جدول قطعی برق در شهرستان های استان تهران اعلام شد

شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، برنامه زمانبندی احتمالی اعمال خاموشی در شبکه توزیع برق در شهرستان های این استان را در یک مردادماه منتشر کرد.

جدول قطعی برق در شهرستان های استان تهران اعلام شد

به علت افزایش دما و رشد نامتعارف مصرف برق احتمال اعمال خاموشی در حوزه شهرستان‌های استان تهران وجود دارد و از این رو با عرض پوزش و قدردانی از بردباری شما برنامه خاموشی احتمالی در محدوده شرکت توزیع برق استان تهران اعلام می‌شود.

روابط عمومی این شرکت اظهار امیدواری کرد: با صرفه‌جویی همگانی در مصرف برق شاهد تأمین برق پایدار برای مشترکین باشیم‪.‬

براساس این گزارش، برای اطلاع از برنامه خاموشی با جستجوی نام منطقه و آدرس، از بازه زمانی خاموشی احتمالی روزانه خود مطلع شوید.

همچنین می توانید شناسه خاموشی مربوط به اشتراک خود را به خاطر سپرده و پس از آن در آینده با جستجوی شناسه خاموشی مربوطه، سریعتر بازه زمانی خاموشی خود را پیدا کنید.

اینجا ببینید

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    مشکلات خوزستان و سیستان حل شد حالا نوبت تهران و البرزه !!!! از خشم مردم درس نمی گیرید.

  • امید
    0

    دوازده روز دیگر تا پایان روحانی. بعد که جناب رییسی عزیز آمد خواهید دید که مشکلات بی برقی و بی آبی و گرانی ها کم کم رفع خواهد شد.

    نظرات شما -
    • ایرانی آباد و آزاد
      0

      چهل ساله همینگونه مردم امیدوارند از این دولت به آن دولت !!!! مطمئن باش این چهار سال هم همینطوری و حتی بدتر خواهد گذشت و مشکلات و بی لیاقتی و بی کفایتی علاوه بر انداختن گردن آمریکا و اسرائیل و ضد انقلاب و.... آپشن جدید دولت روحانی هم هست !!!!!

  • علي
    0

    ازادي

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها