسیم. من فکر می‌کنم این قسمت بزرگی از آینده ما است. من فکر می‌کنم نوآوری‌های زیادی بیش از ارزآوری وجود دارد، خصوصاً وقتی که ما به فکر تمرکززدایی بیشتر در شبکه‌های اجتماعی و ارائه انگیزه‌های اقتصادی بیشتر هستیم؛ بنابراین من فکر می‌کنم که برای توییتر و سهامداران توییتر بسیار مهم است که ما همچنان به این فضا نگاه کنیم و با تهاجم در آن سرمایه گذاری کنیم. "

نماینده توییتر تأیید کرد که این اولین بار است که دورسی به طور عمومی در مورد چگونگی ادغام توییتر بیت کوین در مجموعه محصولات خود صحبت می‌کند
دورسی همچنین با اشاره به اینکه فیس بوک از ارز دیجیتال Diem پشتیبانی می‌کند اعلام کرد که توییتر در پیگیری استراتژی رمزنگاری تنها نخواهد بود، وی گفت: "یک نیاز آشکار برای بیت کوین و قدردانی از آن وجود دارد؛ و من فکر می‌کنم که یک استاندارد باز که بومی اینترنت باشد، راه صحیحی است، به همین دلیل تمرکز من و تمرکز ما در نهایت بر روی بیت کوین خواهد بود. "

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها