تغییر ساعت کاری بانک‌ها از ١٩ تیر

ساعت فعالیت کارکنان شعب بانک‌ها و مراجعه مشتریان از روز شنبه ١٩ تیرماه ۱۴۰۰ تغییر کرد.

تغییر ساعت کاری بانک‌ها از ١٩ تیر
براساس اطلاعیه شورای هماهنگی بانک‌های دولتی با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور و بانک مرکزی، ساعت فعالیت بانک‌ها تا اطلاع ثانوی برای کارکنان ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و برای مراجعه کنندگان ۷ تا ۱۳ خواهد بود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه‌ای آمده است: از روسای محترم شعب بانک‌ها انتظار می‌رود که در این بازه زمانی برای کاهش مصرف انرژی سیستم‌های سرمایشی را تنظیم و خاموشی آن‌ها را بعد از ساعت اداری مد نظر قرار دهند.

همچنین براساس مصوبه مورخ ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ هیئت وزیران با توجه به کمبود برق و ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور از جمله بخش خانگی، فعالیت ادارات و سازمان‌های دولتی در تهران و سراسر کشور تا پایان مرداد ماه، در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهد بود.

در پی این مصوبه، بانک‌های خصوصی و دولتی نیز پنج شنبه‌ها تا پایان مرداد ماه سالجاری تعطیل شدند که این موضوع به تمام شعب بانکی سراسر کشور ابلاغ شده است و مردم برای بهره مندی از خدمات بانکی می توانند از خدمات غیرحضوری در این روز استفاده کنند.

علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها درباره این که اگر تاریخ وصول چکی روز پنج‌شنبه باشد، وضعیت آن چک چه می‌شود، گفت: وصول چک‌هایی که تاریخ وصول آن‌ها پنج شنبه باشد، به اولین روز کاری بعد منتقل می شود.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها