فرنگی کاران ایران رقبای خود را شناختند/ آغاز پیکارها از فردا

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در شهر بوداپست مجارستان، ملی پوشان کشورمان رقبای خود را شناختند.

فرنگی کاران ایران رقبای خود را شناختند/ آغاز پیکارها از فردا

مراسم قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، عصر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.

براین اساس نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم علی احمدی وفا در دور اول به مصاف لونت فیگ از مجارستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران بلاروس و اوکراین مبارزه می‌کند در این وزن ۱۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم سامان ناصری پور در دور نخست با پاول بوندار از روسیه کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف پیروزی دیدار کشتی گیران اوکراین و گرجستان می‌رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل شهرکی نیا در دور اول به مصاف کادین ویلیامز از آمریکا می‌رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران چک و ازبکستان مصاف خواهد داد. در این وزن ۱۸ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی اصغر سام دلیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده مبارزه میان والری مانگوتوف از روسیه و نوزاد بوریبای از قزاقستان دیدار می‌کند. در این وزن ۱۹ نفر حضور دارند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم سید مصطفی رضایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف عزیزبک یولدوشیف از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور سوم با برنده کشتی گیران روسیه و ترکیه دیدار خواهد کرد. در این وزن ۲۱ نفر حضور دارند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سعید محمد مهدی میری در دور نخست به مصاف سعید سوسوزا از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با نیهات کارا از ترکیه مصاف خواهد داد. در این وزن ۲۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور اول با نورل دویشونبکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران صربستان و گرجستان می‌رود. در این وزن ۲۰ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم امیررضا آریامقدم در دور نخست با میهایل گوتو از مولداوی مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران سوئد و صربستان می‌رود. در این وزن ۲۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علی جلالی عبدالوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف پیروز میدان میان کشتی گیران آمریکا و استونی می‌رود. در این وزن ۲۰ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیر پایدار در دور اول با داوید مگلادزه از گرجستان کشتی می‌گیرد و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان کشتی گیران قزاقستان و صربستان می‌رود. در این وزن ۲۰ نفر حضور دارند.

رقابت‌های اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای یک و دو مردادماه و مسابقات اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی نیز روزهای ۲ و ۳ مردادماه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها