تبدیل استودیوهای مراکز استان‌ها از اس دی به اچ دی

رئیس سازمان صدا و سیما با تأکید بر استفاده از فناوری های پیشرفته در حوزه پخش و تولید، گفت: به دنبال تبدیل تمام استودیوهای پخش و تولید مراکز استان ها از اس دی به اچ دی هستیم.

تبدیل استودیوهای مراکز استان‌ها از اس دی به اچ دی

علی عسکری امروز در حاشیه افتتاح چندین طرح بزرگ استودیویی و فنی در صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان‌ها برای تولید محتوا، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته فعالیت مراکز استانی را به صورت ۲۴ ساعته تبدیل کردیم.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته و بهره گیری از ظرفیت و توانمندی متخصصان داخلی تولیدات استانی به روز و کیفیت آن نیز افزایش یافته است، گفت: در ابتدای کار تمام استودیوهای پخش و تولید مراکز به صورت اس دی بود.

رئیس سازمان صدا و سیما با تأکید بر اینکه باید ظرفیت‌های پخش و تولید مراکز استانی به صورت اچ دی فراهم شود، ادامه داد: به دنبال این هستیم این ظرفیت در همه مراکز فراهم شود.

عسکری در ادامه به ظرفیت‌های استان گیلان در زمینه تولید محتوا اشاره و اضافه کرد: گیلان از نخستین مراکزی است که تمام چرخه آن به صورت اچ دی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در زمینه برودکست هم امیدواریم با تأمین منابع مورد نیاز بتوانیم همه استان‌ها را به تراز بالا برسانیم تا بتوانند از فن آوری‌های پیشرفته‌تری بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی در زمینه تأمین منابع مالی، افزود: این سازمان علاوه بر بودجه‌های جاری، با کمک‌های مالی به پیشرفته سازی و به روز کردن سامانه‌ها کمک و تلاش کردند تا مرکز گیلان کاملاً نوسازی و پخش آن از اس دی به اچ دی تبدیل شود.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها