صحبت‌های باورنکردنی مربی استقلال درباره یک گروگان‌ گیری!

مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال گفت: دستگاه یخ­ ساز که یکی از لوازم ضروری اولیه در تابستان برای ریکاوری و پیشگیری از آسیب است، به علت بدهی 4 میلیونی در مجموعه آزادی گروگان گرفته شده است.

صحبت‌های باورنکردنی مربی استقلال درباره یک گروگان‌ گیری!

بهزاد نوشادی با اشاره به مشکلات تیم استقلال اظهار داشت: تیم استقلال در شرایط نامناسب و ناعادلانه ­ای تمرین می­ کند و ما از نظر سخت ­افزاری، شرایطی آماتوری داریم.

وی افزود: لوازم بدنسازی ما در حد مدرسه فوتبال است و شاید باور نکنید که از لوله پولیکای دست ساز در تمریناتمان استفاده می­ کنیم! من بعضی از لوازم تمرینی شخصی خودم را برای تمرین بازیکنان آورده ­ام. در بهمن ماه به نماینده اسپانسر "های ­وب" عرض کردم که با 120 میلیون تومان، می­توان لوازم حرفه ای کامل برای تیم خرید و باشگاه را تجهیز کرد که ماندگار هم خواهد بود.

مربی بدنساز استقلال تاکید کرد: بعد از این درخواست به من گفتند پول نداریم. حتی هزینه غذای روزانه، مبلغ 90 میلیون تومان در ماه بود که آن را هم قطع کردند و مقرر شد به جای آن، حدود 35 میلیون لوازم تمرینی بگیریم. بنده با اعتبار شخصی، این لوازم را تهیه کرده و تحویل باشگاه دادم ولی نماینده اسپانسر پرداخت آن را پشت گوش انداختند و بعد از چند ماه هم باشگاه را ترک کرده و جدا شدند.

نوشادی خاطرنشان کرد: استقلال تنها باشگاهی در دنیا است که به عنوان تیمی حرفه ­ای نمی­ تواند یک تمرین تاکتیکی پشت درهای بسته داشته باشد. هر کسی می­ تواند از داخل اتومبیل خود، تمام جزئیات تمرینات کادر فنی را فیلمبرداری کند. زمین تمرین اجاره ­ای است و هر روز می­ گویند قرارداد زمین تمام شده و شاید به جای دیگری برویم.

وی تاکید کرد: دستگاه یخ­ ساز که یکی از لوازم ضروری اولیه در تابستان برای ریکاوری و پیشگیری از آسیب است، به علت بدهی 4 میلیونی در مجموعه آزادی گروگان گرفته شده است.رختکن ما در کانکس است و تابستان بدون وسیله سرمایشی، شرایط زجرآوری در گرما داریم.

نوشادی تاکید کرد: با مدیریت و هزینه شخصی سرمربی، تیم استقلال متحد و با انگیزه در بازی دربی حضور یافت و آمار غیرقابل باوری را به نمایش گذاشت. در این بازی تیم مقابل، طی 120 دقیقه حتی یک ضربه به چهارچوب و یا یک ضربه کرنر نداشت. تیم استقلال با مالکیت توپ 67 به 33 در 15 دقیقه وقت اضافه، بازی را با پیروزی پشت سرگذاشت. اما اکنون بازیکنان، خسته و نا امید هستند.یک هفته دیگر، لیگ تمام می­ شود ولی بازیکنان استقلال بی­اعتماد و سرخورده، حتی کمتر از نیمی از مطالبات خود را دریافت نکرده ­اند.

مربی بدنساز استقلال یادآور شد: دغدغه کادر فنی از مشکلات تیم برای بازی قهرمانی جام حذفی و پلی ­آف آسیایی در مقابل حریف حرفه ­ای عربستانی است. حریفی که در اروپا اردو زده و با امکانات فوق حرفه­ای سرگرم آماده سازی برای مسابقات است.مشکلات فعلی تیم استقلال محدود به موارد مذکور نیست. بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود و نیز عدم وجود شرایط تمرینی استاندارد، دچار افت روحی شده­ اند که این امر خود ممکن است احتمال آسیب دیدگی و افت کیفیت عملکرد فنی و بدنی آنان را به همراه داشته باشد. از سوی دیگر جذب بازیکن برای فصل آینده نیز خود معضل بزرگی برای تیم استقلال و کادر فنی به شمار می ­رود.

وی ادامه داد:موارد یاد شده، مشتی از خروار مشکلات تیم بزرگ و مردمی استقلال است که دیر زمانی است با آن دست به گریبان بوده و اراده ­ای هم برای حل و یا کاهش آن، دیده نمی ­شود.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ستاره قلابی
    0

    این تیم اسمش تاجه! قطعا تا مثل پاس منحل نشه حکومت آرام نمینشینه فقط هواداران می تونن نجاتش بدن

    نظرات شما -
    • فرشادآزاد
      0

      دقیقا درد استقلال همینه چون اسمش تاج بوده کمربه نابودیش بستن یک زمانی رژیم شاهنشاهی بود این اسم گذاشتند دهها سال همین اسم روداشت انقلاب هم که شداستقلال شدمگرقانون اساسی نگفته قانون عطف به ماسبق نمیشود چراشماعطف به ماعقده هستید

  • کیان
    0

    فرناز که 50 میلیون میده به هر نفر براش 4 میلیون که چیزی نیست چه تیم خاله زنکی شده این تیم کیسه

  • کاربر ناشناس
    0

    خداباعث وبانیشو لعنت کنه

  • کاربر ناشناس
    0

    عدالت واژه ایست که فقط نامی ازآن مانده

  • حرف دل
    0

    استقلال منحل کنید خیال همه راحت شه ! ماهم میریم طرفدار فجرسپاسی میشیم

  • کاربر ناشناس
    0

    این فدراسیون آبی چراگورشوگم نمیکنه بره

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط بایدتاسف خورد، استقلال مظلوم وتنهاست

  • ادمین
    0

    ولی به حال این فوتبال! مربی فوتبال هنوز نمیدونه که باید بگه گرو گرفتن نه اینکه گروگان. سرمربی بیسواد مربی بیسواد مربی بدنساز بیسواد برسد بمیرید کیسه کشا

  • فرشادآزاد
    0

    ازبازیکنان غیرتمند استقلال سپاسگزارم وتمنا دارم بخاطر40میلیون هوادار کمی دیگر تحمل کنندتا این وزیری که ماموریتش نابودی استقلال است برود وانشاالله یک ورزشی ورزش دوست به کابنه بیاید خواهش میکنم ازغیورمردان استقلال 45ساله به عشق استقلال هزاران کیلومتر برای دیدن بازیهایش به همه جا میروم دستتان رامیبوسم ازفرهادمجیدی استدعادارم هرچه در توان داردبکارببنددونگذارد استقلال دراین زمان حساس ازهم بپاشدبازیکنان استقلال مادراین وضع رقت بار معیشتی دلمان به شما خوش است تمنادارم دلخوشی را ازمانگیریدلطفا پیام مرا به فرهاد استقلال برسانیداز دولتیها که کسی به فکر40میلیون هوادار نیست شما ایثارکرده اید لطفا کمی بیشتر بخاطرماصبرکنید مدیرعامل استقلال عزیزتونمیتوانی این کاره نیستی اگربادشمنان استقلال دستت دریک کاسه نیست دست ازسراستقلال بردارد اجازه بده یک فرزند استقلال این تیم را اداره کندمگرحاجی استقلال نگفت استقلال را به اوبدهند خودش مدیریتش میکند چرانمیگذارید یک مدیر متعهد متخصص مرتبط سرکاربیایدجناب آصفی به سیاست برگرد توکه نمیتوانی درد استقلال رادواکنی سیاست رابچسب دست ازسر دلخوشی 40میلیون هوادار بردار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها